• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Strømsgodset kvartfinale NM 19.08.12 kl. 20.00

Started by Klaus_Brann, August 12, 2012, 14:39:25 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Flaks! Flaks! Flaks! Det røde kortet avgjorde kampen. Liten tvil om det!

Helt enig med de som ville hatt Barmen inn i stedet for Fakiri. Selv om jeg ikke synes Fakiri var så dårlig som noen mener her inne. Vi som var på Stadion og hadde hele oversikten så at han ofte hadde dårlige arbeidsforhold med lite bevegelse foran han.

Men deilig seier selvsagt. Blir en spennende trekning i morgen klokken 12.15. Jeg tror vi trekker Molde eller Tromsø borte. Dagens flaks kan jo ikke vare...
Rød makt på Hansa

Belfort

Vi får håpe pressen følger opp valget av Fakiri fremfor Barmen i morgen. Et av de mest uforståelige valg i Brann sammenheng

Kruxleiven

Tungt fokus på Barmen. Synes det virker litt i overkant. Han kommer nok igjen senere. Fokus burde være at vi er heldig og at spillerne ikke tillater seg falsk trygghet mot neste kamp. Vi var ikke spesielt gode og vi kommer aldri i livet til å score 4 mål med slikt spill i neste kamp. Jeg synes det var tydelig at vi møtte et lag som hadde gjort hjemmeleksen for å stoppe spillet vårt. Vår bakre firer fikk ha ballen upresset. Resten av spillerne var konstant oppdekket eller så ble de tillatt å løpe i offside i bakrom. Dermed ble oppspillene veldig fantasiløse og løpene etterhvert bare sjeldnere og sjeldnere. Vi burde ha enda større register å spille på.

Er jeg den eneste som setter spørsmålstegn ved Piotr? Synes 1-0 og 2-1 er skudd han gjerne burde tatt. Selv om 2-1 kommer ganske så overraskende.

Utmedsnolken

Spesielt at lille fakiri hadde ansvaret for Kovacs på cornerne.
"og der snubler Sæternes igjen"

SK

Quote from: Utmedsnolken on August 19, 2012, 21:44:48 PM
Spesielt at lille fakiri hadde ansvaret for Kovacs på cornerne.


Dette ble vel diskutert også etter seriekampen tidligere i år. Brann kjører sone og bruker Fakiri på Kovacs i tillegg. Det hadde uansett vært en svak hodespiller som hadde fått den jobben.

Nixon

Quote from: Kruxleiven on August 19, 2012, 21:40:25 PM
Er jeg den eneste som setter spørsmålstegn ved Piotr? Synes 1-0 og 2-1 er skudd han gjerne burde tatt. Selv om 2-1 kommer ganske så overraskende.


Nei, han sliter litt med rekkevidden ser det ut til. Merkelig nok det som skulle bli bedre da han overtok etter Opdal...
Rød makt på Hansa

paf

Quote from: Utmedsnolken on August 19, 2012, 21:44:48 PM
Spesielt at lille fakiri hadde ansvaret for Kovacs på cornerne.

Synes Hassan gjør en god og rutinert jobb med Kovacs på cornerne, jeg. Også enig med Nixon i at Hassan som ballfordeler fikk veldig vanskelige arbeidsforhold. Fordelen med Hassan slik jeg ser det er at han gjør veldig få feil. Han er altså et trygt valg, om enn ganske defensivt.

Hatleking

Eg er heilt einig i at Barmen burde ha kome innpå framfor el Fakiri. Nei, Fakiri var ikkje elendig, men trur nok at Barmen kunne ha gjort ein vel så bra jobb i tillegg til å ha sårt tiltrengd duell- og hovudstyrke.

krakra

Quote from: vebo on August 19, 2012, 20:58:17 PM
Da er det bare å bestille billett til Oslo.

Forøvrig skjønte jeg Skarsfjord valg. Soko skal være rutinen på midten, og når han er skadet så er logikken grei. I retrospektiv var det jo selvsagt feil.
Det er jo en logikk som er ganske håpløs for Barmens del d. Han er for lik Soko til å spille sammen med ham og for ung til å erstatte ham. Da er det vel bare å pakke sammen sakene og dra?

