Vi ønsker alle interesserte velkommen til åpent tribunemøte på Brann Stadion 10.mars kl 1830. Tribunemøte er en arena for diskusjon og debatt om hvordan vi kan utvikle supporterkulturen og forbedre stemningen på Stadion ytterligere. Dette er ikke et møte hvor det blir fattet beslutninger. Det blir ført notater fra møtet og en oppsummering vil bli publisert på bataljonen.no etter møtet

Bruk inngang 9 og gå opp trappene for å komme frem til møtet.

Denne gangen tilrettelegger vi også for digital deltakelse. Påmeldingsfristen for å delta digitalt var tirsdag 10.mars kl 1600. De som har meldt seg på får tilsendt møtelenke på e-post i forkant av møtet. Digitale møtedeltakere vil ikke få mulighet til å ta ordet muntlig, og du må regne med noe varierende kvalitet på lyd.

Disse sakene vil bli drøftet på tribunemøtet:

  1. Velkommen og innledning
  2. Tifo: Informasjon om planlagt aktivitet, tifolotteri og Patreon-støtte
  3. Ny salgsbod: Hvordan drives den og hva er målet?
  4. Ståplasser: Hvordan jobbes det for langsiktig utvidelse av ståfelt?
  5. Tribunegruppe: Informasjon om nytt initiativ og plan videre
  6. Tromme på Store Stå: Diskusjon rundt innføring og evaluering
  7. Ordet er fritt

Det er selvsagt mulig å komme med spørsmål og innlegg til alle punktene på sakslisten i møtet.


Møteregler:

  • Vi lytter til innlegg med respekt og åpenhet
  • Vi holder oss til sak, og i saklig tone
  • Bruk tiden fornuftig – Det er ikke behov for å gjenta det andre har sagt
  • Husk: Vi er alle Brann!