• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking-Brann søndag 4. november kl. 18.00 (28.runde)

Started by olebrann3, October 16, 2012, 20:38:44 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

eivhelle

Med unntak av Mjelde består benken i dag kun av tenåringer. Og ser du bort fra "gamlinger" som Soko, Nordkvelle, Sævarsson og Huseklepp er det ganske lav gjennomsnittsalder på de som starter og.

Klaus_Brann

På tide. Han har ikke fortjent den benkeslitingen i det siste.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on November 04, 2012, 17:29:09 PM
På tide. Han har ikke fortjent den benkeslitingen i det siste.


Enig. Da han kom inn mot LSK var han ikke så bra, men en spiller som har levert hver gang før det når han har kommet inn og sett andre som er i dårligere form få spille istedenfor han, da forstår jeg at selvtilliten får seg en knekk. I fjor burde han vært på benken oftere, i år mindre. Tankegangen til Skars forstår jeg meg ikke på.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on November 04, 2012, 17:44:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 04, 2012, 17:29:09 PM
På tide. Han har ikke fortjent den benkeslitingen i det siste.


Enig. Da han kom inn mot LSK var han ikke så bra, men en spiller som har levert hver gang før det når han har kommet inn og sett andre som er i dårligere form få spille istedenfor han, da forstår jeg at selvtilliten får seg en knekk. I fjor burde han vært på benken oftere, i år mindre. Tankegangen til Skars forstår jeg meg ikke på.


Nei, han var ikke så bra mot LSK, men benkingene tidligere kom i en periode hvor han ikke hadde fortjent benken etter min mening. Håper han er i slag i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on November 04, 2012, 17:46:24 PM
Quote from: roaldinho on November 04, 2012, 17:44:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 04, 2012, 17:29:09 PM
På tide. Han har ikke fortjent den benkeslitingen i det siste.


Enig. Da han kom inn mot LSK var han ikke så bra, men en spiller som har levert hver gang før det når han har kommet inn og sett andre som er i dårligere form få spille istedenfor han, da forstår jeg at selvtilliten får seg en knekk. I fjor burde han vært på benken oftere, i år mindre. Tankegangen til Skars forstår jeg meg ikke på.




Nei, han var ikke så bra mot LSK, men benkingene tidligere kom i en periode hvor han ikke hadde fortjent benken etter min mening. Håper han er i slag i dag.


Jepp, han trenger å være i slag nå når han endelig får sjansen.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kjell249

Noen som har link til kampen, eller tips til hvor jeg eventuelt får sett denne?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Spelaren

Zsolt er "jævlig kaptein"  ;D .
Og sånn ja. 0-1 allerede.

Klønepakk, er det for mykje forlangt at ein dekker opp litt?
Gå av.


Torvanger

Pokker, jeg klarer ikke å se matchen med Vikingbriller, heia Brann!

vekkreist

Fysøren så passiv  Zsolt  er idag. ......!!!!!

roaldinho

Heldig der som ikke fikk 0-2 i fleisen. Så da ikke ut som offside det der.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Torvanger


Ricky


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

Bentley er en jækla kløne av og til, han må da for faen innsett at man ikke har en halvtime på seg for hver ballberøring i Tippeligaen. Slikenting som gjentar seg hele forbanna tiden er bare helt latterlig

Markmus

Like greit at de mutet Skarsfjord i pauseintervjuet. Takler ikke mer dritt fra den kjeften.
Ka du ve?

Kjell249

Quote from: Ricky on November 04, 2012, 18:33:30 PM
Bentley, ditt nek! Spill ballen!


Enig i at Benyley innimellom er for treig, men han slår heller ikke vekk ballen på måfå. Han holder i ballen til det kommer et sikkert pasningsalternativ. Kan ikke bare kjøre kontringer, må holde litt i ballen også.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

vekkreist

Quote from: Markmus on November 04, 2012, 18:47:07 PM
Like greit at de mutet Skarsfjord i pauseintervjuet. Takler ikke mer dritt fra den kjeften.


jepp!

Klaus_Brann

Ja, det er bedre å holde i ball enn å slå meningsløse baller eller feilpasninger, men han kan gire opp et par hakk inne i mellom.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Huff

Ut fra Branns sedvanlige storspill borte er jeg rimelig fornøyd. Synd vi ikke begynner å spille fra første spilleminutt...

Angrepspillet er i fin utvikling, typisk nok virker Viking langt farligere enn oss når de angriper på tross av at vårt angrepspill er bedre. Sier litt om forsvarspillet vårt. Tilsvarende illustrerende er det når Berisha skaffer seg masse rom rett foran keeper ved å dempe en ball, oit, der var både Wangberg og Zsolt utspilt gitt...

