• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sakarias Opsahl

Started by Churchill, July 16, 2024, 11:22:18 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Soltvedt helt ute av det??
Brannsupporter.

Corran

Ser noen etter kampen (live, her ikke lest kamp tråd her inne enda) slaktet Saka etter denne kampen
Jeg er ikke enig. Ja det var ikke bra nok men det var bedre enn ThoreP sist. Og spilleren har hatt kun en kort ule med laget så han  må få litt tid.
Det jeg likte var bevegelsene inn i mellomrom og pasningene inn i nevnte rom.
Jeg er positiv.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Rossi

Tror vi må erkjenne at Opsahl ikke er anker.
World domination within 5 years.

Wombat

Hva har han spilt det siste året? 20min?

Så kjøper SKB han, og i vanlig H stil blir han kastet inn i en kamp han har små forutsetninger for å løse pga relasjoner/spillestil osv

Og så setter man dommen med det grunnlaget? 63 minutter....

La oss heller snakke om laguttak som ikke ligner grisen, nå er f.eks TP igjen skadet etter ikke å ha spilt fotball i 1 år, for så å bli kastet inn uten kamprutine fra start. Vi ser en H i panikk som ofrer spillere med håp om at det før eller siden skal treffe. Og når det feiler blir det fryseboksen og spiller blir ansvarliggjort

Og ellers? Jeg har tidligere skrevet at jeg vil ha et lag som spiller sitt spill, men også et lag som har en plan B når man ikke klarer å sette press som man ønsker, det har vi ikke. I stedet blir vi reddet av enkeltprestasjoner, og da ofte av spillere som uforståelig nok sjelden får starte kamper

Uansett, å dømme Saka etter 63minutter i en kamp han starter etter en ukes trening med nytt lag? Galskap...
Don't bang the drum like monkeys do

Larsendos

Quote from: Wombat on July 21, 2024, 07:51:22 AMI stedet blir vi reddet av enkeltprestasjoner, og da ofte av spillere som uforståelig nok sjelden får starte kamper
Dyngeland starter da hver kamp han.
Redder oss på 0-0.
Slapp inn da vi byttet inn Warming og Heggebø og satset offansivt.
Redder oss igjen på 1-1.

Wombat

Quote from: Larsendos on July 21, 2024, 10:13:45 AM
Quote from: Wombat on July 21, 2024, 07:51:22 AMI stedet blir vi reddet av enkeltprestasjoner, og da ofte av spillere som uforståelig nok sjelden får starte kamper
Redder oss på 0-0.
Redder oss igjen på 1-1.

Herlighet...

Du støttet lan til det siste kan jeg tenke meg, og for å være ærlig, jeg har lest så mange av dine kommentarer over tid at jeg ikke innlater meg med idiotien din

Larsendos

Quote from: Wombat on July 21, 2024, 10:21:44 AM
Redder oss på 0-0.
Redder oss igjen på 1-1.

Herlighet...

Du støttet lan til det siste kan jeg tenke meg, og for å være ærlig, jeg har lest så mange av dine kommentarer over tid at jeg ikke innlater meg med idiotien din
Over tid? Det begynte i OBOS da alle her mente at Heggebø burde være førstevalg. Jeg var klink på Finne.

Finne med 26 involveringer i sølvsesongen.
Finne med mål og assist i cupfinalen.
Finne banens beste i cupfinalen.
Finne på to landslagssamlinger.

Veldig idiotiske meninger jeg har.

Falkman

Quote from: Larsendos on July 21, 2024, 10:27:03 AM
Redder oss på 0-0.
Redder oss igjen på 1-1.

Herlighet...

Over tid? Det begynte i OBOS da alle her mente at Heggebø burde være førstevalg. Jeg var klink på Finne.

Veldig idiotiske meninger jeg har.

Ikke særlig  lett å skjønne at  Finnes ( glimrende) prestasjon  i cupfinalen har noen relevans her og nå. Ei heller at han ble tatt ut til landslaget i  for et år tid siden.

Rossi

[/quote]

Herlighet...

[/quote]
Redder oss på 0-0.
Redder oss igjen på 1-1.

Herlighet...

Synes vi bør tilstrebe en høyere kvalitet på innleggene enn dette - skal ikke så mye til.