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on August 19, 2012, 21:11:37 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 19, 2012, 21:00:15 PM
Quote from: krakra on August 19, 2012, 20:52:39 PM
Hvis Barmen er smart forlater han Brann ved sesongslutt. Skandaløs behandling. Skars pisser regelrett på ham


Det er aldri smart av en spiller å forlate Brann, med mindre man får et tilbud fra et storlag. Skjerpings, krakra! Vi heier på Brann her, ikke på Unge Bergensere United.

Jo. Det er smart å forlate Brann hvis du er under 20 og fra Bergen.


Hvor mange har skapt en karriere etter å ha forlatt Brann i ung alder?

krakra

Quote from: Jose Arrogantio on August 19, 2012, 22:07:15 PM
Quote from: krakra on August 19, 2012, 21:11:37 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 19, 2012, 21:00:15 PM
Quote from: krakra on August 19, 2012, 20:52:39 PM
Hvis Barmen er smart forlater han Brann ved sesongslutt. Skandaløs behandling. Skars pisser regelrett på ham


Det er aldri smart av en spiller å forlate Brann, med mindre man får et tilbud fra et storlag. Skjerpings, krakra! Vi heier på Brann her, ikke på Unge Bergensere United.

Jo. Det er smart å forlate Brann hvis du er under 20 og fra Bergen.
De har vel ikke kommet seg unna raskt nok da. Men Mjelde og Kalvenes klarte seg ok

Hvor mange har skapt en karriere etter å ha forlatt Brann i ung alder?

Klaus_Brann

Quote from: krakra on August 19, 2012, 20:52:39 PM
Hvis Barmen er smart forlater han Brann ved sesongslutt. Skandaløs behandling. Skars pisser regelrett på ham


Og du har som vanlig fokus på talentmishandlingen i stedet for å bejuble at vi er i semien.
Heier du på Brann eller SK Talent?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

blobby winters

Quote from: Nixon on August 19, 2012, 21:39:33 PM
Flaks! Flaks! Flaks! Det røde kortet avgjorde kampen. Liten tvil om det!


Det er ikke flaks at en godset spiller som allerede har et gult kort fra før gjør en stygg takling til. Det var korrekt dømt rødt. Hadde det vært en Brann spiller som dummet set ut på den måten er det urutinert og ikke uflaks.

Klaus_Brann

Quote from: eivhelle on August 19, 2012, 21:16:19 PM
Men det manglet totalt på presisjon og kreativitet i pasningsspillet.


Det kan du godt si, men det var jammen ikke mange bra bevegelser fremover heller.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: blobby winters on August 19, 2012, 22:34:40 PM
Quote from: Nixon on August 19, 2012, 21:39:33 PM
Flaks! Flaks! Flaks! Det røde kortet avgjorde kampen. Liten tvil om det!


Det er ikke flaks at en godset spiller som allerede har et gult kort fra før gjør en stygg takling til. Det var korrekt dømt rødt. Hadde det vært en Brann spiller som dummet set ut på den måten er det urutinert og ikke uflaks.


Ja, det er ikke flaks at taklingene får gule kort. De er korrekte. Men det er likevel flaks at det skjer. Det hadde blitt mye vanskeligere å vinne uten.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: skuteviken on August 19, 2012, 21:34:28 PM
For noe syt. Magisk på stadion i dag. Dette er det fotball handler om. Brann er og inn i en meget akseptabel form. Jeg skjønner dette er et diskusjonsforum for tvtittere.

Skål! GKH


Helt forbannet enig, det var helt magisk, spesielt i 2. omgang i dag. Flomlys, utvisning, straffe, stygge Kovacs, herlige Piotr og en god porsjon dramatikk. Flaks kan ta seg en bolle.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: SK on August 19, 2012, 21:47:29 PM
Quote from: Utmedsnolken on August 19, 2012, 21:44:48 PM
Spesielt at lille fakiri hadde ansvaret for Kovacs på cornerne.


Dette ble vel diskutert også etter seriekampen tidligere i år. Brann kjører sone og bruker Fakiri på Kovacs i tillegg. Det hadde uansett vært en svak hodespiller som hadde fått den jobben.


