• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 48 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: mbs on August 08, 2024, 11:03:37 AM
Quote from: Dickens on August 07, 2024, 21:12:43 PMMarked hos Brann har blitt mer og mer Temu. Sjokkoverskrifter om at "billettene rives vekk" og at det "bare er 2500 billetter igjen!!!"

Problemet var at det aldri var 2500 billetter igjen.
250 var det reelle tallet når det åpne salget startet.

Overskriften var da nyhetsbrev-salget var i gang og ikke det åpne salget. Så det var nok rett.

Ellers er det 1000 stykker som har satt seg opp på venteliste i håp om at det skal bli frigjort flere plasser. Lykke til!
Rød makt på Hansa

Hickok

Quote from: Nixon on August 09, 2024, 12:29:38 PM
Quote from: mbs on August 08, 2024, 11:03:37 AM
Quote from: Dickens on August 07, 2024, 21:12:43 PMMarked hos Brann har blitt mer og mer Temu. Sjokkoverskrifter om at "billettene rives vekk" og at det "bare er 2500 billetter igjen!!!"

Problemet var at det aldri var 2500 billetter igjen.
250 var det reelle tallet når det åpne salget startet.

Overskriften var da nyhetsbrev-salget var i gang og ikke det åpne salget. Så det var nok rett.

Ellers er det 1000 stykker som har satt seg opp på venteliste i håp om at det skal bli frigjort flere plasser. Lykke til!
Sikkert noen UEFA plasser som ikke blir brukt, samt noen restaurantplasser som blir omgjort til normale billetter, så jeg gjetter det kan bli et par hundre billetter maks frigjort.

ACHTUNG

Ser at Brann har åpnet billettsalget hjemme mot 08 1. september, men hvorfor har de ikke åpnet for salg mot KFUM 25.08? Er det pga neste kvallikrunde i Conference?

Hickok

Quote from: ACHTUNG on August 09, 2024, 14:05:19 PMSer at Brann har åpnet billettsalget hjemme mot 08 1. september, men hvorfor har de ikke åpnet for salg mot KFUM 25.08? Er det pga neste kvallikrunde i Conference?
Sikkert fordi det er en reell fare for at den blir flyttet. Slår Brann St. Mirren, så blir den det.

Gulløl

August 09, 2024, 14:19:24 PM #18004 Last Edit: August 09, 2024, 14:27:40 PM by Gulløl
Går Brann til play-off blir kampen mot KFUM flyttet til onsdag 18 september.

Klipp fra brann.no 28.05.2024:
Branns hjemmekamp mot KFUM i serierunde 20 kan også endres. Den er nå satt til søndag 25. august klokken 17.00, men om Brann kommer til play-off i Conference League (siste steg før gruppespillet) vil den kamp flyttes til onsdag 18. september. Kamptidspunktene vil bli oppdatert i terminlisten på et senere tidspunkt.

https://www.brann.no/nyheter/slik-spilles-eliteserie-kampene-i-runde-1621
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ACHTUNG

Det er nok ganske så sannsynlig at den blir flyttet, ja.

andreas1989

Kan bli veldig greit å få flyttet den kampen mtp at en del spillere ikke er 100%. Et eventuelt gruppespill starter ikke opp før i oktober, så en enkelt midtuke kamp i september må vi tåle.

Men der Brann har fått flyttet alle kampene som går i mellom dobbeltoppgjørene i europa så spiller jo både Glimt og Molde denne helgen? Er det frivelig?

ostraume

Litt rart, ja. Trodde dette ble gjort likt. Men kanskje klubbene kan ha sine preferanser?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

krakra

Klubbene må vel søke om å få kampene flyttet. Mulig Molde og Glimt ikke vil ha for mange kamper på høsten

andreas1989

Forskjellen er jo også den at et eventuelt gruppespill i Champions League og Europa League tiltar i september i motsetning til Conference som først starter opp i oktober.

Hickok

Quote from: krakra on August 10, 2024, 10:21:59 AMKlubbene må vel søke om å få kampene flyttet. Mulig Molde og Glimt ikke vil ha for mange kamper på høsten
Det har en betydning om hvem som spiller hjemme. Klubbene har krav på å få flyttet en kamp i forbindelse med PO, men før det så kan hjemmelaget si nei, da det er negativt å spille i midtuke kontra helg. De to kampene Brann flyttet var begge hjemmekamper, mens B/G og Molde spiller borte i helgen.

Nixon

Hadde det ikke vært bedre å flytte kampen som kommer etter en eventuell strevsom tur til Almaty?
Rød makt på Hansa

mbs

Quote from: andreas1989 on August 10, 2024, 10:25:05 AMForskjellen er jo også den at et eventuelt gruppespill i Champions League og Europa League tiltar i september i motsetning til Conference som først starter opp i oktober.

