• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sesongen 2024

Started by Lasaron, December 15, 2023, 21:57:43 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Blir interessant med RBK. De har en del skader og kan fort få en tung avslutning på sesongen og grisebank i Bodø. ELLER de kan få med seg noe fra Aspmyra og fortsette den gode trenden og sikre seg Europa.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Rossi

FFK tapte - god start på runden.
World domination within 5 years.

chris_henrik

LSK - Odd kan bli viktig for Brann. Særdeles fordelaktig om LSK har noe å spille for i siste runde i Bodø, samtidig som Odd fint kan få kjenne på enda mer eksistensiell krise og manne seg opp til Glimt i neste runde.
<BRANN> ..... DKFM

Pete05

Quote from: chris_henrik on October 27, 2024, 16:34:12 PMLSK - Odd kan bli viktig for Brann. Særdeles fordelaktig om LSK har noe å spille for i siste runde i Bodø, samtidig som Odd fint kan få kjenne på enda mer eksistensiell krise og manne seg opp til Glimt i neste runde.

Det er jo vi som har Odd i neste runde? Svært usikker på hva som lønner seg for oss i denne kampen. Vi har igjen begge lagene og ingen av dem vil være sikre på overlevelse når de møter oss. En uavgjort er kanskje det beste?

chris_henrik

Ja du har selvfølgelig rett. Jeg har blitt så opphengt i at vi og Glimt møter de samme lagene nå i innspurten. RBK, TIL, MFK, LSK. Hvor begge har MFK borte og LSK hjemme.

Og så Odd som begge har borte og hvor alt gikk i ball for meg 8)
<BRANN> ..... DKFM

krakra

Billy Elliott

Quote from: krakra on October 27, 2024, 17:22:34 PM1-0 Sarpsborg!

1-1. Sadface. Dette snur dessverre siddisene.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Pete05

Quote from: Billy Elliott on October 27, 2024, 18:27:40 PM
Quote from: Billy Elliott on October 27, 2024, 18:13:00 PM

Helvete. Hater å ha rett.

Vi må vel nesten regne med at dette avgjøres i de to siste kampene. Det er en grunn til at topplagene ligger der de ligger. Bare flaks om vi skulle få noen "ekstra" poeng i de kampene.

krakra

Quote from: Pete05 on October 27, 2024, 18:34:46 PM
Quote from: Billy Elliott on October 27, 2024, 18:27:40 PM
Quote from: Billy Elliott on October 27, 2024, 18:13:00 PM

Helvete. Hater å ha rett.

Vi må vel nesten regne med at dette avgjøres i de to siste kampene. Det er en grunn til at topplagene ligger der de ligger. Bare flaks om vi skulle få noen "ekstra" poeng i de kampene.

Molde møter jo Glimt i neste runde. Vinner vi i kveld og mot Odd, som vi burde, er de ute av sølvkampen hvis de avgir poeng der. Skulle Molde slå Glimt så kan vi faktisk lede serien hvis Glimt også taper i morgen.

Viking møter Sandefjord, som har gjort det bra mot topplagene i år.

Det Viking leverte mot Sarpsborg i dag var svake greier. Jeg ble ikke skremt. Og etter rapportene å dømme var ikke Molde særlig gode mot Haugesund heller.

Corran

Om b/g taper i morgen så vet jeg ikke helt hva jeg skal håpe på neste helg.
Vinner da Molde så kan vi ta gull, men med det programmet vi har igjen kan det tape for b/g være at vi får 3 eller 4 plass istedenfor 2 eller 3 plass.
For om Molde taper neste helg og Brann vinner så tror jeg vi kommer foran Molde selv med tap borte mot dem.

Var undersøkelse på BA i dag og der var det to åpenbare valg med Nei Glimt tar det og Ja Brann kan klare det (formulert annerledes dog) med 49 og 40 %
Eg havnet på det 3 alternativet som var Tør ikke håpe på 2 plass en gang.
Sjelden slike målinger har et så godt alternativt svar som jeg føler er naturlig å svare, men i dag var det noen som hadde laget et alternativ for meg og
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Sander Tangvik bør kåres som æresborger av Bergen. Det smeller, nå er Brann fullt med gullkampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

RepublikkenBergen

No er faktisk ALT mulig!!

krakra

Gjør vi jobben selv neste helg er vi enten serieledere eller sikret medalje.

Erlend

Oooooff, jeg orker ikke å få opp forhåpningene.  Dette må jo bare ende i skuffelse til slutt?

Billy Elliott

Dette gir i det minste Glimt motivasjon nok til å slå Molde.

