• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Overgangsvinduet vinteren 2024/2025

Started by Lasaron, September 03, 2024, 15:46:27 PM

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Go Down

fortune

Quote from: Pete05 on January 10, 2025, 17:40:26 PMSt. Etienne er visstnok å snuser på minst 3 spillere ilfg mine kilder. De har ikke så mye penger å rutte med i dette vinduet men Horneland vil visstnok gjerne ha inn en eller to som kjenner hans begreper og kan videreføre dette på banen. Skal vel ikke så mye fantasi til å gjette på hvilke spillere det gjelder.

Brent jords taktikk fra Horneland? Tviler på at det skjer, men isåfall blir Hornelands neppe mottatt som helt neste gang han besøker Brann stadion.
First is first, second is nothing

Lasaron

Christoffer Hafsås, lokalfotballguru, melder på X at Vegard Hagen går til Sogndal. Der ble Brann 2 svekket. Men det er ikke så vanlig å holde seg med 23-åringer på Brann 2. Kanskje han kan ta nivået i Sogndal? Jeg tror han kan det.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Kagain

Quote from: Nixon on January 11, 2025, 08:50:40 AM
Quote from: esp123 on January 11, 2025, 00:12:57 AMEn liten analyse av Una Charles av Ham Kams tidligere «performance analyst»

https://x.com/reindeerhotdog/status/1846228761114447972?s=46

Løpe - Løpe - Løpe - Miste ballen.

Ser ut som en spiller som kan gi både glede og frustrasjon.

Høres ut som beskrivelsen av en forhenværende høyreback i Brann dette. Jeg snakker selvsagt om Geddi slik han ble karakterisert av de glade gutten i Barten. Han fikk jo ellers et ok omdømme i Brann, men spørsmålet er om det er på grunn av lojalitet (frivillig eller ufrivillig) eller noe annet. Jeg vil jo tro at om denne Charles kommer til Brann og slår til så er det snart at han finner seg et annet sted å være, og da kommer han nok ikke tilbake til klubben. I motsetning til da Geddien ble solgt til Arminia Bielefeld og kom tilbake etter kort tid.

Rossi

Quote from: Lasaron on January 11, 2025, 09:46:33 AMChristoffer Hafsås, lokalfotballguru, melder på X at Vegard Hagen går til Sogndal. Der ble Brann 2 svekket. Men det er ikke så vanlig å holde seg med 23-åringer på Brann 2. Kanskje han kan ta nivået i Sogndal? Jeg tror han kan det.
Av det jeg har sett av Hagen, og det er endel. Absolutt, han tar nivået.
World domination within 5 years.

Nixon

Quote from: Kagain on January 11, 2025, 09:57:33 AM
Quote from: esp123 on January 11, 2025, 00:12:57 AMEn liten analyse av Una Charles av Ham Kams tidligere «performance analyst»

Høres ut som beskrivelsen av en forhenværende høyreback i Brann dette. Jeg snakker selvsagt om Geddi slik han ble karakterisert av de glade gutten i Barten.

Jepp, tenkte faktisk på Geddi da jeg skrev det. Men unnlot å nevne det da jeg tenkte at det får være måte på gamle referanser på forumet!:)
Rød makt på Hansa

Belfort

Quote from: Nixon on January 11, 2025, 12:42:31 PM
Quote from: Kagain on January 11, 2025, 09:57:33 AM

Høres ut som beskrivelsen av en forhenværende høyreback i Brann dette. Jeg snakker selvsagt om Geddi slik han ble karakterisert av de glade gutten i Barten.

Jepp, tenkte faktisk på Geddi da jeg skrev det. Men unnlot å nevne det da jeg tenkte at det får være måte på gamle referanser på forumet!:)

Og innlegg som gikk 90% bak mål:)

Superjack

Quote from: Rossi on January 11, 2025, 11:44:45 AM
Quote from: Lasaron on January 11, 2025, 09:46:33 AMChristoffer Hafsås, lokalfotballguru, melder på X at Vegard Hagen går til Sogndal. Der ble Brann 2 svekket. Men det er ikke så vanlig å holde seg med 23-åringer på Brann 2. Kanskje han kan ta nivået i Sogndal? Jeg tror han kan det.
Av det jeg har sett av Hagen, og det er endel. Absolutt, han tar nivået.

Ikke utenkelig at Brann kjøper han tilbake om to år.
Brannsupporter.