Jeg tror det har litt med siding og forventet motstand.

Glimt og MFK er uansett sikret gruppespill i Europa. De kan flytte rundt Play of og gruppespill.

Brann må satse alt på å komme inn i gruppespillet. De kan ikke feile en gang.

andreas1989

Vil tro det er som Himkok beskriver, hjemmelaget i den/de aktuelle kampene har et tungt ord i saken og som Kranka er inne på så er det ikke ønskelig med for mange kamper på høsten om man spiller Champions League eller Europa League som har oppstart i september.

Superjack

Hørte i dag at det bare er hjemmekamper som kan flyttes, og at det kan flyttes opptil 2 kamper.

Har ikke Brann allerede flyttet to kamper?
Brannsupporter.

Lasaron

Jo, vi har flyttet to kamper. Men jeg vet ikke om begge er hjemmekamper.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

andreas1989

August 10, 2024, 15:55:39 PM #18016 Last Edit: August 10, 2024, 17:05:21 PM by andreas1989
Stemmer vel at det var Ham-Kam og Kristiansund hjemme som ble flyttet?

Hickok

Quote from: Superjack on August 10, 2024, 15:40:23 PMHørte i dag at det bare er hjemmekamper som kan flyttes, og at det kan flyttes opptil 2 kamper.

Har ikke Brann allerede flyttet to kamper?
Det stemmer ikke. KFUM kampen kommer også til å bli flyttet om Brann går videre, som blir kamp nr.3 flyttet. Alle hjemmekamper.

Billy Elliott

Billettsalget til Astana-kampen starter nå kl. 12.00 for partoutkortinnehavere. Da er det nok lurt å være raskt på pletten. Blir nok ikke noe mindre interesse for denne kampen, og sjansene er nok ganske store for at de fleste av billettene er borte før det åpne salget starter på mandag.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Nixon

Til forskjell fra salget til kampen i går så kan de med partoutkort kjøpe flere billetter. Men det blir ikke noe forkjøpsrunde for de som abonnnerer på nyhetsbrevet. Vanskelig å si hvilket utslag det vil gi før det åpne salget starter.
Rød makt på Hansa

Corran

Quote from: Nixon on August 16, 2024, 09:53:02 AMTil forskjell fra salget til kampen i går så kan de med partoutkort kjøpe flere billetter. Men det blir ikke noe forkjøpsrunde for de som abonnnerer på nyhetsbrevet. Vanskelig å si hvilket utslag det vil gi før det åpne salget starter.
Dette er ikke forskjell Dette har en kunnet i de to siste kampene.
Det er for at om det sitter flere samlet så skal de kunne kjøpe sammen på en litt enklere måte.
Men det baserer seg jo litt på tillit da en i teorien og i praksis kan kjøpe ekstra
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Mulig man har kunnet det i teorien, men det var jeg ikke klar over. Og sikkert flere med meg. For i mailen til St. Mirren-kampen stod det at "Hvis du har 1 partoutkort så kan du kjøpe 1 billett. Har du 5 partoutkort kan du kjøpe 5 billetter." Nå opplyser Brann om at man kan kjøpe flere.

Det var vel imponerende 8700 billetter som ble hentet ut av partoutkortsalget sist. Kan det bli flere nå når det er snakk om playoff? Eller fenget et britisk lag litt mer enn dette laget fra Kasakhstan? Og hvordan slår det ut at det er første kamp og ikke avgjørende?

Mange spørsmål!

Rød makt på Hansa

opplett

Quote from: Nixon on August 16, 2024, 10:27:08 AMMulig man har kunnet det i teorien, men det var jeg ikke klar over. Og sikkert flere med meg. For i mailen til St. Mirren-kampen stod det at "Hvis du har 1 partoutkort så kan du kjøpe 1 billett. Har du 5 partoutkort kan du kjøpe 5 billetter." Nå opplyser Brann om at man kan kjøpe flere.

Det var vel imponerende 8700 billetter som ble hentet ut av partoutkortsalget sist. Kan det bli flere nå når det er snakk om playoff? Eller fenget et britisk lag litt mer enn dette laget fra Kasakhstan? Og hvordan slår det ut at det er første kamp og ikke avgjørende?

Mange spørsmål!

Tror anledningen gjør at det blir enda mer hype!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Billy Elliott

Gikk inn på billettlenken kl. 12.00 på slaget, men står enda i kø. Her er det trøkk.

Gud

Eivind

Samme her.

Gikk inn 12:01 og får opp: Ditt kø-nummer: 12162

fortune

Quote from: Billy Elliott on August 16, 2024, 11:05:12 AMGikk inn på billettlenken kl. 12.00 på slaget, men står enda i kø. Her er det trøkk.