Wombat

July 21, 2024, 18:36:07 PM #59 Last Edit: July 21, 2024, 18:39:25 PM by Wombat

[/quote]
Redder oss på 0-0.
Redder oss igjen på 1-1.

Herlighet...

Synes vi bør tilstrebe en høyere kvalitet på innleggene enn dette - skal ikke så mye til.
[/quote][/quote]

Om det er til meg så får du synes hva du vil.

Når jeg får svar fra en person som er mester i å kverulere (som skrevet, jeg har fulgt dere lenge, og jeg forstår hva enkelte av dere er), og hvor poengene fra et voksent svar/kommentar resulterer i dette tenker jeg at vi får starte der så får man seriøse svar

Når man vil ha krangelen og velger å misforstå hva som blir skrevet om og om igjen fra mange blir det idioti (forøvrig et ryddig ord, ingen har kalt han idiot)

"Dyngeland starter da hver kamp han.
Redder oss på 0-0.
Redder oss igjen på 1-1."

Og uten at noen har nevnt Finne hopper han på ut av det blå med
"Over tid? Det begynte i OBOS da alle her mente at Heggebø burde være førstevalg. Jeg var klink på Finne.

Veldig idiotiske meninger jeg har."

Som skrevet, idioti! Og jeg har gjort det ganske klart at jeg ikke er med på idiotien hans i diskusjoner, er det ulovlig? Er det lite voksent å trekke seg fra noe jeg har sett uttarte seg ved flere anledninger vs andre som er så frekke å ikke hylle de han vil skal hylles?

ZsoltKorcsmar

Jeg håper virkelig Saka starter neste kamp som anker, og at han får tid i rollen.

Har registrert en del misnøye i ulike tråder her, og svake børskarakterer i BA/BT. Syntes personlig har har blitt dømt for hardt.

Nytt lag, spillestil, relasjoner som ikke sitter enda. Skal en del til å gå rett inn og løfte nivået fra dag 1.

Vi visste at han ikke var en vaktbikkje alà Sivert, så dømmer vi etter det så er vi dømt til å være misfornøyd. Det jeg liker er at han alltid vil ha ball og konstant prøver å gjøre seg spillbar. Han kommer alltid mot medspillere, peker i egne føtter - tør å ha ball, selv i trengte situasjoner. Har også sett noen tendenser til at han ikke alltid velger tryggeste alternativ, men at han spiller pasninger med litt risiko for å passere ledd.

Han har vært litt anonym i starten, men det har hengt sammen med at hele kollektivet har levert svakere den siste tiden - også før Sivert forsvant.

Når vi forhåpentligvis kommer inn i flyten igjen, hvor vi har 70% ballbesittelse kamp etter kamp og trykker på - så tror jeg han blir kanon. Det krever dog tillit, slik at får opp selvtillit og relasjoner til spillerne rundt.

Etter det siste halvåret i TIL, så er det siste han nå trenger å bli vraket til fordel for eksempel Thore Pedersen fordi han er hakket mindre oppofrende defensivt etc.

Noen som ser på treninger innimellom? Hvordan klarer han seg der? Fra TIL-supporterne ble det vel spekulert i at han ikke responderte bra på den harde linjen til treneren der. Interessant  å høre hvordan han fremstår på treninger med Horneland sin evinnelige gauling da. Er han en av de som høster applaus for å trøkke til og tørre, eller en av navnene som går igjen jevlig med negativt fortegn, hvor Horneland må rope han i press, piske han på beina etc (som vi vet Horneland gjør).

krakra

Syns det er for tidlig å snakke om vraking av en spiller som bare har vært her noen uker. Det er heller snakk om at en spiller som er en helt annen spillertype enn den han erstatter og som har spilt lite det siste halvåret bør fases inn i laget.

Kagain

Quote from: krakra on July 31, 2024, 14:56:35 PMSyns det er for tidlig å snakke om vraking av en spiller som bare har vært her noen uker. Det er heller snakk om at en spiller som er en helt annen spillertype enn den han erstatter og som har spilt lite det siste halvåret bør fases inn i laget.

Ja, vrake han blir for snart. Fyren har jo knapt fått spilt. Som du sier er det en annen spillertype enn Sønnen var, og jeg mener fremdeles at Opsahl slik han blir omtalt i media er mer en indreløper/back-type. I så måte er vel Thore P. bedre egnet til ankervirksomheten...