Kagain

Quote from: Nixon on January 11, 2025, 12:42:31 PMJepp, tenkte faktisk på Geddi da jeg skrev det. Men unnlot å nevne det da jeg tenkte at det får være måte på gamle referanser på forumet!:)

Ah. Du er en ung mann som tenker på hva du skriver du, herr President. Jeg er en gammel gubbe hvis innhold i følge mange er mer sutring, sjikane eller referanser så gamle som Metusalem. Ikke nok med det, jeg er fullstendig inkontinent når det gjelder å holder referansene for meg selv. Kudos til deg, herr President. Kudos til deg :)

Lasaron

Quote from: Kagain on January 11, 2025, 13:18:12 PM
Quote from: Nixon on January 11, 2025, 12:42:31 PMJepp, tenkte faktisk på Geddi da jeg skrev det. Men unnlot å nevne det da jeg tenkte at det får være måte på gamle referanser på forumet!:)

Ah. Du er en ung mann som tenker på hva du skriver du, herr President. Jeg er en gammel gubbe hvis innhold i følge mange er mer sutring, sjikane eller referanser så gamle som Metusalem. Ikke nok med det, jeg er fullstendig inkontinent når det gjelder å holder referansene for meg selv. Kudos til deg, herr President. Kudos til deg :)

Metusalem som referanse er jo et tegn i seg selv, kanskje.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

nero

Her kunne man jo også få litt assosiasjoner til vår venn Simba også...
Lions led by donkeys.

haak

Nytt trenerregime kan bety andre spillertyper inn.
Med Horneland var det stort sett norske og en og annen danske.
Vi liker jo spillere fra Island i Brann.

Kagain

Quote from: Lasaron on January 11, 2025, 14:20:46 PMMetusalem som referanse er jo et tegn i seg selv, kanskje.

Hehe, du tog an, ja? Jeg hadde et håp om at et tidligere medlem i ARG eller noe visste hva jeg refererte til.

Men nok om meg og mine referanser. Det ser ut som Alexandersson er på vei inn og vi vet ikke hvilken taktikk han kommer til å velge. Mange holder en knapp på 3-5-2 siden han har drevet med den sorten før, men det som blir spennende uansett er å se om han kommer til gå for utypiske typer i posisjoner i sin taktikk.

Horneland hadde jo et par slike tilfeller som jeg har vært gjennom før:

- En vertikalt utfordret midtspiss i Finne. Det fungerte godt i litt over et år, men så gikk han tilbake til en mer typisk midtspiss for 4-3-3, nemlig Heggebø. Det har vært tisket og hvisket i diverse hjørner at Heggebø kan hende er interessant for andre klubber, men intet bud har materialisert seg.

- Playmakertype som innoverspiss

- To vertikalt utfordrede stoppere i Sery Larsen og Kristiansen. Sistnevnte er et annet sted nå, men det er en av de igjen.

- Vidt forskjellige spillertyper som konkurrerte om samme posisjon på venstreback.

Ellers var jo han glad i potetspillere uten ekstermferdigheter. Gjerne noen litt i sin beste alder eller aller helst litt over middagshøyden.

La oss nå hente ut litt statistikk fra transfermarkt

Trener i Lyngby i 2,5 år, fra 1. juli 2021 til 5. januar 2024. 90 kamper totalt, 1.4 i ppm). På den tiden ser det ut som han brukte 54 spillere, og hentet 29 spillere på lån eller overganger.

Hans 11 meste brukte spillere var (antall kamper/nåværende alder i parantes)

Pascal Gregor       (85/30 år)
Sævar Atli Magnússon(79/24 år)
Marcel Rømer      (74/33 år)
Frederik Gytkjaer   (63/31 år)
Rezan Corlu              (63/27 år)
Andreas Bjelland           (60/36 år)
Casper Winther      (60/21 år)
Magnus Kaastrup   (54/24 år)
Mads Kikkenborg      (53/25 år)
Adam Sørensen      (52/24 år)
Kasper Jörgensen   (51/25 år)

Kun en av disse spillerne, Magnússon, hadde ikke dansk statsborgerskap. To av spillerne hadde dobbelt statsborgerskap. Seks av disse spillerne var 24 eller yngre, mens kun en av de var under 20 for mestepartene av kampene.

Ut fra disse tallene vil jeg forvente et større antall kjøp av spillere før sesongen enn det vi er vant til, og drøyt halvparten er kanskje spillere som kan utvikles til å få fortjeneste på. Tror ikke det blir veldig eksotiske spillere, men kanskje noen dansker eller islendinger

Billy Elliott

Det soleklart mest spennende med dette trenerbytte er jo at vi nå mest sannsynlig kan begynne å signere spillere fra utenfor Skandinavia igjen.