Akkurat. Så er jo Hassan rutinert og vet hvordan han skal gå i kroppen og et par tjuvtriks for å få spillere ut av balanse, og det fungerte jo fint det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

GKH

I dag var vi litt tilbake til gamle synder med mye poling, lite bevegelse osv. Vi vant på en dårlig dag og skal si oss heldige med det.

Synes forresten det var bra liv på Stadion i kveld. Herlig når "Vi e på vei til Ullevaal" runget!

Brann_ruler86

Sitter og ser noen klipp fra kampen på nett-tv og det ser ut til å være veldig bra oppmøte på nedre Hansa til tross for lavt tilskuertall. Slikt er kjekt å se og det førte til svært god stemning til tider. Tidligere har det vært minst like glissent på Hansa som på andre tribuner, virker som at unummerte plasser har gitt oss et stort løft denne sesongen.
Gå ta banen!

Morkel

NRK sine artikkler ligger på samme nivå som kampproduksjonen deres:

"Branns Niklas Jonsson sørget for balanse i regnskapet like før pause. Vertene fikk frispark ute på høyrekanten, og David Bentley fant Brann-kaptein Jonsson inne i feltet."

http://nrk.no/sport/fotball/nm/1.8286922

Klaus_Brann

Forøvrig må vi skjerpe oss på Nystemten. Det er flaut at vi skal synge så sinnsykt fort, og at det fører til at vi må vente på Endresen et par ganger i løpet av sangen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Quote from: Kruxleiven on August 19, 2012, 21:40:25 PM
Vår bakre firer fikk ha ballen upresset. Resten av spillerne var konstant oppdekket eller så ble de tillatt å løpe i offside i bakrom. Dermed ble oppspillene veldig fantasiløse og løpene etterhvert bare sjeldnere og sjeldnere. Vi burde ha enda større register å spille på.


En gjennomgangsmelodi i hele år. Backene trekker fremover, Ojo og treeren bak lurer selvsagt også der fremme, og minst en DM er gjerne i ingenmannsland, mens Soko ikke er bevegelig nok, og blir selvsagt lett å ta ut, skjer gang på gang på gang og er ytterligere forverret av at Nordkvelle er DM, han posisjonerer seg ofte nærmest som en spiss.

Xminator

Quote from: Nixon on August 19, 2012, 22:44:36 PM
Quote from: blobby winters on August 19, 2012, 22:34:40 PM
Quote from: Nixon on August 19, 2012, 21:39:33 PM
Flaks! Flaks! Flaks! Det røde kortet avgjorde kampen. Liten tvil om det!


Det er ikke flaks at en godset spiller som allerede har et gult kort fra før gjør en stygg takling til. Det var korrekt dømt rødt. Hadde det vært en Brann spiller som dummet set ut på den måten er det urutinert og ikke uflaks.


Ja, det er ikke flaks at taklingene får gule kort. De er korrekte. Men det er likevel flaks at det skjer. Det hadde blitt mye vanskeligere å vinne uten.


Det røde kortet viser litt av ulempen med manglende rutine.

Ellers er jeg grunnleggende uenig med BA som utroper Demir til Branns dårligste med en 3'er. De kaller ham "usikker" i spillet. Joda, han har to dårlige defensive valg i forkant av mål (men der han også er førsteforsvarer uten sikring, så det er vanskelige situasjoner og like mye ett resultat av at Brann presser høyt). Spillet i seg selv er derimot glimrende. Han bryter spillet til motstander, får stort sett kontroll på ball og virker å ha en plan når ballen skal sendes videre. Jeg vil si han har vokst til å bli en av de mest sikre ballspillerene Brann har nå.

Det er også stor forskjell i Brannspillet fra det som ble levert i år. GKH skriver at det er tilbake til gamle synder. Der er jeg uenig. Det er betydelig større offensiv vilje i Brannlaget enn det som var tilfelle da vi rotet som verst i vår (som mot godset hjemme)

Ellers sitter jeg igjen med litt av de samme inntrykkene som resten av august. Vi trenger en erstatter etter Austin på midtbanen, spesielt siden Sokolowski begynner å vise litt glassben-tendenser igjen, og nok bør matches litt mer forsiktig utover høsten, han mistet tross alt en del treningsgrunnlag i starten av sesongen.

