• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredrikstad-Brann, søndag 18/8, kl. 14.30

Started by Billy Elliott, August 16, 2024, 09:36:46 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

August 18, 2024, 14:22:19 PM #50 Last Edit: August 18, 2024, 14:24:17 PM by krakra
Mye kritikk av Heggebø fra Ballspark-gjengen. Syns han vært god jeg.

Spelaren

GÃ¥ av.

Lasaron

Ok+ av Brann. Det blir spennende å se hvordan FFK tilnærmer seg 2. omgang når de ligger under på hjemmebane.

Det gule til Heggebø var strengt.
Tren på langskudd

andreas1989

Kan se ut til Sande skal inn. Var den som gikk i oppvarming når Blomberg gikk ned i 1 omg.

Lasaron

Tren på langskudd

fortune

Inn for Castro, så er nå første innbytter på begge vingene og som indreløper. #potet
First is first, second is nothing

stigh

Quote from: fortune on August 18, 2024, 14:35:02 PMInn for Castro, så er nå første innbytter på begge vingene og som indreløper. #potet

Tipper da kommer Warming inn for blom å Sande over på høyre rundt 65

Dickens

Quote from: stigh on August 18, 2024, 14:41:54 PM
Quote from: fortune on August 18, 2024, 14:35:02 PMInn for Castro, så er nå første innbytter på begge vingene og som indreløper. #potet

Tipper da kommer Warming inn for blom å Sande over på høyre rundt 65

Aldri i verden om Warming er før Ulrik i køen hos Horneland.

Morkel

Quote from: krakra on August 18, 2024, 14:22:19 PMMye kritikk av Heggebø fra Ballspark-gjengen. Syns han vært god jeg.

Påfallende at Finne kan gå 3 kamper uten mål og fremdeles forsvares av ekspertene. Men Heggebø får ikke en omgang en gang før kritikken kommer.

Synes Heggebø har vært god ut fra forholdene. Target man mot tre fysiske stoppere. God i de involveringene han har hatt. Litt frustrert til tider før mÃ¥let, men det trengte han ikke være. For han sloss og gjør en viktig jobb. Jeg mener ogsÃ¥ at at Heggebø er bedre mot lag som FFK, St.Mirren og andre som ligger lavt i ramma. SÃ¥ kan Finne fÃ¥ komme inn og løpe i mellomrom nÃ¥r forsvaret er slitent.  

SeLyren

No er de god. Spiller ballen seg imellom, tålmodig.

Norlings Hund 2

Quote from: Morkel on August 18, 2024, 14:46:06 PM
Quote from: krakra on August 18, 2024, 14:22:19 PMMye kritikk av Heggebø fra Ballspark-gjengen. Syns han vært god jeg.

Påfallende at Finne kan gå 3 kamper uten mål og fremdeles forsvares av ekspertene. Men Heggebø får ikke en omgang en gang før kritikken kommer.

Synes Heggebø har vært god ut fra forholdene. Target man mot tre fysiske stoppere. God i de involveringene han har hatt. Litt frustrert til tider før mÃ¥let, men det trengte han ikke være. For han sloss og gjør en viktig jobb. Jeg mener ogsÃ¥ at at Heggebø er bedre mot lag som FFK, St.Mirren og andre som ligger lavt i ramma. SÃ¥ kan Finne fÃ¥ komme inn og løpe i mellomrom nÃ¥r forsvaret er slitent. 

La meg tippe! Mesteparten av det kommer fra Grønner?

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

Tren på langskudd

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

opplett

Må bare utnytte hvor sårbare FFK er nå når de må spille ordentlig fotball. De er ikke dårlige fremover, men bakover ser de helt oppløst ut når laget må stå høyt.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Morkel

Quote from: Norlings Hund 2 on August 18, 2024, 14:58:18 PM
Quote from: Morkel on August 18, 2024, 14:46:06 PM
Quote from: krakra on August 18, 2024, 14:22:19 PMMye kritikk av Heggebø fra Ballspark-gjengen. Syns han vært god jeg.

Påfallende at Finne kan gå 3 kamper uten mål og fremdeles forsvares av ekspertene. Men Heggebø får ikke en omgang en gang før kritikken kommer.

Synes Heggebø har vært god ut fra forholdene. Target man mot tre fysiske stoppere. God i de involveringene han har hatt. Litt frustrert til tider før mÃ¥let, men det trengte han ikke være. For han sloss og gjør en viktig jobb. Jeg mener ogsÃ¥ at at Heggebø er bedre mot lag som FFK, St.Mirren og andre som ligger lavt i ramma. SÃ¥ kan Finne fÃ¥ komme inn og løpe i mellomrom nÃ¥r forsvaret er slitent. 

La meg tippe! Mesteparten av det kommer fra Grønner?

90%. Men det er litt hos Ballspark og.

Lasaron

NÃ¥ taper vi alle dueller, og gir fra oss ballen hele tiden.
Tren på langskudd

Morkel

Blomberg må av nå. Han er sliten og ukonsentrert.

