• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Odd-Brann - Søndag 3. oktober kl 1700

Started by Churchill, October 28, 2024, 10:04:38 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Rossi

Blom har ikke helt dagen, kan vi vel si. Inn med Mathisen nå. Vil også se Haaland.
World domination within 5 years.

Spelaren

Gå av.

Nixon

Pokker! Glimt leder.

Vi får ta disse tre oppgjørene før CL-gruppespill neste høst.
Rød makt på Hansa

krakra

Spelaren

Haikin går ut for tidlig på straffen, for øvrig. Men eg vil ikkje rope for høyt om VAR når det kommer til BG.
Gå av.

Nixon

Rød makt på Hansa

Spelaren

Effektive i dag, men det er ikkje kjempefotball som vises.
Gå av.

Lasaron

Eivind Helland: "Men jeg er jo ingen høyreback...? Fuck it! Jeg later som at jeg er en god høyreback, og så bare spiller jeg slik en god høyreback ville gjort."
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Nixon

Quote from: Spelaren on November 03, 2024, 18:33:50 PMEffektive i dag, men det er ikkje kjempefotball som vises.

Nei, men god når det behøvdes. Og nå er det ikke noe grunn til å anstrenge seg og bruke krefter og risikere gule kort.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on November 03, 2024, 18:36:09 PM
Quote from: Spelaren on November 03, 2024, 18:33:50 PMEffektive i dag, men det er ikkje kjempefotball som vises.

Nei, men god når det behøvdes. Og nå er det ikke noe grunn til å anstrenge seg og bruke krefter og risikere gule kort.

Helland med dumt kort, men ikkje i fare for karantene.
Gå av.

krakra

Det er vel oppskriftsmessig Castro som skal hylles i bergenspressen i dag, kanskje Heggebø også, men syns Helland har vært banens beste.

Spelaren

Sakarias Opsahl med en deilig detalj. Pasning som åpner hele låvedøren.
Gå av.

Erlend

Opsahl har i det hele tatt vist at han har en del fine ferdigheter i løpet av dagens innhopp

Spelaren

Finne da...
Hvorfor har Heggebø et spørsmålstegn i panna?
Gå av.

Lasaron

Saka har gode ferdigheter. Får han opp intensiteten og fysikken sin i vinter, så kan han bli god.

De tre beste på Brann i dag var Helland, Heggebø og Castro. Blomberg fikk nok et målpoeng. Japhet god. Kjekk kamp :)
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Superjack

Har hentet 10 poeng på Glimt. Den hadde jeg ALDI trodd.

Fortsatt Brann som har moment.
Brannsupporter.

Billy Elliott

La oss håpe vi ikke taper med 1 på målforskjell mot noen (selv om jeg mistenker at Mathisen var i offside...).
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Rossi

I tillegg til de nevnte, Kartum var også god.

esp123

Heggebø med 10 (11) mål på 12 starter. Hadde vært Eliteseriens toppscorer hvis han hadde vært førstevalg hele sesongen.

Billy Elliott

Quote from: esp123 on November 03, 2024, 19:13:17 PMHeggebø med 10 (11) mål på 12 starter. Hadde vært Eliteseriens toppscorer hvis han hadde vært førstevalg hele sesongen.

Tipper vi hadde ledet serien med en god del poeng også.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Kagain

Quote from: krakra on November 03, 2024, 18:40:52 PMDet er vel oppskriftsmessig Castro som skal hylles i bergenspressen i dag, kanskje Heggebø også, men syns Helland har vært banens beste.

Oppskriften din ser ut til å lage rett kake i BA i alle fall

Castro BB med karakteren 8
Heggebø fikk karakteren 8
Helland fikk karakteren 7, det samme som Kartum og Sery Larsen

Superjack

Quote from: Kagain on November 03, 2024, 19:31:22 PM
Quote from: krakra on November 03, 2024, 18:40:52 PMDet er vel oppskriftsmessig Castro som skal hylles i bergenspressen i dag, kanskje Heggebø også, men syns Helland har vært banens beste.

Oppskriften din ser ut til å lage rett kake i BA i alle fall

Castro BB med karakteren 8
Heggebø fikk karakteren 8
Helland fikk karakteren 7, det samme som Kartum og Sery Larsen

Regner med at Bt strør om seg med 5ere og 6ere. Som vanlig.
Brannsupporter.