ZsoltKorcsmar

Quote from: krakra on July 31, 2024, 14:56:35 PMSyns det er for tidlig å snakke om vraking av en spiller som bare har vært her noen uker. Det er heller snakk om at en spiller som er en helt annen spillertype enn den han erstatter og som har spilt lite det siste halvåret bør fases inn i laget.

Jeg håper det. Han ble jo kastet rett inn fra start i første kamp, knapt nok uten trening med laget - så er det noe man har sett der som gjør at han nå vrakes fra start. Hadde han herjet i første kamp så hadde nok spilt fra start resten også. Han har jo ikke vært skadet.

Hadde han i første kamp fått 20 minutter, neste kamp 30 minutter osv - så hadde jeg tenkt at han er fases inn til å tåle 90 min med brannfotball. Når han dog startet første kamp, og deretter har blitt benket - uten å ha gjort seg bort etter min mening, så lurer jeg på om det er prestasjoner på trening eller andre ting som er årsak.

Forhåpentligvis har man dog bare sett at han trenger mer tid på å løse rollen, og at han derav skal fases inn fremover - slik du skriver.

Superjack

Håper han er tålmodig.

Tålmodighet og tøff jobbing så kommer han seg inn på laget.

Ser ikke bort fra at han må ta høyrebacken om Hellan ikke tar nivået. Crone er lenge ute.
Brannsupporter.

krakra

Quote from: ZsoltKorcsmar on July 31, 2024, 15:28:15 PM

Jeg håper det. Han ble jo kastet rett inn fra start i første kamp, knapt nok uten trening med laget - så er det noe man har sett der som gjør at han nå vrakes fra start. Hadde han herjet i første kamp så hadde nok spilt fra start resten også. Han har jo ikke vært skadet.

Hadde han i første kamp fått 20 minutter, neste kamp 30 minutter osv - så hadde jeg tenkt at han er fases inn til å tåle 90 min med brannfotball. Når han dog startet første kamp, og deretter har blitt benket - uten å ha gjort seg bort etter min mening, så lurer jeg på om det er prestasjoner på trening eller andre ting som er årsak.

Forhåpentligvis har man dog bare sett at han trenger mer tid på å løse rollen, og at han derav skal fases inn fremover - slik du skriver.

Det var nok overoptimistisk å starte med han så tidlig. Sarpsborg-kampen er en av de dårligste kampene vi har spilt under Horneland, og midtbanen var en viktig årsak til det. Det er ikke Opsahls skyld alene, men når ankerrollen endres såpass dramatisk så endrer det også arbeidsvilkårene og -oppgavene for de andre på midtbanen, samt forsvaret, også.

Håpet var vel at resten av laget skulle kunne gi nok støtte, og det hadde de kanskje klart i fjor, men når laget har hengt ganske dårlig sammen også med SHN så ble det en stor oppgave.

Mistenker at flyten vi hadde i fjor høst har gitt mange, inkludert flere i Brann, en liten falsk trygghet om hvor godt dette laget er og hvor robust det er for endringer. Da byttet man jo ut Kristiansen med Palle, Wolfe med Soltvedt og Rasmussen med Børsting uten at det gikk nevneverdig utover resultatene. Spillet ble svekket, men ikke resultatene. I år har vi ikke den samme flyten og da går dårligere spill også dårligere resultater.

Lasaron

I fjor var vi ikke dårligere enn vi trodde. Vi var så gode som tabellen viste. I år er vi litt dårligere.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

esp123

Kanskje akkurat nå, men utenom Sarpsborg og Glimt så kommer jeg ikke på en kamp der vi ikke har vært best. Vi har ikke vært sprudlende offensivt, men vi har stort sett skapt mer enn motstanderen.

krakra

Quote from: esp123 on August 01, 2024, 08:47:37 AMKanskje akkurat nå, men utenom Sarpsborg og Glimt så kommer jeg ikke på en kamp der vi ikke har vært best. Vi har ikke vært sprudlende offensivt, men vi har stort sett skapt mer enn motstanderen.

