• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skader og karantener

Started by Superjack, April 12, 2023, 11:31:01 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas1989

BT skriver at Wassberg trolig mister resten av sesonge, BA var klink på at Wassberg ikke blir å se på banen før i 2025.

Hickok

Quote from: andreas1989 on September 13, 2024, 13:14:08 PMBT skriver at Wassberg trolig mister resten av sesonge, BA var klink på at Wassberg ikke blir å se på banen før i 2025.
BA har rett. Kniklas er tidligst klar til sesongstart. Den skaden han har tar et års tid for å leges.

Hickok

Jeff bekreftet ute i morgen på dagens TV2 sending, mens resten er med nedover. Med andre ord blir det fort Helland i morgen også.

Corran

Quote from: Hickok on September 27, 2024, 11:13:57 AMJeff bekreftet ute i morgen på dagens TV2 sending, mens resten er med nedover. Med andre ord blir det fort Helland i morgen også.
Spørsmålet da er det Helland på back eller midtstopper?

Åpner seg jo flere alternativer her

Ruben inn som midstopper og Soltvedt på venstre. Helland på høyre
Helland inn som midtstopper og Ruben og ThoreP på hver sin back
Helland og Ruben på hver sin back og Holten inn som midtstopper

Det jeg ønsker Holten inn og Ruben og Helland på backene.
Alternativ 2 for meg er Ruben inn og Helland og Soltvedt på backene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Quote from: Corran on September 27, 2024, 12:15:02 PM
Quote from: Hickok on September 27, 2024, 11:13:57 AMJeff bekreftet ute i morgen på dagens TV2 sending, mens resten er med nedover. Med andre ord blir det fort Helland i morgen også.
Spørsmålet da er det Helland på back eller midtstopper?

Åpner seg jo flere alternativer her

Ruben inn som midstopper og Soltvedt på venstre. Helland på høyre
Helland inn som midtstopper og Ruben og ThoreP på hver sin back
Helland og Ruben på hver sin back og Holten inn som midtstopper

Det jeg ønsker Holten inn og Ruben og Helland på backene.
Alternativ 2 for meg er Ruben inn og Helland og Soltvedt på backene
Horne liker ikke mer flytting enn nødvendig, så alt 2 er nok antakelig mest aktuelt.

ostraume

Tror det samme. Ruben og Palle har spilt mye sammen. Soltvedt er klar. Og Helland gjør det bra på backen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Quote from: Hickok on September 27, 2024, 12:34:42 PM
Quote from: Corran on September 27, 2024, 12:15:02 PM
Quote from: Hickok on September 27, 2024, 11:13:57 AMJeff bekreftet ute i morgen på dagens TV2 sending, mens resten er med nedover. Med andre ord blir det fort Helland i morgen også.
Spørsmålet da er det Helland på back eller midtstopper?

Åpner seg jo flere alternativer her

Ruben inn som midstopper og Soltvedt på venstre. Helland på høyre
Helland inn som midtstopper og Ruben og ThoreP på hver sin back
Helland og Ruben på hver sin back og Holten inn som midtstopper

Det jeg ønsker Holten inn og Ruben og Helland på backene.
Alternativ 2 for meg er Ruben inn og Helland og Soltvedt på backene
e liker ikke mer flytting enn nødvendig, så alt 2 er nok antakelig mest aktuelt.
Rent bytte mellom Jeff og Holten er jo det som er minst endring/flytting fra forrige kamp
Men nå er jo Jeff lansert klart så vi får se
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Jonas Torsvik er på benken for Brann 2 i dag. Han spilte jo litt for de i sommer før han røk ut igjen. Men uansett bra at han er tilbake i en tropp.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Go Up