Det var jo der POL virkelig skinte sist gang han var sportssjef. Ja takk til nye type Olof- og Scharner-signeringer.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Kagain

Quote from: Billy Elliott on January 11, 2025, 17:11:35 PMDet var jo der POL virkelig skinte sist gang han var sportssjef. Ja takk til nye type Olof- og Scharner-signeringer.

...kanskje til og med signeringer av Olofer og Scharnere

Ola fra Fana har jo produsert et avkom i form av Femi Olofinjana, 19 år gammel venstreback som spiller på Sheff Wed U19 nå. Kontrakten hans går ut til sommeren.

Scharner på sin side har tre avkom som spiller fotball samt en onkelunge.

Paul Pius Scharner - 16 år gammel keeper på AKA St. Pölten U18
Benedict Scharner - 19 år gammel høyreving på Hellas Verona Primavera. Har U19-landskamper.
Constantin Scharner - 21 år gammel stopper på SV Donau

Benedict er til og med født i Bergen!

Onkelungen er Kilian Scharner - 22 år gammel keeper på FC Marchfeld Donauauen

Billy Elliott

Bergenske Benedict høres perfekt ut! Vi har jo nettopp solgt en høyreving som bør erstattes.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Kagain

Quote from: Billy Elliott on January 11, 2025, 17:25:04 PMBergenske Benedict høres perfekt ut! Vi har jo nettopp solgt en høyreving som bør erstattes.

Jeg ser at det er en forskjell på hva transfermarkt og fotmob melder om han. Fotmob er ikke oppdatert siden august 2024 da han enda spilte på St. Pölten. Fotmob har han oppgitt som sentral midtbane. 30. august ble han solgt til Italia og Verona u20. Transfermarkt har ikke oppgitt hva han ble kjøpt for, men de mener at verdien på han var €125k da. Det er transfermarkt som sier at han er høyre midtbane. Det ser ut som han har 9 kamper på tilsammen 403 minutter, eller ca 9 halve omganger. Ingen mål, ingen assists. Så vet jo ikke om han kan hentes som en øyeblikkelig erstatning for Blomberg, dessverre. Men i det minste har han navnet og fødestedet i orden. 

andreas1989

Realiteten for de fleste norske klubber.

Quote from: VG- Det er ingenting av det. Vi er akkurat som alle andre klubber. Vi er avhengig av spillersalg i budsjettene. Vi hadde spillersalg i budsjettet, og det er ikke satt av noe av dette salget til nye spillere, sier Jonsson.

- Man må se det (salget) i en helhet av økonomien. Det blir ingen kjøpefest, slår Graff fast. Jonsson supplerer.

- Det blir ingen økonomiske storsigneringer.

For Vålerengas økonomiske tall er røde. Klubben budsjetterer med underskudd. Et overskudd på rundt 50 millioner i spillersalg for 2025 skal dekke over dette, får VG opplyst.

tsrqpo

Quote from: andreas1989 on January 12, 2025, 10:48:55 AMRealiteten for de fleste norske klubber.

Quote from: VG- Det er ingenting av det. Vi er akkurat som alle andre klubber. Vi er avhengig av spillersalg i budsjettene. Vi hadde spillersalg i budsjettet, og det er ikke satt av noe av dette salget til nye spillere, sier Jonsson.

- Man må se det (salget) i en helhet av økonomien. Det blir ingen kjøpefest, slår Graff fast. Jonsson supplerer.

- Det blir ingen økonomiske storsigneringer.

For Vålerengas økonomiske tall er røde. Klubben budsjetterer med underskudd. Et overskudd på rundt 50 millioner i spillersalg for 2025 skal dekke over dette, får VG opplyst.

Men ikke i Brann.. her budsjetteres det definitivt ikke med store salg for å dekke underskudd. Vi er i en helt annen posisjon

ACHTUNG

Spiss, stopper og ny flanke må inn.

esp123

Hvorfor spiss? Hva tenker du mangler?

fortune

Quote from: ACHTUNG on January 12, 2025, 11:23:02 AMSpiss, stopper og ny flanke må inn.

Det er helt umulig å si noe om før vi vet hvilken formasjon vi spiller. Er kjedelig å hente en ny ving dersom vi skal spille 532..

Samtidig kan vi ikke ha tre rene spisser dersom vi fortsetter i 433, så da må en av de vi allerede har selges. Og på stopperfronten har vi nå 4 + Thore Potet, noe som også er nok om vi fortsetter med bare to stoppere.