Det mange også glemmer er at vi miste kriseløsningen vår på stopperplass da Austin dro. Jeg mener dette kan løses ved å signere Karadas. Det gir oss en veldig god løsning på benken også offensivt, om Karadas vil selv...

Og selv om begge vingene nå er i form, så savner jeg en spiller til i den posisjonen. Vingspillere skal springe som om kampen bare varte i 60 minutter. Det kan de gjøre om vi har gode nok alternativer på benken. Det vil løfte spillet vårt enda ett par hakk.

Yngve

Utruleg svak kamp av Brann med mange meiningslause poleballar til tider. Svakt og kaotisk forsvarsspel, med glipp som gjorde at dei fekk putta fleire gonger.

Me var heldige når Godset ikkje auka til 3-1 når dei var åleine gjennom med Pjåtr.

Fakiri var heller ikkje god. Men som Nixon var inne på, det var INGEN bevegelse rundt han, slik at det var få å slå til. Og når me vart pressa som verst mot sluttem, var han den einaste med ro i kroppen til å få kontroll på ballen.

Slik eg ser det er det utan tvil sentral midtbane me er klart svakast på. Nordkvelle er for avgrensa som spelar, meinar eg.

Får me plukka dei defensive feila av Demir har me ein ny Roberto Carlos i Brann!

Deilig med semi!

Yngve

Forøvrig, det var truleg ikkje raudt på Kwarasei, då Brannspelaren er på veg vekk frå målet. Då er det mogleg å argumentera med gult kort..

melkegutten

Deilig med semi  ;D

Men for en svak kamp av Brann, og hva skjer med med valget av midtbane??


eivhelle

Quote from: Yngve on August 20, 2012, 06:47:00 AM
Forøvrig, det var truleg ikkje raudt på Kwarasei, då Brannspelaren er på veg vekk frå målet. Då er det mogleg å argumentera med gult kort..

Austin har fått opptil flere røde for taklinger med tilsvarende kraft. Det kunne vært gitt rødt fordi taklingen var overdrevent voldsom.

Utmedsnolken

Både Huseklepp og Ojo var også bås. Huseklepp fikk nesten ikke til noe som helst, men han prøvde iallefall i motsetning til offside-kongen.
"og der snubler Sæternes igjen"

vebo

Er usikker på om kampen var så svak. Kan det tenkes at SIF spilte en god kamp? Mtp. at de leder serien og er et av årets beste bortelag? Ja vist var det en del av spillerene våre som spilte under pari, men desto bedre var det av de spillerne som sto fram og sørget for at vi vant. Det er jo en prestasjon å vinne etter å ha ligget under to ganger.

Nå må vi ikke bli for strenge eller hovmodige og tro vi er bedre enn det vi er.
Tiocfaidh ár lá

vebo

Quote from: Utmedsnolken on August 20, 2012, 07:03:11 AM
Både Huseklepp og Ojo var også dårlig. Huseklepp fikk nesten ikke til noe som helst, men han prøvde iallefall i motsetning til offside-kongen.


Var vel Huse som var offsidekonge denne kampen? :D
Tiocfaidh ár lá

HenningSB

Synes ikke det var dumt å sette på Fakiri. Barmen har vært ute med skade i lengre tid og fikk dermed prøve seg litt på slutten for kampformen- Tror det fort kunne ha gått verre om han spilte 80+ minutt..
Så nesten ikke ut som Mjelde eller Haugen ble vurdert da Soko skulle ut- Får bare håpe han er kjapt tilbake..

Tror at vi hadde hatt mer kontroll på kampen med Soko på banen

kabelmann

Quote from: vebo on August 20, 2012, 07:05:10 AM
Quote from: Utmedsnolken on August 20, 2012, 07:03:11 AM
Både Huseklepp og Ojo var også dårlig. Huseklepp fikk nesten ikke til noe som helst, men han prøvde iallefall i motsetning til offside-kongen.