SeLyren

Ikke Blomberg? Han virker å være tom?

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

opplett

Synes FFK ser veldig uorganiserte ut bak nå. Mye rare plasseringer og mangel på markeringer. Kjør på med 4-0.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Morkel

Bodø/Glimt tar vi aldri igjen på målforskjell. Men Viking og Molde kan vi matche. Bare å kjøre på her.

nero

Herlig revansje for hjemmekampen. Selv om FFK jo stort sett har prøvd å spille fotball i dag.
Lions led by donkeys.

gnagsår


Nixon

Imponerende. Og uten å tilsynelatende gå helt i kjelleren.
Kjør kamp på torsdag!
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Morkel on August 18, 2024, 14:46:06 PM
Quote from: krakra on August 18, 2024, 14:22:19 PMMye kritikk av Heggebø fra Ballspark-gjengen. Syns han vært god jeg.

Påfallende at Finne kan gå 3 kamper uten mål og fremdeles forsvares av ekspertene. Men Heggebø får ikke en omgang en gang før kritikken kommer.

Synes Heggebø har vært god ut fra forholdene. Target man mot tre fysiske stoppere. God i de involveringene han har hatt. Litt frustrert til tider før mÃ¥let, men det trengte han ikke være. For han sloss og gjør en viktig jobb. Jeg mener ogsÃ¥ at at Heggebø er bedre mot lag som FFK, St.Mirren og andre som ligger lavt i ramma. SÃ¥ kan Finne fÃ¥ komme inn og løpe i mellomrom nÃ¥r forsvaret er slitent. 
En ting er at de er raskere å kritisere når han er dårlig, men i dag var han god. Han har andre oppgaver enn å score mål, selv om det aldri er feil å score mål i tillegg.

Dagens kamp minnet om OBOS-sesongen det vi malte lavtliggende motstandere i senk de første 60 minuttene og avlivet dem de siste 30.

Veldig kjekt å straffe dette drittlaget skikkelig.

Churchill

...we shall never surrender.

opplett

Quote from: Churchill on August 18, 2024, 15:34:35 PMNoen som savner sønnen?


Liker Kornvig bedre. Liker ham veldig godt, faktisk.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Kagain

Quote from: Lasaron on August 18, 2024, 14:26:44 PMDet gule til Heggebø var strengt.

Men for et bilde BA trykker av hendelsen! Auklend ikke bare taklet i rekkverket, men over faktisk!


Quote from: Churchill on August 18, 2024, 15:34:35 PMNoen som savner sønnen?


Jeg er glad for å se at Kornvig slår til i den posisjonen. Det har jo vært litt diskusjon her inne hvorvidt Kornvig er kapabel til det, men så langt ser det veldig bra ut!

krakra

Mathisen var ikke happy i Ballspark nå. Kan være noe av forklaringen til at han ikke spiller mer. Horneland liker jo ikke slikt.

Morkel

Quote from: Churchill on August 18, 2024, 15:34:35 PMNoen som savner sønnen?


Jeg trodde ikke at Kornvig skulle løse den rollen så bra. Det skal dere som foreslo ham der ha. Han er god.

Lasaron

Quote from: krakra on August 18, 2024, 15:49:33 PMMathisen var ikke happy i Ballspark nå. Kan være noe av forklaringen til at han ikke spiller mer. Horneland liker jo ikke slikt.

Var ikke glad når han scorte heller.
Tren på langskudd

Morkel

Quote from: Lasaron on August 18, 2024, 16:06:20 PM
Quote from: krakra on August 18, 2024, 15:49:33 PMMathisen var ikke happy i Ballspark nå. Kan være noe av forklaringen til at han ikke spiller mer. Horneland liker jo ikke slikt.

Var ikke glad når han scorte heller.

Samtidig så har han litt den energien ellers også. Hvis man hører på hva han sa, så fremstår han ikke så misfornøyd. Men noe misnøye er der.

Churchill

Kornvig er jo en MYE bedre fotballspiller enn Sivert. Dessuten synes jeg humøret i spillergruppen er lettere. For ikke å snakke om at Felix virkelig har begynt å skinne etter at det er han og ikke Sivert som skal fordele baller fra midtbanen.
...we shall never surrender.

Dickens

Forstår at det må være frustrerende for Ulrik å ikke spille mer, men den demonstrative væremåten er jo karriereselvmord i Brann når du har Horneland som sjef.

krakra

Quote from: Morkel on August 18, 2024, 16:22:28 PM
Quote from: Lasaron on August 18, 2024, 16:06:20 PM
Quote from: krakra on August 18, 2024, 15:49:33 PMMathisen var ikke happy i Ballspark nå. Kan være noe av forklaringen til at han ikke spiller mer. Horneland liker jo ikke slikt.

Var ikke glad når han scorte heller.