Rossi

Bør roe ned dette med spillere inn, vi har en ok tropp og mye bra ungt. Så langt bare Blom ut, og der har vi Mathisen, Haaland, etc. som kan skinne.

Rossi

Kjapt innspill

Det viktigste nå er vel at Dyngeland og Heggebø signeres på lange kontrakter?

Rossi

January 12, 2025, 12:38:57 PM #1024 Last Edit: January 12, 2025, 12:50:28 PM by Rossi
Quote from: Kagain on January 11, 2025, 17:11:21 PMTrener i Lyngby i 2,5 år, fra 1. juli 2021 til 5. januar 2024. 90 kamper totalt, 1.4 i ppm). På den tiden ser det ut som han brukte 54 spillere, og hentet 29 spillere på lån eller overganger.
Det er jo syke tall. Ikke betryggende.

Når man henter og bruker så mange spillere, kan det tyde på at han ikke evner å forvalte spillergruppen man har. Den enkle bortforklaringen og løsningen blir da å kjøpe noe nytt.

Rossi

Quote from: Kagain on January 11, 2025, 17:11:21 PM- En vertikalt utfordret midtspiss i Finne.

- To vertikalt utfordrede stoppere...

Jeg vet hva spiss er, og midtstopper, men dette med at de er vertikale er ukjent for meg. Utdyp gjerne.

Supertzar

Quote from: Rossi on January 12, 2025, 12:38:57 PM
Quote from: Kagain on January 11, 2025, 17:11:21 PMTrener i Lyngby i 2,5 år, fra 1. juli 2021 til 5. januar 2024. 90 kamper totalt, 1.4 i ppm). På den tiden ser det ut som han brukte 54 spillere, og hentet 29 spillere på lån eller overganger.

Når man henter og bruker så mange spillere, kan det tyde på at han ikke evner å forvalte spillergruppen man har. Den enkle bortforklaringen og løsningen blir da å kjøpe noe nytt.

Kan det delvis skuldast reserveprega i cupen?

23 spelarar med en eller to cupkampar i hans periode.

29 spelarar inn er mykje uansett.

Rossi

Quote from: Supertzar on January 12, 2025, 12:49:51 PM

Ok, kan forklare noe, men hentet likevel 29 spillere i perioden - det høres mye ut.

BrannAnd

Quote from: Rossi on January 12, 2025, 12:51:51 PM

Ok, kan forklare noe, men hentet likevel 29 spillere i perioden - det høres mye ut.
Ikke nødvendigvis uenig med deg, men kontekst er viktig. Svært varierende i hvor stor grad en manager er involvert i overganger. Ikke gitt at alle overgangene inn/ut har noe særlig med Freyr å gjøre, samtidig som det kan det.

Supertzar

Quote from: BrannAnd on January 12, 2025, 12:56:21 PM
Quote from: Rossi on January 12, 2025, 12:51:51 PM

nødvendigvis uenig med deg, men kontekst er viktig. Svært varierende i hvor stor grad en manager er involvert i overganger. Ikke gitt at alle overgangene inn/ut har noe særlig med Freyr å gjøre, samtidig som det kan det.

Store utskiftingar i Lyngby generelt ser eg. Oppført med 14 ut i 24/25-sesongen. 11 inn om ein tar med dei dei tar opp frå U19.

Han tok opp mange frå U19 sjølv når han var der. Eg kom til 9 stk (kan vere dei første blei tatt opp før hans ankomst).

andreas1989

Nevnes vel i den danske poden at det var en del unge spillere som forsvant ut i de fleste vinduene.

Lyngby er en selgende klubb som lever av å selge unge spillere, da blir det fort slik.

Kjell249

Quote from: Rossi on January 12, 2025, 12:30:58 PMBør roe ned dette med spillere inn, vi har en ok tropp og mye bra ungt. Så langt bare Blom ut, og der har vi Mathisen, Haaland, etc. som kan skinne.
1 spiller ut? 5 spillere ut som jeg kommer på. Blom, Simba, Ruben, Crone og EHJ.

Vi kan ikke fortsette med 13 utespillere på trening. Det er i hvert fall oppskriften på en dårlig treningshverdag! Så her må POL frem i skoene...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kagain

Ser ut som han kjøpte 14 spillere i sin tid i Kortrijk, deriblant Iver Fossum. De hentet blant annet seks japanere på overganger og lån. Her er det dog usikkert om han har rett i at han selv nesten ikke fikk hadde noe innvirkning på spillerlogistikken.