Lasaron

Ja, hva skal man si til dette da?

Jeg kjenner på en psykologisk utfordring. Jesper Mathiesen sier det koker i Bergen by, men gjør det det? Jeg er ikke helt der enda. Jeg har liksom et slags bilde i hodet av hvordan det skal kjennes, og så er jeg liksom ikke der enda.

Utfordringen min blir å legge det tullet bak meg. Jeg skal ikke la utopiske forventninger "ødelegge" hvordan jeg skal oppleve et seriegull. Det skal være gøy uansett. Blir det ikke like gøy som i 2007 (som også kunne vært gøyere, egentlig, pga at gullet kom hem en kveld vi ikke spilte), så skal det jo være gøy likevel. Hva så om det ikke blir like gøy?

Vel, nå er det gullkamp! Kjør!
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Spelaren

Bare å roe seg ned. Gull blir det ikkje.
Gå av.

Henrik9

Gullkamp faktisk. Hadde jeg aldri trodd, men nå er det unektelig sånn. Nå blir det litt ekstra nerver neste ukene.

Henrik9

Quote from: Spelaren on October 28, 2024, 21:02:57 PMBare å roe seg ned. Gull blir det ikkje.

Muligheten er jo unektelig der nå, det kan du ikke være uenig i? Jeg tror ikke det er sannsynlig jeg heller, men hva er gullkamp hvis vi ikke har det nå.

Henki

Quote from: Lasaron on October 28, 2024, 21:02:12 PMJa, hva skal man si til dette da?

Jeg kjenner på en psykologisk utfordring. Jesper Mathiesen sier det koker i Bergen by, men gjør det det? Jeg er ikke helt der enda. Jeg har liksom et slags bilde i hodet av hvordan det skal kjennes, og så er jeg liksom ikke der enda.

Utfordringen min blir å legge det tullet bak meg. Jeg skal ikke la utopiske forventninger "ødelegge" hvordan jeg skal oppleve et seriegull. Det skal være gøy uansett. Blir det ikke like gøy som i 2007 (som også kunne vært gøyere, egentlig, pga at gullet kom hem en kveld vi ikke spilte), så skal det jo være gøy likevel. Hva så om det ikke blir like gøy?

Vel, nå er det gullkamp! Kjør!

Koker gjør det jo ikke. Mye av grunnen er vel at vi er kloke av skade, er tross alt Brann, og at sånn er det bare.
Men faen! Nå har vi faktisk sjansen!
Ballen skal fremover!

RepublikkenBergen

Ifølge Høibraaten har Brann alt tatt gull. Så dette går veien!

andreas1989

Litt sykt at Molde-Glimt skal gå kl 1700 på søndag og ikke 1915? RBK-Godset? Hvem bryr seg?

Henki

Quote from: andreas1989 on October 28, 2024, 21:15:42 PMLitt sykt at Molde-Glimt skal gå kl 1700 på søndag og ikke 1915? RBK-Godset? Hvem bryr seg?

Økonomiavdelingen i TV2...
Ballen skal fremover!

RepublikkenBergen

Quote from: andreas1989 on October 28, 2024, 21:15:42 PMLitt sykt at Molde-Glimt skal gå kl 1700 på søndag og ikke 1915? RBK-Godset? Hvem bryr seg?

Tror det er fordel for Brann at begge kampene går samtidig..

andreas1989

Si ikke det om Brann gjør jobben og vinner i Skien.

Det burde forøvrig være avklart i rettighetsavtalen at 1915 kampen skal være en kamp av "bred-allmen-interesse."

chris_henrik

Quote from: chris_henrik on October 22, 2024, 13:18:53 PM
Quote from: chris_henrik on September 23, 2024, 09:58:12 AMDet er syv runder igjen. Om vi ved et mirakel vinner de resterende kampene, vinner vi serien.

Uansett hva Kjetil Knutsen og resten av B/G sier, så har de hodet i Europa League. Det var tydelig på søndag.
Alt fra analyseteam til materialforvaltere bruker det meste av mentale resurser på EL.
B/G vil avgi poeng.
At de skal til Old Trafford torsdag 28.november før en sisterunde mot et desperat LSK i snøstorm søndag 1.desember tror jeg heller ikke er optimalt.

Legger fremdeles hodet på blokken og siterer meg selv fra en måned tilbake.
Vinner vi de resterende kampene vinner vi serien. 64 poeng er nok i år.

