• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Tromsø 27.10.2024 Klokken 19:15

Started by Superjack, October 22, 2024, 07:55:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Så så. Kan dere ikke bare være uenig i at humor til en viss grad er en smakssak? Og at hva man ønsker seg i en fotballpodcast ikke er noe fasit på? Noen ønsker underholdning, noen ønsker fag. Noen ønsker en lett blanding. Helt naturlig. Naturlig og fint, vil jeg si.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Spelaren

Det blir for mye Høibråten, og stadig vekk blir det pinlige øyeblikk pga hans manglende kjemi med Renate Blindheim.
Gå av.

Rossi

Knut Nesbø hadde et fotballprogram i NRK, 433 - eller var det 443? Det var bra.

World domination within 5 years.

RepublikkenBergen

Sist ballspark var elendig.. Blindheim gjorde jo ikke annet enn å fnise igjennom hele sendingen.. Pamer skulle prøve å være morsom med å si noen ord som Knut kom med tidlig i sendingen et par ganger...

SeLyren

De som er med i ballespark representerer ulike meninger og personligheter, akkurat som samfunnet ellers. Jeg er ikke av de som synes det er dårlig, eg liker det i utgangspunktet godt. Det at de kan bli i overkant jøgglete lever eg fint med. BA sin podkast blir reddet av han nordlendingen, men Grønner og han hin er eg ikke begeistret for. I hvert fall ikke når de diskuterer Finne eller salgsstrategi. Grønner sitt evige mas om å selge potensial. Selge Helland før han har prestert skikkelig i Branndrakten over tid, det blir for dumt.

ACHTUNG

Quote from: andreas1989 on October 29, 2024, 13:20:28 PMMan kan vel spørre deg om det samme? Ballspark humorbombe? Du mener Ballspark produserer "Humor i Særklasse"?

Humørbombe, andrea, humørbombe, ikke humorbombe.

Ballspark er vel en de mest populærer fotballpodcasten i Norge, men man skulle ikke tro det, med så mye surmaging som det er her inn. Har Ballspark tråkket på noen ømme Bataljontær?

andreas1989

October 31, 2024, 13:25:09 PM #107 Last Edit: October 31, 2024, 13:30:52 PM by andreas1989
Ikke meg bekjent, men vi andre hopper tilsynelatende på tærne dine så hårsår som du er ovenfor den podcasten?

Egon er vel fort landets mest populære resturant? Man skulle ikke tro det heller?

Lasaron

Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Superjack

Quote from: andreas1989 on October 31, 2024, 13:25:09 PMIkke meg bekjent, men vi andre hopper tilsynelatende på tærne dine så hårsår som du er ovenfor den podcasten?

Egon er vel fort landets mest populære resturant? Man skulle ikke tro det heller?

Også fordi maten er en vits?
Brannsupporter.

Corran

Quote from: ACHTUNG on October 31, 2024, 13:19:34 PM
Quote from: andreas1989 on October 29, 2024, 13:20:28 PMMan kan vel spørre deg om det samme? Ballspark humorbombe? Du mener Ballspark produserer "Humor i Særklasse"?

Humørbombe, andrea, humørbombe, ikke humorbombe.

Ballspark er vel en de mest populærer fotballpodcasten i Norge, men man skulle ikke tro det, med så mye surmaging som det er her inn. Har Ballspark tråkket på noen ømme Bataljontær?
Vil ikke påstå det er mye surmaging her inne (hva nå enn surmaging er Regner med du egentlig mener surmaget?)
Vet heller ikke hvor mange som er medlem av Bataljonen her inne, men mine tær er heller ikke tråkket på av Ballspark.
Men jeg skjønner jo at du har et stort behov for alle skal like det samme som deg for om de ikke gjør det er de surmagede (eller driver med surmaging) og føler seg tråkket på tærne.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Quote from: Superjack on October 31, 2024, 15:01:55 PM
Quote from: andreas1989 on October 31, 2024, 13:25:09 PMIkke meg bekjent, men vi andre hopper tilsynelatende på tærne dine så hårsår som du er ovenfor den podcasten?

Også fordi maten er en vits?
Nei å spise der er rett og slett surmaging ;)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Brannsupporter.

Leffen

Det beste med dette forumet er jo surmagingen. En nødvendig kontrast til hallelujastemningen i Ballspark-gruppen på FB og tilhørende pod.

krakra

Quote from: Leffen on November 01, 2024, 13:04:36 PMDet beste med dette forumet er jo surmagingen. En nødvendig kontrast til hallelujastemningen i Ballspark-gruppen på FB og tilhørende pod.
Det surmarges en del i Ballspark også. Var jo full panikk der inne da Brann ikke brukte titalls millioner på spillerkjøp i sommer, og det er "skandale" at Kristiansen ikke får forlenget kontrakt. De mente også at POL hadde dummet seg skikkelig ut angående Castro.

Da snakker jeg om Facebook-gruppen, ikke podcasten. Selv om meningene er påfallende sammenfallende.

David

Tror folk rett og slett må vedgå at det er en hel del surmaging her inne, selv om det kanskje ikke er tiltenkt sånn.

Jeg kom over en messenger-logg der jeg diskurterte med en annen, noen år etter at det hadde skjedd, og ble slått av hvor sur og humørløs jeg fremstod, selv om jeg hadde et helt annet minne om situasjonen i mitt eget hode. Vi fremstår ikke alltid helt slik vi tror når vi uttrykker oss skriftlig, særlig såpass raskt og umiddelbart som på et forum.

Jeg har jo vært kritisk til en del ting ved Ballspark selv, men synes meldingene her inne samlet sett er veldig ensporet.

andreas1989

Jeg må bare spørre;

Er det surmaging ettersom man ikke er solgt på gull, ikke synes Anders Pamer er morsom og er generelt sett for en bærekraftig klubbdrift?

Kagain

Når det gjelder Ballspark så tipper jeg at det er noe som blir diskutert av folk som har sterke meninger i en eller annen retning. Enten er de klovner eller så er de kremunderholdning. Det fins andre fotballpoder som er litt mer faglig sterke, men kanskje ikke om Brann spesifikt.

Jeg har ikke vurdert å si noe om Ballspark, rett og slett fordi jeg ikke har noen sterke meninger i en eller annen retning. Så da blir det de mer polariserte stemmene som bruker tid på dette. Jeg kan være desto mer surmaget om andre ting.

Men jeg trengte definitivt ikke komme med surmaget kritikk om Brann - Tromsø. Jeg syns ikke Brann sitt spill nødvendigvis fortjente en så stor seier, men det var jo absolutt kjekt å se. Kunne selvsagt ha latt Haaland få 10 minutter i stedet for 10 sekunder. Det hadde gått helt fint. Men kampen er over nå, og Horneland gjør som Horneland vil...

Go Up