• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Svenn Crone

Started by Kagain, February 27, 2022, 15:01:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra

Tviler på at større klubber enn Brann vil gi Crone et bedre tilbud enn han har her uansett. Får Crone signaler om at Brann vil forlenge hvis han holder nivået ut sesongen, så tviler jeg på at han signerer for noen andre. Det som kan få ham til å signere for en annen klubb er nok først og fremst hvis han frykter at han må finne seg ny klubb og vil sikre seg tidlig.

Lasaron

Tren på langskudd

Rossi

Quote from: krakra on May 21, 2024, 08:31:46 AMTviler på at større klubber enn Brann vil gi Crone et bedre tilbud enn han har her uansett. Får Crone signaler om at Brann vil forlenge hvis han holder nivået ut sesongen, så tviler jeg på at han signerer for noen andre. Det som kan få ham til å signere for en annen klubb er nok først og fremst hvis han frykter at han må finne seg ny klubb og vil sikre seg tidlig.

Ja, men Crone er nå famliemann, og økonomi vil nok også være førende. Med en svak norsk krone er det mulig dansk lønnnivå og lang kontrakt vil være avgjørende.
An argument's a collective series of statements to establish a definite proposition. No it isn't. Yes it is! Look, if I argue with you, I must take up a contrary position. But it isn't just saying, "no it isn't."

krakra

Vi klarte jo å hente Crone da vi var i OBOS-ligaen. Siden den gang har vårt økonomiske situasjon løftet seg betraktelig, uten at jeg tror Crones verdi utenfor Brann har økt allverdens. Tror heller ikke Crone vil signere med noen bak ryggen på Brann, så jeg er ikke så bekymret for at vi skal miste ham mot vår vilje.

Jeg er mer skeptisk til om han bør få ny kontrakt i det hele tatt. Det var en voldsom hype etter tre gode kamper(syns disse danskene hypes mer og raskere enn noen unggutt noen gang har blitt), men i går var han tilbake til et ganske ordinært nivå. Det er nok lurt av Brann å se an hvilket nivå Crone stabiliserer seg på, og hva som skjer med Hellan. Holder Crone seg stabilt på det han har vist de tre kampene før denne, og Hellan ikke tar steget, er det greit å forlenge. Men selv ikke da er Crone på noen måte uerstattelig.

Gulløl

May 27, 2024, 13:36:18 PM #154 Last Edit: May 27, 2024, 13:47:45 PM by Gulløl
Renate Blindheim sier på Ballspark i dag at Martin Hellan var dårlig i forrige kamp for Brann 2. Han ble rundlurt flere ganger. Men han viste glimt innimellom at han var god med ball sier ho videre. Det går nok mot kontraktsforlengelse for Crone. Hellan trenger tydeligvis noe mer tid.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann


Corran

Jeg håper på Hellan og frykter ThoreP
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Noen kommer snart til å anmelde Horneland til Arbeidstilsynet eller noe i den dur. Å være Brannspiller virker jo å være blant de mest skadeutsatte yrkene man kan ha!
Rød makt på Hansa

ZsoltKorcsmar

Quote from: Corran on July 30, 2024, 12:31:25 PMJeg håper på Hellan og frykter ThoreP

I og med at Hellan har hatt så og si null innhopp, så frykter jeg også at Horneland kjører noe som er «safere» defensivt. Hadde Hellan hatt noen innhopp her og der, antydninger til at han skulle fases inn - så hadde det vært en annen sak.

Blir ikke overrasket om det blir Thore Pedersen, evt en annen mer rutinert spiller ned mer seniorerfaring, som Sande. Kanskje til og med Blomberg anses tryggere på back enn Hellan.

Håper dog vi tør å kasta Hellan inn nå. Vi har jo lagt noen millioner på bordet for han - og nå har han jo trent skikkelig over tid.

Superjack

Horneland sier Hellan kommer inn.

Thore P er vel ute med skade igjen.

Må får Hellan muligheten til å vise at Crone kan takkes vennlig av etter sesongen.
Brannsupporter.

fortune

Tenk om vi hadde benyttet muligheten til å gi Hellan noe matching tidligere i sesongen, da hadde han hatt helt andre forutsetninger for å komme inn nå.
First is first, second is nothing

ostraume

Quote from: Nixon on July 30, 2024, 12:46:28 PMNoen kommer snart til å anmelde Horneland til Arbeidstilsynet eller noe i den dur. Å være Brannspiller virker jo å være blant de mest skadeutsatte yrkene man kan ha!

I år så ligger vel skadene sånn ca på normalen?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Fusentast

Horneland stoler kun på de som har gjennomført minst én Gilmore's Groin operasjon, så Hellan kan foreløpig bare glemme å spille!
I don't think you can the rules!

Corran

Det stemmer jo ikke. Du får spille mye om du trenger operasjonen
Etter operasjonen så kommer alle følgefeilene og nye ting som setter deg ut. Men du får mange innhopp da

Spøk til side.
Han er vel ute resten av sesongen da om han ikke tar en slik som Ruben gjorde på sin første og er tilbake på 1-2 mnd
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kagain

Quote from: Fusentast on July 30, 2024, 14:10:30 PMHorneland stoler kun på de som har gjennomført minst én Gilmore's Groin operasjon, så Hellan kan foreløpig bare glemme å spille!

Litt som en slags manndomsprøve/hazing for nye medlemmer i en organisasjon eller nyansatte, litt som da jeg i en av mine tidligste sommerjobber ble betd om å få tak i en materialforlenger? Gir mening, det.

Lasaron

Tren på langskudd

Pete05

Quote from: Corran on July 30, 2024, 14:24:32 PMDet stemmer jo ikke. Du får spille mye om du trenger operasjonen
Etter operasjonen så kommer alle følgefeilene og nye ting som setter deg ut. Men du får mange innhopp da

Spøk til side.
Han er vel ute resten av sesongen da om han ikke tar en slik som Ruben gjorde på sin første og er tilbake på 1-2 mnd

Blomberg og Japhet ventet for lenge og brukte vel 3-5 mnd før de var tilbake. FHM tok en kjapp beslutning og var tilbake på 1 mnd. Det lønner seg nok å ta det før det er helt umulig å spille.

krakra

Tror nok ikke det bare er opp til spillerne. Blomberg og Sery Larsen hadde problemer i sesong, og forsøkte å holde ut til etter sesongen. FHM tok sin operasjon tidlig i preseason.

Her har nok Horneland en sterk stemme.

Go Up