RBK er i stand til å få til noe i Bodø neste runde, og det kan bli avgjørende at Haikin er suspendert og at Glimt derfor må sette Julian Faye Lund i mål. Er sikkert meget rusten.

GKH!!
Selvsitering har aldri vært deiligere.
Glimt kommer til å gå på poengtap mot MFK eller LSK. Eller begge. Vinner vi våre siste fire. Vinner vi serien.
<BRANN> ..... DKFM

opplett

For sykt at vi skal være innblandet i en gullkamp plutselig. Jeg tør ikke tro på gull, men det er inderlig gøy (og fælt) at de fire siste kampene nå blir neglebitere.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Heispassasjer

Oioioi!! Dette er profeti!! Glimt hadde ikke tapt hjemme før idag.

Bring it on!!!

artigt

Tror noen her at det er mulig å gjenskape 2007-følelsen? At dette kan komme i nærheten om vi skulle ta gullet?

Gud

Quote from: artigt on October 28, 2024, 21:56:49 PMTror noen her at det er mulig å gjenskape 2007-følelsen? At dette kan komme i nærheten om vi skulle ta gullet?
te author=artigt link=msg=631162 date=1730149009]

Det må i så fall være hvis vi sikrer gullet i siste sekund mot Viking

Pete05

Hvor god form er egentlig i Brann i om dagen? Vi spilte mot RBK sist borte og vant 2-1, B/G spilte hjemme og tapte 3-2, B/G spilte kampen før mot Tromsø og klarte 1-1 mens vi slo dem 4-0 på stadion. Dette til tross for at mange har klagd over dårlige omganger og perioder i kampene.

Begynner vi å se at formen fra våren 23 er på vei tilbake - eller til og med kanskje bedre? I dag hadde jeg tatt Kornvig over SHN hver dag i uken. Jeg savner «toppformen» til Japhet som jeg synes gjør en del rare saker og ikke virker å være helt på topp formmessig. Hvis vi til og med får tilbake noen spillere fra skade i de siste kampene så virker også troppen sterkere. Tenker på Torsvik, Hellan og kanskje Crone? Det beste stopperparet i mine øyne i fjor av Japhet og Ruben, ikke Palle. På sitt beste tror jeg akkurat nå at de fremdeles er førstevalget mitt.

Midtbanen savner Børsting men FHM er vesentlig bedre enn i fjor, Kartum har vokst (selv med litt downperioder i kampene) og Kornvig begynner å ligne på et scoop. Påstand, midtbanen høsten 24 er bedre enn våren 23.

Heggebø passer faktisk totalt sett bedre for laget enn Finne. Castro i årets form er bedre enn i fjor. Høyre kant er mer et spørsmål, Bloomberg ett hakk ned og Mathisen for ujevn. De er gode på sitt vis men har litt å gå på for å være helt der oppe blant de andre.

Hvorfor skal ikke dette laget kunne vinne de 4 siste kampene? En dårligere versjon kjørte over Molde (riktignok hjemme) i 60 min og fikk en uforklarlig bråstopp. Viking hjemme på eget gress? De er fullt mulig å rundspille.

Mitt eneste spørsmålstegn er landslagspausen. Det skjer alltid noe tull med skader, formdupp eller overtrening. Klarer vi å fortsette med litt fremgang så blir dette virkelig moro.

chris_henrik

Quote from: artigt on October 28, 2024, 21:56:49 PMTror noen her at det er mulig å gjenskape 2007-følelsen? At dette kan komme i nærheten om vi skulle ta gullet?

2007 betydde ingenting for fortsettelsen. Det var heder, det var ære og ja ganske artig.

Men å vinne i 2024 gir 150mill+ i garanterte inntekter. Samt vissheten om at vi minimum skal spille EL neste høst.
DET gjør også jobben til POL betydelig lettere. Agenter kommer å renne ned dørene.
<BRANN> ..... DKFM

andreas1989

October 28, 2024, 22:20:30 PM #1233 Last Edit: October 28, 2024, 22:25:20 PM by andreas1989
Quote from: Pete05 on October 28, 2024, 22:07:40 PMHvor god form er egentlig i Brann i om dagen? Vi spilte mot RBK sist borte og vant 2-1, B/G spilte hjemme og tapte 3-2, B/G spilte kampen før mot Tromsø og klarte 1-1 mens vi slo dem 4-0 på stadion. Dette til tross for at mange har klagd over dårlige omganger og perioder i kampene.