Erlend

Helland hadde jo et par svake involveringer offensivt før målet.  Men til gjengjeld HELT enorm i andre omgang.  Personlig vil jeg gå for Heggebø som BB, Castro gjorde tross alt ikke så mye utenomde to assistene.  Men topp tre tror jeg blir Heggebø, Helland, Castro i den rekkefølgen for meg

Churchill

Transportetappe. Seier, ingen kritiske gule eller skadde. 100% optimalt.
...we shall never surrender.

BlobbyWin77

Kanskje sørget Odd for at Brann ikke kunne spille festfotball. De kjempet og kriget for hver ball.

krakra

Tror Odd kan sjokkere Glimt. De var nære på noen ganger, mens vi var effektive. 3-0 var flatterende.

Rossi

Ja, Odd kan ta poeng mot Glimt, ikke umulig det. Tror også at Viking kan få det tøft borte mot Krsund.

Corran

En deilig og enkel seier
Helland var meget bra til tider sammen med banens beste Heggebø og Castro
Måten Dyngeland bare kan kvitte seg med ballen opp på banen når vi er presset og så tar Heggebø den ned og holder den til medspillerne kommer med opp. Eller om han mister den så vinner han den tilbake eller det blir kast til mostander så Brann kan flytte opp laget.
Som kommentatoren sa Er vel den beste i ES på det og veldig undervurdert egenskap

Samtidig rydder han mye plass til medspillerne
Fortjent to mål i dag.

Forresten stemmer det som kommentatoren sa at nå er det bare Pellegrino som har målpoeng i flere kamper på rad enn Castro?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

esp123

Quote from: krakra on November 03, 2024, 20:38:01 PMTror Odd kan sjokkere Glimt. De var nære på noen ganger, mens vi var effektive. 3-0 var flatterende.
Odd kan være nede før kampen mot Glimt. Lillestrøm er definitivt nede før siste serierunde. Sånn sett må vi fort håpe på FFK...

Corran

Lag som allerede har rykket ned kan fort slippe seg løs.
Sånn sett er det kanskje bedre B/G møter dem når de er rykket ned.
For desperasjonen til Odd og LSK i kveld var ikke noe bra
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: Corran on November 03, 2024, 22:28:00 PMLag som allerede har rykket ned kan fort slippe seg løs.

Det er vel en myte om ikke annet. Men er det noe som faktisk har skjedd nok ganger til at myten er reell?
Rød makt på Hansa

Corran

Quote from: Nixon on November 03, 2024, 22:29:55 PM
Quote from: Corran on November 03, 2024, 22:28:00 PMLag som allerede har rykket ned kan fort slippe seg løs.

Det er vel en myte om ikke annet. Men er det noe som faktisk har skjedd nok ganger til at myten er reell?
Kanskje en myte men jeg tror ikke lsk og odd sin desparasjon skaper mer problemer for glimt enn om de allerede er rykket ned.
Og slik de lagene sin desperasjon og kamp for poeng så ut denne runden så kan det i alle fall ikke være verre at glimt møter dem når de allerede er klar for nedrykk

andreas1989

Byttene kom sent i dag også, men likevel gledelig at Horneland tar ut de kanskje viktigste spillerne når seieren er i havn. Fryktelig kjedelig med en skade på Felix i 89ende når kampen har vært avgjort i 30 minutter.

Lasaron

Jeg spådde før kampen at Brann tok en rolig 2-0-seier. At det var en underliggende forståelse mellom lagene at Odd fort kom til å tape her uansett, at det ikke var her Odd skulle ta ut desperasjonen, og at ingen av lagene ville pådra seg karantener foran de tre siste kampene.

Jeg gir meg faktisk litt rett. 74% rett, tenker jeg.

Pete05

Quote from: andreas1989 on November 03, 2024, 23:53:22 PMByttene kom sent i dag også, men likevel gledelig at Horneland tar ut de kanskje viktigste spillerne når seieren er i havn. Fryktelig kjedelig med en skade på Felix i 89ende når kampen har vært avgjort i 30 minutter.

Tror han fikk seg en liten trøkk og ba om å bli byttet ut. Får håpe det ikke var noe stort.

Go Up