Kjapt innspill

Quote from: Kagain on January 12, 2025, 14:05:56 PM

Ser ut som han kjøpte 14 spillere i sin tid i Kortrijk, deriblant Iver Fossum. De hentet blant annet seks japanere på overganger og lån. Her er det dog usikkert om han har rett i at han selv nesten ikke fikk hadde noe innvirkning på spillerlogistikken.

- Vi skiftede 25 spillere. Det lyder helt sindssygt, men vi havde syv lejespillere, og vi har sagde farvel til 14 spillere og goddag til 11. 

https://bold.dk/fodbold/nyheder/stolt-hartmann-efter-fyring-klubbens-begrundelse-sagde-alt/

paf

Quote from: Kjell249 on January 12, 2025, 13:31:27 PMVi kan ikke fortsette med 13 utespillere på trening. Det er i hvert fall oppskriften på en dårlig treningshverdag! Så her må POL frem i skoene...

Fortsatt 21 utespillere under kontrakt om Blom forsvinner... Men noen skal jo inn - det er opplagt.

Kagain

Quote from: Kjapt innspill on January 12, 2025, 14:28:52 PM- Vi skiftede 25 spillere. Det lyder helt sindssygt, men vi havde syv lejespillere, og vi har sagde farvel til 14 spillere og goddag til 11.

https://bold.dk/fodbold/nyheder/stolt-hartmann-efter-fyring-klubbens-begrundelse-sagde-alt/

Takk for at du fant den. Visste jeg hadde lest noe om det i en av Bold-artiklene, men jeg søkte bare på Alexandersson bold og ikke den med Hartmann.

tsrqpo

Om det medfører riktighet at Glimt gir Blom 3x så høy lønn vs hva Brann tilbyr, så sier det litt. Kanskje om begge klubber. Jeg så at Haugen var litt skuffet over hyllen Brann forsøker å hente spillere på fra nå, men POL får nok ikke de enkleste arbeidsvilkår fra Kalven og co.

Falkman

Quote from: tsrqpo on January 13, 2025, 01:08:27 AMOm det medfører riktighet at Glimt gir Blom 3x så høy lønn vs hva Brann tilbyr, så sier det litt. Kanskje om begge klubber. Jeg så at Haugen var litt skuffet over hyllen Brann forsøker å hente spillere på fra nå, men POL får nok ikke de enkleste arbeidsvilkår fra Kalven og co.

At Glimt har flakset rundt i Europa et par sesonger er dessverre ikke noe vi får gjort noe med. Da blir lønnsforskjellene deretter. Enn så lenge iallefall.  Heldigvis har de, i stadig økende grad, begynt å bruke penger på spillere som ikke slår til der oppe, bortsett fra når de henter tilbake gammelt vrakgods, så det må være lov å håpe på at lykken  er iferd med å snu.

tsrqpo

Enig.

Men, det er kanskje underkommunisert hvor bra økonomien vår ser ut for øyeblikket, og hvor høye inntekter vi har i form av å være en storklubb med stor fanskare og interesse rundt. Vi hadde 228mill i inntekter i 2023 (314mill inkl gaver). Glimt hadde  270mill (budsjetterte med 140mill!)
Begge klubber driver med godt overskudd. Forskjellen der er kanskje at Glimt tilpasser utgiftene langt mer til den økte inntekten, mens Brann fortsetter å drive nøkternt.

Jeg merker jo at jeg går litt på repeat på det greiene her, sorry for det. Men vi har muligheten til å satse mer, bruke mer, på avdeling sport uten at det knekker oss på noen som helst måte.  Jeg frykter at vi går på en nedtur grunnet manglende kvalitet i stallen. Når vi i tillegg mister spillere til konkurrenter så er det uheldig. For all del, et bra salg på papiret, men ser ut som om det er fremtvunget av at Blom ikke signerer ny kontrakt. Drømmescenarioet er selvfølgelig at vårt gode akademi skal levere det vi trenger, men det er vel litt naivt å lene seg til det alene.

Det må være lov å håpe på en signalforsterkning eller to. Vi skal tross alt prøve oss i CL kvalik. Stallfyll kan vi godt hente fra egne rekker.

andreas1989

Kontrakten Blomberg var på i Brann ble vel signert ettter 2022 sesongen. I følge skattelistene for 2023 tjente Blomberg 935 148kr. Da er ikke 3 x så voldsomt i en klubb som Glimt. Det er nok beskjedent for dem sammenliknet med hva det kostet å lønne Hauge og Zinckernagel.

