• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tribunekultur

Started by Lasaron, March 21, 2015, 10:21:39 AM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Corran

Så ut som en artig artikkel men bak betalingsmur så......
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Det var da som f***. Jeg er ikke noen av de! :)

Optimist

Artig artikkel! Lov å være «frekk» nok til å påstå at de fleste her inne tilhører nr. 1? 😉 For så vidt ikke en negativ ting, for det er lojale supportere!
Var dessverre ikke bare én kategori som passer meg, må bli en mellomting mellom 3 og 5, med innslag av 6!
Kokende idiot

Dickens

Dette stillaset som stod bak målet på Hansa må jo blokkere synet til folk minst opp på rad 10 når det står folk oppå med megafon?

Nixon

Det er flere litt oppe på kortsiden som er bekymret for sikten til mållinjen når hele gjengen skal ned med flaggene sine neste sesong.
Rød makt på Hansa

Erlend

Måtte jo også le litt av det opplegget når Kristiansen var oppe på stillaset for å få en siste hyllest.  Man argumenterer for at det hjelper resten av tribunen med å holde takten, men der sto det jo 2 stykker og hyttet nevene til helt forskjellig takt i forhold til hverandre når sangen hans ble dratt i gang

Corran

Det er bare trist slik det var mot Viking.
Har hele tiden tenkt at jeg skal flytte litt ut på tribunen, men med den gjengen der så er det mulig det blir en annen tribune.
For slik det var på søndag der sikten til banen ble ødelagt såpass mye er ikke ok for meg.
En annen ting er at den røyken fra blussene kan forstyrre og irritere keeper og forsvarspillere så drit dumt å gjøre det når Brann spiller på den halvdelen.
Men effektene er jo viktigst. Kampen er jo bare en anledning for å kunne holde på med showet sitt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Jeg syns bluss er kult, men jeg syns det er gøyere å se fotballkamp enn pause med røyk.

Det går kanskje ikke an å alltid vite om røyken vil stige greit eller ikke. Men når man ser at i dag stiger ikke røyken, og kampen rettmessig må stoppes, og man gjør det igjen - da er blussing kjipt.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Corran

Rett skal være rett. Brann supporterne sine bluss tror jeg ikke trakk så mye inn på banen. Det som stoppet kampen var fra viking sine supportere som fikk trekken "feil" vei. (ja klandrer ikke viking supporterne på noen måte her)

olebrann3

Akkurat i denne kampen kunne det bli en stor sportslig fordel at kampen ble stoppet litt i 2.omg. Hadde Bodø/Glimt kampen blitt uavgjort eller lsk seier ville Brann da vist at de kunne kaste folk i angrep med mulighet for gull. Så endte det jo med at vi gjorde selv uten mulighet for gull.

Men enig i at det er gøyere å se kamp enn pause med røyk, og Brann ønsker også stort sett å få minst mulig stopp i spillet.

Dickens

Bluss er med på å skape en flott ramme, men det kan bli litt i overkant. Som mot Viking. Hvordan får de smuglet inn alt dette? Var jo ekstremt mye blussing. Sjekker ikke vaktene folk lengre?

artigt

Jeg er ikke en del av miljøet, men om 20 stk stikker ett bluss hver mellom skinkene blir det vel vanskelig å finne for vaktene.

RepublikkenBergen

Quote from: Corran on December 03, 2024, 15:58:19 PMDet er bare trist slik det var mot Viking.
Har hele tiden tenkt at jeg skal flytte litt ut på tribunen, men med den gjengen der så er det mulig det blir en annen tribune.
For slik det var på søndag der sikten til banen ble ødelagt såpass mye er ikke ok for meg.
En annen ting er at den røyken fra blussene kan forstyrre og irritere keeper og forsvarspillere så drit dumt å gjøre det når Brann spiller på den halvdelen.
Men effektene er jo viktigst. Kampen er jo bare en anledning for å kunne holde på med showet sitt

Her blir det fra store stå til øvre felt A...

Nixon

Quote from: artigt on December 04, 2024, 16:32:15 PMJeg er ikke en del av miljøet, men om 20 stk stikker ett bluss hver mellom skinkene blir det vel vanskelig å finne for vaktene.

Tviler på at veldig mye blir smuglet inn den veien på hjemmekampene. Den gjengen har tilgang og gjemmesteder gjennom for eksempel tifo-arbeidet.
Rød makt på Hansa

Dickens

Quote from: Nixon on December 04, 2024, 22:40:06 PM
Quote from: artigt on December 04, 2024, 16:32:15 PMJeg er ikke en del av miljøet, men om 20 stk stikker ett bluss hver mellom skinkene blir det vel vanskelig å finne for vaktene.

Tviler på at veldig mye blir smuglet inn den veien på hjemmekampene. Den gjengen har tilgang og gjemmesteder gjennom for eksempel tifo-arbeidet.

Ukult å blåse dette om det er tilfelle!

artigt

Vinner vi de to første Europakampene får vi CL-hymne på stadion i PO-runden.

Hadde vært deilig å hørt hele stadion gå amokk som om vi har scoret et mål når hymnen begynner.

Som Celtic her:

https://youtu.be/tpdPl78Z-uU?si=gbhj5w2OkeuJvAPs&t=27

La det bare ikke bli som Bodø her:

https://www.youtube.com/watch?v=Wd3Hyi13ATE

Go Up