• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Treneren etter Horneland

Started by Kagain, August 30, 2021, 12:25:09 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

nero

Ser ikke helt poenget med å på død og liv ha lokale trenere, om det da ikke skulle være KK. Det har jo fått rimelig bra med Hornis. Men han er kanskje lokal på en måte, han og?
Lions led by donkeys.

krakra

Horneland var i alle fall veldig opptatt av å få Huseklepp inn i trenerteamet, fordi han var lokal og kjente Brann. Hele Branns trenerteam er vel tidligere Brannspillere, med unntak av Horneland.

Kagain

Quote from: krakra on October 27, 2024, 18:13:54 PMHorneland var i alle fall veldig opptatt av å få Huseklepp inn i trenerteamet, fordi han var lokal og kjente Brann. Hele Branns trenerteam er vel tidligere Brannspillere, med unntak av Horneland.

Det er nok rett.

Jeg ser på hva Lasaronen skrev på forrige side, og jeg er ikke sikker på at jeg kan komme på noen ikke-lokale trenere som stikker seg frem som spennende. Det hadde vært litt artig å se hva Martin Ho kunne fått til med Brann, dog...

Lasaron

Kanskje han der Ødegaard på Sandefjord kunne passet inn. De spiller litt likt oss, og har et imponerende toppnivå.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Corran

Vil si at det bør være veldig naturlig at Hassan og Huse tar over om Hornis gir seg
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Skeptisk til sånn der to-trener-løsning.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Corran

Quote from: Lasaron on October 27, 2024, 22:57:35 PMSkeptisk til sånn der to-trener-løsning.
Mener ikke som to hovedtrenere.
En som hovedtrener den andre i samme rolle som i dag og så en ny inn for å erstatte den som blir hovedtrener.
Hvorfor ikke skape en trener fabrikk også?
Om Brann nå vil ha denne spillestilen og videre utvikle den så er det ikke dumt med interne opprykk om de som er der er gode nok og har nok pondus. Så fyller en på med en ny assistent gjerne fra eksternt som da bringer inn litt nye impulser slik at det ikke stagnerer
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Optimist

Jeg vet at mange liker å tenke et stykke fram i tid, men jeg liker ikke navnet på denne tråden! Foretrekker helst å leve i nuet når ting går bra.
Kokende idiot

Lasaron

Quote from: Corran on October 27, 2024, 23:11:13 PM
Quote from: Lasaron on October 27, 2024, 22:57:35 PMSkeptisk til sånn der to-trener-løsning.
Mener ikke som to hovedtrenere.
En som hovedtrener den andre i samme rolle som i dag og så en ny inn for å erstatte den som blir hovedtrener.
Hvorfor ikke skape en trener fabrikk også?
Om Brann nå vil ha denne spillestilen og videre utvikle den så er det ikke dumt med interne opprykk om de som er der er gode nok og har nok pondus. Så fyller en på med en ny assistent gjerne fra eksternt som da bringer inn litt nye impulser slik at det ikke stagnerer

Ja, jeg er veldig for at Brann også skal utvikle trenere. Og det kan være vellykket selv om ingen av de blir hovedtrenere for oss, for de kan bli gode assistenttrenere og/eller akademitrenere.

Kagain

Quote from: Optimist on October 27, 2024, 23:14:03 PMJeg vet at mange liker å tenke et stykke fram i tid, men jeg liker ikke navnet på denne tråden! Foretrekker helst å leve i nuet når ting går bra.

Jeg er stikk motsatt. Jeg vet at en eller annen gang kommer Horneland til å forlate Brann. Kanskje blir han hentet av bedre klubber, kanskje gjør Brann det veldig dårlig over lengre tid eller kanskje blir han bare lei. Han ønsket jo ikke å bli hovedtrener da KI ga seg.

Så er det en ting du kan banne på så er det at det kommer en gang en trener etter Horneland.

Spelaren

Trodde tråden var gjenopplivet pga en ledig stilling i Manchester... Men det hadde blitt vanskelig med skandinavisk språk i garderoben.
Gå av.

Lasaron

Jeg tror ikke Hornis regnes som god nok til å ta over Man U.

ostraume

Nei, de går heller for Rekdal!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up