Men for Brann å skulle betale Blomberg 3 mill i året ville vært helt tullete.

storB

Quote from: andreas1989 on January 13, 2025, 06:57:07 AMKontrakten Blomberg var på i Brann ble vel signert ettter 2022 sesongen. I følge skattelistene for 2023 tjente Blomberg 935 148kr. Da er ikke 3 x så voldsomt i en klubb som Glimt. Det er nok beskjedent for dem sammenliknet med hva det kostet å lønne Hauge og Zinckernagel.

Men for Brann å skulle betale Blomberg 3 mill i året ville vært helt tullete.

Jeg fikk inntrykk av at tilbudet Blom fikk fra Bodø var opp til 3 gangen av det tilbudet han nå nylig fikk fra Brann i anledning en potensiell kontaktsforlengelse. Med andre ord så er det ikke 3 gangen av lønnen han fikk i 2022. Men fult mulig jeg misforstod dette.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

andreas1989

Det tror jeg nok er en misforståelse, men ikke umulig. Brann har vel kanskje lagt en 1.5-2 mill på bordet?

Uansett så er overgangen nå fullført.

https://www.brann.no/nyheter/bekreftet-solgt-til-bodo-glimt

Dickens

Quote from: Falkman on January 13, 2025, 02:19:05 AM
Quote from: tsrqpo on January 13, 2025, 01:08:27 AMOm det medfører riktighet at Glimt gir Blom 3x så høy lønn vs hva Brann tilbyr, så sier det litt. Kanskje om begge klubber. Jeg så at Haugen var litt skuffet over hyllen Brann forsøker å hente spillere på fra nå, men POL får nok ikke de enkleste arbeidsvilkår fra Kalven og co.

At Glimt har flakset rundt i Europa et par sesonger er dessverre ikke noe vi får gjort noe med. Da blir lønnsforskjellene deretter. Enn så lenge iallefall.  Heldigvis har de, i stadig økende grad, begynt å bruke penger på spillere som ikke slår til der oppe, bortsett fra når de henter tilbake gammelt vrakgods, så det må være lov å håpe på at lykken  er iferd med å snu.

Flakset rundt i Europa faktisk. Da har man ikke fulgt veldig mye med.

Hickok

Quote from: andreas1989 on January 13, 2025, 09:40:05 AMDet tror jeg nok er en misforståelse, men ikke umulig. Brann har vel kanskje lagt en 1.5-2 mill på bordet?

Uansett så er overgangen nå fullført.

https://www.brann.no/nyheter/bekreftet-solgt-til-bodo-glimt
Jeg nekter å tro at Blomberg får 6 mill i kontrakt. Det må i beste fall være inkl. bonuser. Han er langt fra den best betalte der oppe, så om det skulle stemme, så er de fort over 200 mill i årert kun i grunnlønn på stallen, før bonus. Det kan umulig stemme.

esp123

Inkludert bonus kan det stemme. Brice Wembangomo tjente opp mot 5 mill i 2023.

Dickens

"- Jeg vil aldri si jeg har vært back. Jeg spilte som en kant i Åsane. Det med backspill skal ut av min CV, poengterer den sylferske Glimt-signeringen."

Kan veldig godt være at en muligens 3-5-2 -mann har satt fart på Glimt-overgangen for Blomberg.

artigt

Quote from: Dickens on January 13, 2025, 09:45:52 AMFlakset rundt i Europa faktisk. Da har man ikke fulgt veldig mye med.

Regner med det var dette han mente: https://ordbokene.no/bm/15208

Corran

Tror nok at det er en del bonuser i den 3x lønnen?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Fusentast

Blomberg til TV2:

- Et nytt miljøskifte kan kanskje hjelpe meg med å få litt motivasjon tilbake. Jeg tror det var godt for meg med noe nytt nå.

Tror Brann endte opp som vinner her tross alt, dette kan med stor sannsynlighet vise seg å være et godt salg.
I don't think you can the rules!

fortune

Quote from: Dickens on January 13, 2025, 09:51:43 AM"- Jeg vil aldri si jeg har vært back. Jeg spilte som en kant i Åsane. Det med backspill skal ut av min CV, poengterer den sylferske Glimt-signeringen."

Kan veldig godt være at en muligens 3-5-2 -mann har satt fart på Glimt-overgangen for Blomberg.

Setter 50 spenn på at han har spilt back i Glimt innen sankthans..

Go Up