Mot Sarpsborg, Glimt, Molde, Kristiansund(borte) og KFUM skapte vi mindre enn motstander. Ellers så er det ikke unaturlig at man taper poeng i noen kamper der man er marginalt bedre enn motstander spillemessig. Skal man ta medalje eller gull bør man enten være overlegen spillemessig i så og si alle kamper, eller ha en del flyt.

esp123

Molde hjemme var vi ihvertfall best. KBK borte stemmer forsåvidt. Mot KFUM spilte vi med 10 mann hele kampen. Og poenget var vel aldri truet. Vi hadde til og med en ball i nettet, som ref. diskusjonene nylig meget mulig kunne vært onside.

Vi har vært jevnt over solide. Slipper lite til i åpent spill, skaper kanskje også litt lite offensivt, men vi har mest xG i hele Eliteserien. Vi er svake på defensiv dødball, til tider meget svake.

Lasaron

Man skulle kanskje tro at vi ikke var elendige på defensiv dødball med Palle og Japhet. Men det er vi altså.

Når vi spilte med Japhet og Kristiansen som stoppere, og brukte Dyngeland mye mer, så spilte det liten rolle hvor dårlig vi var på defensiv dødball. For vi fikk det nesten aldri mot oss. Pga måten vi spilte på.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Wombat

Quote from: esp123 on August 01, 2024, 09:29:21 AMMolde hjemme var vi ihvertfall best. KBK borte stemmer forsåvidt. Mot KFUM spilte vi med 10 mann hele kampen. Og poenget var vel aldri truet. Vi hadde til og med en ball i nettet, som ref. diskusjonene nylig meget mulig kunne vært onside.

Vi har vært jevnt over solide. Slipper lite til i åpent spill, skaper kanskje også litt lite offensivt, men vi har mest xG i hele Eliteserien. Vi er svake på defensiv dødball, til tider meget svake.

Wohoo, vi er best på xG og andre bokstaver..

Fryktelig lei av at man bruker "bokstavene" som unskyldning/alibi for en kurve som spillmessig, poengmessig, og målmessig bare peker en vei

Vi er i teorien på 4 plass akkurat nå om ffk vinner til helgen, etter det er det få poengtap som skiller oss fra alle andre posisjoner ved ca halvspilt sesong. 8-10 poeng fra "nedrykkstriden" pr idag er lite med formen SKB viser, og har vist over tid nå, på tross av hva xG og andre statistikker viser

Uansett Saka dette handlet om, 20min spilletid før han kom til SKB, 1-2 treninger så blir han hivd innpå som startende. Allerede da kom forsiktig kritikk fra enkelte. Et lag som ikke er vant til han, og han som ikke er vant til laget, hvordan forventer man at det skal gå?

krakra

Vi hadde ligget på 3. plass i xG hvis det ikke hadde vært for alle straffesparkene. Så vet jeg ikke hvor mye av xGen vår de andre dødballene utgjør, men vi er suveren på topp i antall cornere, så jeg mistenker at det utgjør en del og at hvis man ser på xG i åpent spill så ligger vi enda lengre ned på listen.

Vi er også på 8. plass i xG i mot (fra lavest til høyest). Her utgjør nok også dødballer en del, men det er ikke sånn at vi er veldig tette bakover.

Corran

Quote from: Superjack on August 01, 2024, 02:57:48 AMHåper han er tålmodig.

Ser ikke bort fra at han må ta høyrebacken om Hellan ikke tar nivået. Crone er lenge ute.

Spennende
Regner med at når Saka lanseres som høyreback så er dette pga at han har mye erfaring derfra tidligere?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

andreas1989

Opsahl har aldri spilt back og skal selvfølgelig ikke plasseres der heller, vi har tre høyrebacker.

Vi trenger Opsahl på midtbanen, alle forutsetninger til å bli en forsterking som indreløper.

Superjack

Quote from: Corran on August 01, 2024, 12:11:18 PM

Spennende
Regner med at når Saka lanseres som høyreback så er dette pga at han har mye erfaring derfra tidligere?

Horneland liker ballsikre spillere som kan være poteter.
Hornelandfremhevet at han ønsket ballsikre spillere i kampen mor GoAhead.

En god fotballspiller fikser høyrebacken også. Tipper Horneland tenker slik.
Blir ikke overrasket om det er veien inn på laget for han.
Brannsupporter.

andreas1989

Opsahl sliter med det defensive på midtbanen, han er en ballsentral. Hva skal han da ned i forsvaret å gjøre i en posisjon han aldri har bekledd når Thore Pedersen er et alternativ? Uansett så starter jo Hellan?

