• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Positivitets-tråden

Started by Tom C, February 04, 2010, 16:04:45 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

August 23, 2024, 11:27:26 AM #1900 Last Edit: August 23, 2024, 11:35:40 AM by Gulløl
Quote from: Nixon on August 23, 2024, 11:11:33 AMOg er Pallesen en bedre kaptein på banen?
Pallesen lyser av autoritet og god lederskap synes jeg selv om han er helt fersk som kaptein og har sikkert litt å gå på. Ellers ikke en hemmelighet av flere spillere var lei av noe i overkant mye kjefting og smelling fra Sivert på banen, en gammeldags lederstil. Men det er sikkert noen spillere som savner Sivert og likte stilen hans på banen, men tipper Pallesen er en klar favoritt i spillergruppen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Humøret i gruppen og formen har jo gått oppover etter at Sivert forsvant
Internett logikk tilsier da at Sivert er grunnen

Men spøk til side
Slik Kornvig har tatt rollen på banen og om han fortsetter å ta steg så kommer Brann ut som et bedre lag av at Sivert er vekke
Vinnerinstinktet og kjeftingen hans vil ikke bli savnet tror jeg.
Han har jo påvirket gruppen med vinnermentaliteten så det sitter jo i gruppen en stund og ikke noe som forsvinner etter så lang tid.
Kjeftingen tar nok andre over
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Kornvig har overrasket positivt. Jeg syns han jevnt over blir bedre og bedre. På sitt beste er han fortsatt ikke like god som Sønnen på sitt beste. Husk Sønnen mot Glimt i fjor høst, han var en hel midtbane alene.

Vurdering av kaptein: Jeg har som premiss at jeg ikke vet hvordan kjeftingen til Sønnen påvirket i kamp. Men slik det ser ut fra tribunen, er Palle foreløpig ikke på nivå med Sønnen i lederskap. På den andre siden vil jeg allerede si at Palle er en bedre kaptein enn for eksempel Joachim Waltin, Eirik Mjelde, Håkon Opdal og Daniel Pedersen.
Tren på langskudd

Pete05

Quote from: Gulløl on August 23, 2024, 11:27:26 AM
Quote from: Nixon on August 23, 2024, 11:11:33 AMOg er Pallesen en bedre kaptein på banen?
Pallesen lyser av autoritet og god lederskap synes jeg selv om han er helt fersk som kaptein og har sikkert litt å gå på. Ellers ikke en hemmelighet av flere spillere var lei av noe i overkant mye kjefting og smelling fra Sivert på banen, en gammeldags lederstil. Men det er sikkert noen spillere som savner Sivert og likte stilen hans på banen, men tipper Pallesen er en klar favoritt i spillergruppen.
r>
På banen under kampene virker FHM nesten like mye som «kaptein» og styrer, dirigerer og holder kontroll på medspillere. Palle er mer tilbaketrukket. Men Palle elsker å ta alt det formelle og intervjuene...

BlobbyWin77

Noe positivt for positivitets-tråden.

Brann har gått 3 uker med 5 kamper uten en ny skade til en spiller til tross for tøffe fysisk harde kamper mot St. Mirren og borte mot Godset og Fredrikstad.

Det føles som en ny rekord for lengst tid uten en ny skade i løpet av Hornelands tid som trener.


Lasaron

Du er inne på noe jeg vagt har vært inne på i underbevisstheten selv. Ja, kan det være at Hornis sin kongstanke er i ferd med å manifestere seg som sannhet?
Tren på langskudd

Corran

Bortsett fra hælen til Soltvedt da
Edit: Og den brukne nesen til Blomberg
Han brukte forresten ikke maske i går
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Quote from: Corran on August 23, 2024, 22:08:18 PMBortsett fra hælen til Soltvedt da
Edit: Og den brukne nesen til Blomberg
Han brukte forresten ikke maske i går
Og kneet til Jeff.

Corran

Var ikke kneet mer enn tre uker siden?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Quote from: Corran on August 23, 2024, 22:35:22 PMVar ikke kneet mer enn tre uker siden?
Det var rett før første GOA kampen.

Corran

Da er det vel over 3 uker siden (25.07?) så da er det utenfor de 3 ukene som ble nevnt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Quote from: Corran on August 23, 2024, 23:20:17 PMDa er det vel over 3 uker siden (25.07?) så da er det utenfor de 3 ukene som ble nevnt
Enig.

Lasaron

Ja, men Sol og Blom spiller seg gjennom skadene, og heles på Hornismåten.
Tren på langskudd

Lasaron

Tre færre kamper å gå på i høst. Da sparer jeg penger. Færre billettkjøp, mindre øl, mindre transportutgifter. Vi snakker fort 2000 kr spart. Kanskje mer.
Tren på langskudd

Billy Elliott

Det blir mindre kø i baren på Stadion på søndag.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

opplett

Quote from: Lasaron on August 29, 2024, 18:53:42 PMTre færre kamper å gå på i høst. Da sparer jeg penger. Færre billettkjøp, mindre øl, mindre transportutgifter. Vi snakker fort 2000 kr spart. Kanskje mer.