Samtidig så har han litt den energien ellers også. Hvis man hører på hva han sa, så fremstår han ikke så misfornøyd. Men noe misnøye er der.
Nja, han var sur i dag. Ikke så mye som et smil da han scorte og et rart svar på om det var godt å se ballen gå i mål

Erlend

Quote from: Churchill on August 18, 2024, 16:25:08 PMKornvig er jo en MYE bedre fotballspiller enn Sivert. Dessuten synes jeg humøret i spillergruppen er lettere. For ikke å snakke om at Felix virkelig har begynt å skinne etter at det er han og ikke Sivert som skal fordele baller fra midtbanen.

Den smÃ¥lige delen av meg hadde veeeeldig lyst Ã¥ se Sivert legge seg ned og drøye tid med et glis pÃ¥ kjeften i dag.  Men selvfølgelig bra at det ikke skjer sÃ¥nn egentlig.

Men helt enig, Sivert er langt unna å være så savnet som flere, meg inkludert, fryktet

Morkel

Quote from: krakra on August 18, 2024, 16:34:19 PM
Quote from: Morkel on August 18, 2024, 16:22:28 PM
Quote from: Lasaron on August 18, 2024, 16:06:20 PM
Quote from: krakra on August 18, 2024, 15:49:33 PMMathisen var ikke happy i Ballspark nå. Kan være noe av forklaringen til at han ikke spiller mer. Horneland liker jo ikke slikt.

Var ikke glad når han scorte heller.

Samtidig så har han litt den energien ellers også. Hvis man hører på hva han sa, så fremstår han ikke så misfornøyd. Men noe misnøye er der.
Nja, han var sur i dag. Ikke så mye som et smil da han scorte og et rart svar på om det var godt å se ballen gå i mål

Mulig jeg må se den i reprise. Ser jo at det er ganske unison enighet om at han er sterkt misfornøyd både her og i ballspark.

Spelaren

GÃ¥ av.

Lasaron

Tren på langskudd

Dickens

Ganske sykt hvor forskjellige børsen i BT og BA settes på enkelte.

Dyngeland: 5 i BT og 7 i BA
Kristiansen: 5 i BT og 8 i BA

andreas1989

Lov å si at BA er vel rause? Greit nok at sluttresultatet ble 4-0, men vi var ikke så gode at 3 spillere fortjente en 8er?

Dickens

Quote from: andreas1989 on August 18, 2024, 20:10:29 PMLov å si at BA er vel rause? Greit nok at sluttresultatet ble 4-0, men vi var ikke så gode at 3 spillere fortjente en 8er?

Nei, det er liksom ingen mellomting mellom de to avisene. Synes BT alltid er for streng, mens naboene i BA kaster 8'ere etter spillere.

Det var ihvertfall ingen 0-4 kamp. Det kan man si med sikkerhet.

Spelaren

Quote from: Lasaron on August 18, 2024, 17:42:11 PMJa, var det ikke du som etterlyste det?

Jo, en kamp som ble drept før det drev mot overtiden. Herlig.
GÃ¥ av.

Kagain

Quote from: Dickens on August 18, 2024, 16:25:38 PMForstår at det må være frustrerende for Ulrik å ikke spille mer, men den demonstrative væremåten er jo karriereselvmord i Brann når du har Horneland som sjef.

Spesielt når han var andrevalget i posisjon og ble handlet da førstevalget, Sande, ikke var tilgjengelig. Når nå førstevalget til Horneland er tilgjengelig er det i alle fall risikosport om man har en demonstrativ væremåte. Jeg fikk ikke sett kampen i dag, så jeg vet ikke hva som ligger i det begrepet...

Corran

En kamp helt på det jevne og så dreper vi kampen totalt på slutte.
Heggebø mener jeg er dritgod. River og sliter og vinner masse baller og holder på den. Litt rufsete avleveringer noen ganger, men forsøker på det rette.
Kan ikke skjønne at halve laget får 8 i BA og han kun får 5. Ja han er etter Grønner? sin mening den dårligste på Brann. Eg mener han rydder mye plass for resten samt får gule kort på midtstopper.
Og så kommer 3 innbyttere inn og koser seg mot ferdig mørnet forsvar og det blir 3 mål av det
Tilfeldig??????

Og likte ikke at Mathisen så sur ut når han scoret. Det er en spiller jeg vil se mer av
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Miller

Hva skjer med Mathisen? Ikke jubler han på målet sitt, ser ut som han gir faen i alt og står litt ofr seg selv i feiring etter kampen? Og tydeligvis irritert i ballspark, men det har eg ikke sett enda.

Corran

Han har havnet fra førstevalg til litt bak i køen og har også hatt noen skarpe innhopp
Kan jo være det som er grunnen.
Eller fått en beskjed han ikke liker
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Dickens

Quote from: Miller on August 18, 2024, 22:21:14 PMHva skjer med Mathisen? Ikke jubler han på målet sitt, ser ut som han gir faen i alt og står litt ofr seg selv i feiring etter kampen? Og tydeligvis irritert i ballspark, men det har eg ikke sett enda.

Han gjør ikke seg selv en tjeneste ved å holde på sånn. Man må kunne tåle litt motgang uten å være så til de grader demonstrativ utad. Kan ikke huske å ha sett noe sånt i Brann før.

Go Up