Var vel Huse som var offsidekonge denne kampen? :D


Jepp, Huse ønsker definitivt å go Ojo kamp om den tittelen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Oppreist

Herlig kamp og resultat. På plussiden: Vinner uten Soko, kommer tilbake etter to lette scoringer jeg mener Pjotr burde tatt, bra stemning i svingen, minus: Slurv bakover, at Adam Larsen ikke får rødt, publikumsoppmøtet-forbanna latsabber, vil ikke se en eneste av hjemmesitterne i en evt finale!
Stein på stein blir Steinar.

Spelaren

For øvrig elendig produksjon av NRK. Lite eller ingenting av offsideavgjørelser blei i særlig grad vist.
Gå av.

ostraume

Vi er heldige og vinner, men har matchvinnertyper på laget så sånn sett er det kanskje ikke ufortjent. Bentley var magisk i går, knallhard jobbing defensivt og det offensive taler for seg selv.

Det som virkelig er tragisk er at Godset er bedre enn oss. Godset. Jævla Godset er et bedre fotball-lag enn Brann. Den er litt vond å svelge.

Vårt største problem er den sentrale midtbanen. Soko er en kjeks, og vi kan nesten ikke være avhengig av at han skal spille 40 kamper i sesongen. Jeg er uenig i kritikken av Fakiri. Ja, han er treg, men er fortsatt en sikker og god ballspiller og presterer akkurat som vi kan forvente. Jeg synes Nordkvelle var svakere i går. Han er konsekvent 10 meter unna i "presset" sitt, han er klønete med ball og gjør i tillegg stort sett feilvalg. Han er altså ingen ballvinner, er svak i presset og gjør gale valg med ball, så spørsmålet er hva i h... han gjør på DM? Eller på Brann for den saks skyld.

Med fare for å gå kråken i næringen så vil jeg faktisk se Barmen + Haugen som DM nå. Evt Soko + Barmen om førstnevnte er frisk.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Xminator

Godset har flere spillere som kunne gått rett inn på laget vårt. For eksempel denne 8'eren som de sanker talentpoeng med (selv om han kommer fra Bodø/Glimt...).

Lasaron

Ser at Pamer gir Fakiri 6 på spillerbørsen. Ser også at de som er kommet til Forumet noen timer etter kampslutt, altså de som var på kampen, ikke syns Fakiri var så verst. Kanskje det rett og slett gav et annet bilde å være til stede enn å se på fjernsyn? Enig i at han viste ro med ballen der andre ikke gjorde det da vi ledet på slutten.

Adam Larsen skulle selvsagt ikke hatt rødt kort. Taklingen var ikke brutal, og Nordkvelle var på vei vekk fra målet.

Ibrahim sitt røde kort var et resultat av et håpløst valg han tok. Et valg ingen av våre gjorde. Gode og dårlige valg har mye å si, ikke bare utførelsen. Med dette mener jeg at Brann ikke hadde flaks, men at våre spillere var klokere enn Godset sine. Til en viss grad, da.

Vår største styrke ser ut til å være at vi har så mange målfarlige spillere. Ojo, Bentley og Askar har scoret en god del. Huseklepp vet vi om. Nordkvelle, Barmen og Mjelde er heller ikke så verst. Haugen har det i seg. Midtstopperne våre er farlige på dødball. Sæv har tatt steg. Soko har et bra skudd. Larsen og Finne scorer mye på 2. laget iallfall.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Lasaron on August 20, 2012, 09:01:05 AM
Ser at Pamer gir Fakiri 6 på spillerbørsen. Ser også at de som er kommet til Forumet noen timer etter kampslutt, altså de som var på kampen, ikke syns Fakiri var så verst. Kanskje det rett og slett gav et annet bilde å være til stede enn å se på fjernsyn? Enig i at han viste ro med ballen der andre ikke gjorde det da vi ledet på slutten.