Det fyker ut billetter, jeg tipper det knapt kommer noe i åpent salg. Lukter kø for partoutkort neste år, så dette er stas!
First is first, second is nothing

opplett

Fikk billetter før kø. Over 13 000 i kø, merkelig nok. Her blir det grinings.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Eivind

Burde virkelig most på med noe midlertidig løsning for sitteplasser på ståplassene til disse kampene..

Gud

Billetter i boks. Takk Gud for det!

opplett

fortune

Er like før de første feltene er utsolgt nå, sentralt på SPV og Frydenbø.
First is first, second is nothing

Eivind

Fikk 4 billetter på Fjordkraft. Halvparten allerede solgt.

Gulløl

August 16, 2024, 11:23:24 AM #18033 Last Edit: August 16, 2024, 11:49:31 AM by Gulløl
Begynte å velge seter sekunder etter at salget startet. Ble kastet ut fire ganger fordi andre hadde valgt samme seter på Sp.V,  på femte forsøk lykkes jeg. Men må sitte helt nede på rad 5, vanlig sitter vi høyt oppe. Voldsomt trøkk, men heldigvis slapp jeg kø-nummer.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Merkelig de kø greiene
Jeg havnet ikke i kø Gikk inn presis, men hadde vært inne litt tidligere et par ganger om det åpnet tidligere.
Kompis (med mac) havnet i kø, kom inn til meg på min pc og kjøpte billetter mens han fremdeles er i kø på sin egen maskin.

Men måtte velge nye seter noen ganger for de forsvant fortere enn svint

Og om det er mange som ikke har partoutkort som har fått lenken eller mange med partoutkort som kjøper flere enn de skal så kan det være noen med partoutkort IKKE får billetter.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Felt A og G på Spv er det mye ledig høyt oppe (tørt)
Litt forundret over at det er mye på felt a siden det er ved puben
Resten av feltene nesten fylt opp Ene var det to billetter igjen på

Corran

Fjordkraft og BT mye igjen på

Lasaron

Her var det trøkk, ja. Jeg gikk inn 1230. Slapp kø, men veldig få plasser ledig på Fjordkraft, for oss som vil sitte tre sammen og være trygge for regn.

Dermed blir det å sitte tett opp mot Astana-supporterne, men de blir neppe veldig mange. Det skal gå fint.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

opplett

Tipper D blir frigjort til Brann-supportere.

Lasaron

Apropos:

En viktig grunn til at det er mye mer poppis å gå på e-cup nå enn rundt seriegullet, er at prisnivået på billettene da var relativt skyhøye.

Corran

Kun 12 igjen på Hansa (Frydenbø)
1 på øvre A og 11 på nedre D

aso008

Flere som ikke har fått forkjøpsrett e-post fra Brann (partoutkortinnehaver Frydenbø).
Sjekkes alt av filtre - nada

Corran

SPV
Felt A: 310
Felt B:  55
Felt C og D utsolgt
Felt E:  13
Felt F: 114
Felt G 230

Til sammen på SPV 722

Billy Elliott

Nixon

For et tempo med Frydenbø nå helt utsolgt. Har Brann satt et tak på forkjøpssalget? Dersom nesten alle med partoutkort kjøper til seg selv som sist, pluss er på tilbydersiden til folk de kjenner, så kan det bli svært lite eller ingenting til det åpne salget på mandag.
Rød makt på Hansa

Corran

Fjordkraft og BT er det en god del igjen
Mao ikke noen grunn til panikk enda

Corran

Quote from: Nixon on August 16, 2024, 13:24:09 PMFor et tempo med Frydenbø nå helt utsolgt. Har Brann satt et tak på forkjøpssalget? Dersom nesten alle med partoutkort kjøper til seg selv som sist, pluss er på tilbydersiden til folk de kjenner, så kan det bli svært lite eller ingenting til det åpne salget på mandag.
SPV forsvinner kjapt også

Erlend

Begynner å se mørkt ut for oss som ikke har partoutkort altså? 

Personlig lever jeg fint med en tur på puben, men det må vel kunne sies å være litt slett håndverk av Brann hvis de ender opp uten noe å selge på mandag.  Men det blir vel gjerne en runde til når alt er avklart med UEFA/NFF/bortseupportere osv

Nixon

Etter mindre enn fem timers "lukket" salg er det nå solgt vel 9000 billetter. Solid! Og enda har folk hele helgen på seg før det åpne salget starter. Jeg tenker at folk som ikke har partoutkort bare få høre med noen som har og som kan kjøpe de en billett. For nå kan man ikke sitte stille i båten og vente pent på tur!
Rød makt på Hansa

Supertzar

Kan dei med partoutkort kjøpe til fleire andre også? Då blir det utselt før mandag ja.

Go Up