Wombat

Quote from: Superjack on August 01, 2024, 13:41:18 PM

Spennende

Ikke noe mot det du skriver Superjack, men steike som jeg hater fotballpoteter. En kulinarisk oppskrift på status quo sportslig. 1 eller 2 kan fungere, men om H vil ha et lag fylt av dem, vel..

Superjack

Quote from: Wombat on August 01, 2024, 13:58:58 PM
Quote from: Superjack on August 01, 2024, 13:41:18 PM

Spennende

Ikke noe mot det du skriver Superjack, men steike som jeg hater fotballpoteter. En kulinarisk oppskrift på status quo sportslig. 1 eller 2 kan fungere, men om H vil ha et lag fylt av dem, vel..

Jeg er enig med deg. Rollespesialister som får utvikle seg til det aller beste i en rolle som passer ferdighetene best er det jeg tror gir beste spillere og lag.

Horneland virker å være litt mer mot totalfotballens opprinnelse.
Brannsupporter.

Superjack

August 01, 2024, 14:24:52 PM #79 Last Edit: August 01, 2024, 14:27:14 PM by Superjack
Quote from: andreas1989 on August 01, 2024, 13:49:59 PMOpsahl sliter med det defensive på midtbanen, han er en ballsentral. Hva skal han da ned i forsvaret å gjøre i en posisjon han aldri har bekledd når Thore Pedersen er et alternativ? Uansett så starter jo Hellan?

Jeg tror og håper Hellan tar den rollen som sin.

Samtidig har Hellan aldri spilt på høyere nivå enn Obos, og null erfaring fra ES.
Frykten er at han tar en Simba, blir ytterst svimmel og må ut.

Da er det ikke mange alternativer igjen.

Uansett er dette mest en tanke jeg fikk i forhold til Opsahl, all den tid at det virker som han har en lang vei for å komme inn fra start på midten.
Brannsupporter.

esp123

Hvis Thore Pedersen dekker rommet Hellan etterlater seg når han løper i angrep, så kan det fungere veldig bra.

Kagain

Quote from: andreas1989 on August 01, 2024, 13:49:59 PMOpsahl sliter med det defensive på midtbanen, han er en ballsentral. Hva skal han da ned i forsvaret å gjøre i en posisjon han aldri har bekledd når Thore Pedersen er et alternativ? Uansett så starter jo Hellan?

Det var vel gjerne jeg som lanserte Opsahl som høyreback. Grunnen var enkel: Crone er skadet, Hellan får vanligvis ikke sjansen, Thore P. ser ut til å endelig få sin favorittposisjon som midtbanespiller og da er det ikke flere plasser igjen på midtbanen før FHM eller Kornvig gir seg.

Slik Brann spiller så er de jo interessert i høyrebacker som blir med fremover, og som gjerne kan legge gode pasninger. Da tenker jeg på spillere ala Philip Lahm som begynte som midtbanespiller, men hvis ferdigheter gjorde at han ble en av de absolutt beste offensive backene.

Superjack

Hvor ble godeste Opsahl av?

Inn fra start i sin første kamp.
Etter det helt i kulden.

Noen som vet?

Brannsupporter.

ostraume

Skrotet som 6er og vurderes nå som indreløper. Der han mangler nok intensitet i spillet. Kan bli spennende!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Dickens

Quote from: ostraume on August 19, 2024, 12:22:36 PMSkrotet som 6er og vurderes nå som indreløper. Der han mangler nok intensitet i spillet. Kan bli spennende!

Han er den perfekte arvtaker til Felix når han forsvinner i vinter.

ostraume

Du mener neste sommer for 150 millioner?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Men tenker at Opsahl jo bør få noen minutter på slutten av kampene for å komme inn i det så tidlig som mulig
Kommer det en skade eller to så bør han jo være innspilt

Hickok

Kornvig har 3 gule kort og Felix har 2. Det kommer til å komme muligheter på midten ganske så snart. Han er nok inne i det vanlige 4-6 ukers opptreningsregimet som de fleste nye trenger for å prestere.