Defensivt elendig, men det har det vært borte i hele år, bedre og bedre offensivt, forstår intet av Haugens gule kort, men ellers har dommer vært grei. Stopperne svake, samme med Soko og trekk til Mohus for målet, ellers har de fleste vært ok.

vekkreist

Syns Zsolt har spilt dårligere og dårligere de siste kampene....idag viser han igjen tafatt spill og lite guts.. mulig det har en sammenheng med hans uttalte ønske om å komme seg videre. Uansett syns jeg Grønner burde få sjansen ;) (ja har sagt det samme tidligere idag.. ) :P

krakra

Sitter på toget. Hvordan har vi vært? Hvem har vært god og hvem har vært dårlig? Hvordan har Mohus klart seg?

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

... og siden det var en Viking-spiller som scorte, anga TV2 Sport stillingen som 2-0 i lang tid før de rettet til 1-1. :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

vekkreist


vekkreist

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on November 04, 2012, 19:06:28 PM
... og siden det var en Viking-spiller som scorte, anga TV2 Sport stillingen som 2-0 i lang tid før de rettet til 1-1. :-)



haha ja så det :P  artig

Gepard

zsolt korcmar , fy faen så elendig du er idag, og han skal til en større klubb ?? Klovn

stigh

Quote from: vekkreist on November 04, 2012, 19:07:05 PM
Må vel komme noen bytter snart eller=??




BENTLEY ut å mjelde inn? å larsen som spiss me huse?

vekkreist

Quote from: Gepard on November 04, 2012, 19:08:36 PM
zsolt korcmar , fy faen så elendig du er idag, og han skal til en større klubb ?? Klovn


JAVISST!! har sagt det hele kvelden sjøl... faen så lav nivå han holder idag... lykke til videre.

OmOssSjølOgHansaøl

2-1.

Og Birkelund inn for Nordkvelle med en halvtime igjen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Gepard

Quote from: Gepard on November 04, 2012, 19:08:36 PM
zsolt korcmar , fy faen så elendig du er idag, og han skal til en større klubb ?? Klovn


x2

Herregud så dårlig

vekkreist


Spelaren

Zsolt er så svak at ein hvilken som helst benkesliter frå bydelsklubbene våre hadde prestert bedre. I det minste med større svetteringer under armene.
Gå av.

Christian

Dette med å gi fra seg ballen i bakerste ledd, på ene eller andre måten: bør det ikkje være mulig å unngå? No har eg bare sett bruddstykker av denne kampen, men likevel har eg sett flere tilfeller i dag.

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.


stigh


stigh

de positive me denne kampen må være at skars bruke lokale inn (3av3) på byttene.. og at han brukke alle 3 byttene å at de skrev før 89 min'

nero

Vi blir jo rundspilt.. Som vi suger defensivt og på press på ballfører!
Lions led by donkeys.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann_ruler

Trist. Bare trist. Sluttspurt tror jeg begrenser seg til å løpe halvfort i garderoben for å få varmen. Må være kjølig å være så stasjonær som brann er...

Verste er at jeg tror ingen i SK Brann føler den ydmykelsen som supporterne føler.


Gepard

mest talentløse siste miutter noensinne ? Ser ut som det er viking som må ha mål. Dette brannlaget er ute å kjøre, virker helt hemmet av dårlig stemning. Skarsfjord må pokker langt vekk for at denne klubben skal få en ny guts.

Markmus

Skarsfjord er så forbannet blåst i hodet at jeg ikke finner ord. En ganske JEVN fotballkamp? Dra til helvete. Det er bare griseflaks som gjør at Viking ikke setter de megafete sjansene sine og vinner 5/6-1.
Ka du ve?

vekkreist

Skarsfjord sier nå under intervjuet at  -  "DET VAR EN VELDIG JEVN KAMP.....". Ka????? har han røykt noe greier eller?? så han 2 omgangen??

faen ..har ikke ord...

Utmedsnolken

Skal si oss godt fornøyd om vi klarer 6.plassen nå. Blir iallefall ikke dårligere enn 7. med viking og lsk igjen, så skal det vel litt til for at Haugesund klarer 4 poeng mer enn oss på 2 runder
"og der snubler Sæternes igjen"

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on November 04, 2012, 19:45:22 PM
Skarsfjord er så forbannet blåst i hodet at jeg ikke finner ord. En ganske JEVN fotballkamp? Dra til helvete. Det er bare griseflaks som gjør at Viking ikke setter de megafete sjansene sine og vinner 5/6-1.


Greit du hater Skars, men vi hadde en del sjanser vi og.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up