Fikk en sinnssyk gave hin dagen som jeg tenkte skulle gå til en utenlandstur med Brann. Den gang ei.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Finfin respons

Brann lurer alle med sylskarpt Champingjongs leagauege i focus i for før 2025. Konferanselokaler er for tapere og undermålere og taper jo uansett bare energi og fokus. Her må fotballmikroskopet analysere
Kanskje.

Lasaron

Quote from: opplett on August 29, 2024, 18:57:29 PM
Quote from: Lasaron on August 29, 2024, 18:53:42 PMTre færre kamper å gå på i høst. Da sparer jeg penger. Færre billettkjøp, mindre øl, mindre transportutgifter. Vi snakker fort 2000 kr spart. Kanskje mer.

Fikk en sinnssyk gave hin dagen som jeg tenkte skulle gå til en utenlandstur med Brann. Den gang ei.

Hei hei hei! Du er inne på positivitetstråden nå. Her skal det bare postes positive ting :)
Tren på langskudd

Lasaron

Quote from: Finfin respons on August 29, 2024, 19:01:09 PMBrann lurer alle med sylskarpt Champingjongs leagauege i focus i for før 2025. Konferanselokaler er for tapere og undermålere og taper jo uansett bare energi og fokus. Her må fotballmikroskopet analysere

Ja, konferanseligaen er en taperliga, med drittklubber fra andre land. Lag som ikke klarer å kvalifisere seg for hverken Champions League eller Europa League.

CL = Eliteserien
EL = 1. divisjon
konferanseligaen = 2. divisjon

På en måte.

Jeg er glad vi ikke skal være med i den dritturneringen :)
Tren på langskudd

opplett

Quote from: Lasaron on August 29, 2024, 19:02:08 PM
Quote from: opplett on August 29, 2024, 18:57:29 PM
Quote from: Lasaron on August 29, 2024, 18:53:42 PMTre færre kamper å gå på i høst. Da sparer jeg penger. Færre billettkjøp, mindre øl, mindre transportutgifter. Vi snakker fort 2000 kr spart. Kanskje mer.

Fikk en sinnssyk gave hin dagen som jeg tenkte skulle gå til en utenlandstur med Brann. Den gang ei.

Hei hei hei! Du er inne på positivitetstråden nå. Her skal det bare postes positive ting :)

Wooops, glemte hvor jeg var! Positivt er at jeg har litt mer cash på bok som ikke er øremerket noe som helst lenger :D
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Eivind

Vi har kun serie å tenke på. Bodø/Glimt har e-cup. Vi vinner resten av kampene og serien. CL neste år.

Erlend

Vi tapte etter 90 minutter mens Molde spilte 120 minutter og tapte på straffekonk :)

Finfin respons

Deilig å slippe ufattelig mange dype europaskuffelser utover høsten 🌏
Kanskje.

Optimist

Jeg begynte å merke at det var vanskelig å ha engasjementet på topp på alle kamper når det ble så mye Europa- og ES-kamper. Blir godt med litt roligere program i høst. Blir også litt godt å ha 100% fokus på den enormt spennende høstsesongen vi har foran oss! :-)
Kokende idiot

stigh

Quote from: Optimist on August 29, 2024, 21:07:11 PMJeg begynte å merke at det var vanskelig å ha engasjementet på topp på alle kamper når det ble så mye Europa- og ES-kamper. Blir godt med litt roligere program i høst. Blir også litt godt å ha 100% fokus på den enormt spennende høstsesongen vi har foran oss! :-)

Nå tenker vi gå for topp 2 som gir CL kval. Da får man trolig 2 muligheter

Lasaron

Norge er i Europa, altså spiller vi Europakamper også i Eliteserien :D

(For useriøst? Jeg tolererer om den slettes.)
Tren på langskudd

Churchill

Skuffelsen er i ferd med å slippe taket. Nå er det bare å brette opp ermene og bli nummer to i serien. Det er vi faen i meg gode nok til!
...we shall never surrender.

Finfin respons

Quote from: Lasaron on August 30, 2024, 16:07:41 PMNorge er i Europa, altså spiller vi Europakamper også i Eliteserien :D

(For useriøst? Jeg tolererer om den slettes.)
Uakseptabelt!
Men hvis det ikke går veien på mandag slår jeg et slag for Bergen ut av Norge, og videre ut av Europa og ut av UEFA og så ta det derfra med opprettelsen av en Hanseatisk liga. Tror det kunne vært positivt mtp å møte god lokal motstand osv.
Kanskje.

Falkman

Heldigvis lenge til neste kamp

opplett

Trøsten i dag får være at Viking og Molde avga poeng.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

esp123

Ja, vi er fremdeles i førersetet i kampen om andreplassen. Det vi mistet idag var en potensiell gullkamp.

Og det var jo bra fotball til tider. De var nok tilslutt preget av turen til Østen.

Lasaron

Et talent fikk usedvanlig mye spilletid.
Tren på langskudd

Go Up