Kanskje litt i overkant å skrive at han var "storartet som playmaker og ballfordeler", men det er jo et hav fra dette og inntrykket på forumet under kampen at Brann også spilte med 10 mann. Det kan virke som at de mest svart/hvite-forumistene holdt seg hjemme i går...;)
Rød makt på Hansa

ostraume

Ja, som sagt, Fakiri fortjener ikke tyn for kampen i går. Mulig han så dårligere ut på tv enn live, men han slet med dårlig bevegelse foran seg og få pasningsalternativer. Likevel gjør han trygge og gode valg med ball. Presset og frekvensen i beina er det verre med, og sammen med Kvelle blir den biten av midtbanen vår alt for dårlig.

Må forresten dele ut litt tyn til Ojo/Huseklepp som flere ganger ikke gidder følge midtstopperne som fører frem med ball i beina. Alle vet at dette er noe Godset (og alle Eggen-inspirerte lag) gjør mye av, og det er pinlig å se på spissser som ikke gjør jobben defensivt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Hovedproblemet var vel at da Fakiri kom inn i stedet for Barmen hadde han allerede tapt i forhold til mange av de som satt her og kommenterte kampen. Han hadde egentlig ikke en sjanse.
Rød makt på Hansa

eivhelle

Quote from: Nixon on August 20, 2012, 09:17:13 AM
Quote from: Lasaron on August 20, 2012, 09:01:05 AM
Ser at Pamer gir Fakiri 6 på spillerbørsen. Ser også at de som er kommet til Forumet noen timer etter kampslutt, altså de som var på kampen, ikke syns Fakiri var så verst. Kanskje det rett og slett gav et annet bilde å være til stede enn å se på fjernsyn? Enig i at han viste ro med ballen der andre ikke gjorde det da vi ledet på slutten.


Kanskje litt i overkant å skrive at han var "storartet som playmaker og ballfordeler", men det er jo et hav fra dette og inntrykket på forumet under kampen at Brann også spilte med 10 mann. Det kan virke som at de mest svart/hvite-forumistene holdt seg hjemme i går...;)

Jeg vil vel si at Brann spillte som om de hadde 10 mann. Men det er ikke Fakiri sin skyld, men heller at Huseklepp hadde en elendig dag der han ikke jobbet defansivt og heller ikke presterte som vi er vant til offansivt.

Oppreist

Mye gnål her, faktum er at vi er i semien etter å ha scoret 4 mål. Tipper at mange av dere surpomper satt hjemme med colaboksen og hørte på surmagete Thoresen som har sterke Godset-sympatier. Kom dere på kamp!
Stein på stein blir Steinar.

dudo

Fakiren var på det jevne, men det overrasker meg at ingen her inne har nevnt at vi spilte med to midtbanespillere som ikke evner å vri spillet - som jo er en av de viktigste angrepsmåtene våre, om ikke den aller viktigste. Barmen vrir spillet, Mjelde og Haugen erogså kapabel i så måte - Nordkvelle og Fakiri gjør det ikke. Taktisk sett et helt ufattelig trekk å sette inn Fakiri.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Nå hadde Fakiri ett par bra krossere, men om det var evnen, oversikten eller medspillerene som gjorde at det ikke ble flere får ekspertene strides om. Personlig tror jeg det er en kombinasjon.

Om det stemmer at Barmen har trent alternativt en stund, så forklarer det valget. Mjelde hadde vert ett bedre valg da, men det var nok litt i tidligste laget å sette inn Haugen.

Mer enn noe synligjorde byttet behovet for forsterkning på DM-plassen.

dudo

Mulig han hadde "ett" par gode crossere, men vi vridde fortsatt ikke spillet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Ser gjennom kamptråden på VGD, og der driver de og skriver at noen hadde ropert i går. Det gikk meg hus forbi på stadion, men hva faen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on August 20, 2012, 13:27:48 PM
Ser gjennom kamptråden på VGD, og der driver de og skriver at noen hadde ropert i går. Det gikk meg hus forbi på stadion, men hva faen?

Tommy Sulen på BT.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Ikke første gang han klovner seg med ropert der borte. Vi skal vel bare være glad for at han ikke spar opp den gamle roperten sin fra glansdagene sine for 20-25 år siden...
Rød makt på Hansa


krakra

Jonsson tåler tydeligvis ikke å bli sparket på leggen. Det er jo bare strålende

Go Up