Superjack

Quote from: Hickok on August 19, 2024, 13:04:37 PMKornvig har 3 gule kort og Felix har 2. Det kommer til å komme muligheter på midten ganske så snart. Han er nok inne i det vanlige 4-6 ukers opptreningsregimet som de fleste nye trenger for å prestere.

Sande er bedre valg som 6-er tenker jeg.

Brannsupporter.

Rossi

Quote from: Superjack on August 19, 2024, 13:20:52 PM
Quote from: Hickok on August 19, 2024, 13:04:37 PMKornvig har 3 gule kort og Felix har 2. Det kommer til å komme muligheter på midten ganske så snart. Han er nok inne i det vanlige 4-6 ukers opptreningsregimet som de fleste nye trenger for å prestere.

Sande er bedre valg som 6-er tenker jeg.

Soltvedt også, tenker jeg.

Corran

Kan virkelig ikke se for meg Soltvedt som 6'er.
For dårlig defensivt, ikke god nok med ballen, for treg.
God fot når den fungerer har han men alt for begrenset ellers.
Om en sammenligner med SHN og Kornvig som begge har fungert i rollen og er veldig forskjellige i rollen så ser jeg ikke at Soltvedt har noen av egenskapene som skal til.

Rossi

Quote from: Corran on August 19, 2024, 21:38:11 PMKan virkelig ikke se for meg Soltvedt som 6'er.
Om en sammenligner med SHN og Kornvig som begge har fungert i rollen og er veldig forskjellige i rollen så ser jeg ikke at Soltvedt har noen av egenskapene som skal til.
Hvorfor er jeg ikke overrasket?

Corran

Quote from: Rossi on August 20, 2024, 11:35:05 AM
Quote from: Corran on August 19, 2024, 21:38:11 PMKan virkelig ikke se for meg Soltvedt som 6'er.
Hvorfor er jeg ikke overrasket?
Aner ikke, men hva med et ord eller to om hvorfor du mener han passer?

Superjack

Ser heller ikke Soltvedt som 6-er.

Kunne sett han hadde funket som 10-er, men den rollen har ikke Brann.
Brannsupporter.

Lasaron

Enig. Duellkraft, aksjonsradius og fart er for dårlig til sentral midt. Pasningsfoten og spillforståelsen er nok mer enn god nok.

Rossi

Som 6er er Soltvedt omtrent like realistisk som Opsahl - det var egentlig poenget, altså ikke så egnet. Ser at det ikke kom så tydelig frem.

Kagain

Quote from: Rossi on August 20, 2024, 15:15:52 PMSom 6er er Soltvedt omtrent like realistisk som Opsahl - det var egentlig poenget, altså ikke så egnet. Ser at det ikke kom så tydelig frem.

Jeg tenker jo at det spørs hvordan Brann bruker 6-eren sånn videre. Soltvedt har jo noe erfaring som back, så han burde ha et par defensive fibre. Vi vet at han har en utsøkt venstrefot, så om han får jobben som ballfordeler (en slags dyptliggende playmaker) så kan han få fin mulighet til å sende noen snedige pasninger til de som springer oppover høyresiden samt spiss. Han kan også være en trussel på langskuddene.

Superjack

Nå har Brann fått sesongens beste resultater etter at Kornvig overtok som midtbanesentral.

Håpet mitt er at han tar den rollen og gjør det 1% bedre fra kamp til kamp også.

Tenker han kan beholde posisjonen jeg.
Opsahl må kjempe seg til en plass en annen plass på banen tror jeg.

Kanskje back (nevner det igjen) eller indreløper. Men det stilles meget store krav til indreløperene i Brann mtp løpskraft og gjennvinning, så jeg vil bli overrasket om han tar det kjapt nok til å kjempe om startplass med det første.
Brannsupporter.

Leffen

Nå kan det vel ikke være mange dagene til vi får et intervju med en misfornøyd Opsahl.

Håper det ikke skjer såklart. At han jobber hardt, bygger seg opp og spiller seg på laget ila høsten.

Lasaron

Han har fått en bratt start. Tøff treningsintensitet, tabbe av Hornis å hive ham inn fra start etter få dager, mye benk siden.

Men han har store muligheter til å jobbe seg inn i det. Se på Mads Sande, han har ikke hatt det lettere, for å si det mildt. Vi må egentlig snakke mer om Mads Sande.

Go Up