• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ulrik Mathisen

Started by Churchill, March 07, 2023, 17:24:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hårfin

I Brann jubler vi og er glade og det må Ulrik forholde seg til.
E. Horneland (2024)
Respons, kanskje?

Lasaron

Quote from: Finfin respons on August 27, 2024, 19:52:29 PMI Brann jubler vi og er glade og det må Ulrik forholde seg til.
E. Horneland (2024)

Ha! Da passet det brillefint at jeg dro frem Mons Ivar noen centimeter lenger oppe i tråden. Men, som sagt, her er Hornis 10/10.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Corran

Mathisen pleier jo å juble litt og dette ble jo kanskje litt vel andre veien.
Det viktigste er at har er bevisst det og lederne tar seg av ham og får han til å fokusere riktig og bruke energien sin riktig
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hårfin

Han var vel veldig misfornøyd med spilletid vil jeg tro men Blomberg har vel ikke akkurat spillt seg ut av dette laget så den er grei. Vi trenger beinhard konkurranse.
Respons, kanskje?

Lasaron

Mathiesen forsvinner ofte ut av kampene, før han glimter til med C-moment.

Blomberg er svært synlig hele tiden. På godt og vondt, men desidert mest på godt.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Superjack

Basert på hvordan byttene gjøres av Horneland så er jeg ganske sikker på at Mathisen ikke inngår i Hornis sine planer for 2025.

Blir nesten garantert solgt i vinter.
Brannsupporter.

Kagain

Quote from: Superjack on September 23, 2024, 05:46:28 AMBasert på hvordan byttene gjøres av Horneland så er jeg ganske sikker på at Mathisen ikke inngår i Hornis sine planer for 2025.

Blir nesten garantert solgt i vinter.

Spørsmålet blir nå hvem som kjøper han om han ikke får vist seg frem.

Superjack

Tenker han er greit å få solgt. Har vist i ES, både i år og i fjor.

Blir nok en rimelig mann å kjøpe ut.
Brannsupporter.

ACHTUNG

Mathisen virker å være en spiller som "dør" om han  ikke får tillit. Han har ikke gjort seg bort i kampene til nå, heller ikke kampen mot KFUM, men han virker forknytt, han får ikke ut det alle vet han har inne, håper det løsner mer i det som gjenstår av sesongen, han bør ikke gis opp enda.

Lasaron

Ny sak om Mathisen. Ja, han har vært en del skadet og sånn. Men jeg syns at omtrent hver sak om ham, så skinner det gjennom at han forventer å være fast, og at alt annet er en nedtur.

Jeg finner det litt underlig. Han har aldri vært fast på et eliteserielag før. I fjor startet han 9 kamper i eliteserien, noe som foreløpig er hans rekord.

esp123

Nja, syns han svarer bra, jeg. Legger mest skylden på skadene. Og selvfølgelig skal han være skuffet hvis han ikke spiller.

Churchill

Jeg synes også Mathisen fremstår som både ydmyk og reflektert rundt egen situasjon. Vi har jo alle sett at han har noe på gang der ute på kanten. Jeg tror han kan bli en nøkkelspiller i innspurten.
...we shall never surrender.

Rossi

Mathisen bør være langt foran Sande på høyre kant.
World domination within 5 years.

Corran

Synes ikke dette er noe sutre intervju eller at han mener han burde være fast.
Snarere tvert i mot så virker han reflektert og sier at denne sesongen har vært skuffende pga skader og manglende kontinutet.
Han sier jo selv at det er først nå han føler at formen begynner å bli bra
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up