Begynner vi å se at formen fra våren 23 er på vei tilbake - eller til og med kanskje bedre? I dag hadde jeg tatt Kornvig over SHN hver dag i uken. Jeg savner «toppformen» til Japhet som jeg synes gjør en del rare saker og ikke virker å være helt på topp formmessig. Hvis vi til og med får tilbake noen spillere fra skade i de siste kampene så virker også troppen sterkere. Tenker på Torsvik, Hellan og kanskje Crone? Det beste stopperparet i mine øyne i fjor av Japhet og Ruben, ikke Palle. På sitt beste tror jeg akkurat nå at de fremdeles er førstevalget mitt.

Midtbanen savner Børsting men FHM er vesentlig bedre enn i fjor, Kartum har vokst (selv med litt downperioder i kampene) og Kornvig begynner å ligne på et scoop. Påstand, midtbanen høsten 24 er bedre enn våren 23.

Heggebø passer faktisk totalt sett bedre for laget enn Finne. Castro i årets form er bedre enn i fjor. Høyre kant er mer et spørsmål, Bloomberg ett hakk ned og Mathisen for ujevn. De er gode på sitt vis men har litt å gå på for å være helt der oppe blant de andre.

Hvorfor skal ikke dette laget kunne vinne de 4 siste kampene? En dårligere versjon kjørte over Molde (riktignok hjemme) i 60 min og fikk en uforklarlig bråstopp. Viking hjemme på eget gress? De er fullt mulig å rundspille.

Mitt eneste spørsmålstegn er landslagspausen. Det skjer alltid noe tull med skader, formdupp eller overtrening. Klarer vi å fortsette med litt fremgang så blir dette virkelig moro.

Den store forskjellen er at utgaven fra våren 23 sto hele kamper og holdt et høyt bunnivå. Denne utgaven sliter med å stå hele kamper og bunnivået er for lavt selv om toppnivået er høyt.

Wolfe og Rasmussen var instrumentale for angrepsspillet vårt. Rasmussen har vi kanskje på sikt klart å erstatte på et vis, men Wolfe? Håpet for 2025 ligger i at spillere som Hellan og Torsvik kan komme inn å gi oss en ny og etterlenget dimisjon på backene og at Wassberg kan gjøre det samme, men blir det med eller uten Felix som makker? Blomberg synes jeg utretter mer i 2024 enn i 2023, men det er jo ikke akkurat så veldig stabilt alltid. En ny kantspiller må være noe vi ser etter.

Så til Kornvig, dansken klarer seg greit nok, men man ser igjen i går at dette er ikke en spiller som har hele pakken til å løse en enslig ankerrollen. Kornvig er ikke samlende/organiserende nok til å bekle denne rollen i mine øyne. Som en løsning i enkelt kamper/perioder, greit nok, men en åpenbar plass å forsterke i mine øyne. Jeg er overbevist om at vi ikke hadde sett disse kollapsene vi har sett i høst med SHN. Kornvig kan dog bli en ressurs som indreløper som tidligere nevnt. 

Pete05

Quote from: andreas1989 on October 28, 2024, 22:20:30 PM
Quote from: Pete05 on October 28, 2024, 22:07:40 PMHvor god form er egentlig i Brann i om dagen? Vi spilte mot RBK sist borte og vant 2-1, B/G spilte hjemme og tapte 3-2, B/G spilte kampen før mot Tromsø og klarte 1-1 mens vi slo dem 4-0 på stadion. Dette til tross for at mange har klagd over dårlige omganger og perioder i kampene.

Den store forskjellen er at utgaven fra våren 23 sto hele kamper og holdt et høyt bunnivå. Denne utgaven sliter med å stå hele kamper og bunnivået er for lavt selv om toppnivået er høyt.

Wolfe og Rasmussen var instrumentale for angrepsspillet vårt. Rasmussen har vi kanskje på sikt klart å erstatte på et vis, men Wolfe? Håper for 2024 ligger i at spillere som Hellan og Torsvik kan komme inn å gi oss en ny og etterlenget dimisjon på backene og at Wassberg kan gjøre det samme, men blir det med eller uten Felix som makker? Blomberg synes jeg utretter mer i 2024 enn i 2023, men det er jo ikke akkurat så veldig stabilt alltid. En ny kantspiller må være noe vi ser etter.

Så til Kornvig, dansken klarer seg greit nok, men man ser igjen i går at dette er ikke en spiller som har hele pakken til å løse en enslig ankerrollen. Kornvig er ikke samlende/organiserende nok til å bekle denne rollen i mine øyne. Som en løsning i enkelt kamper/perioder, greit nok, men en åpenbar plass å forsterke i mine øyne. Jeg er overbevist om at vi ikke hadde sett disse kollapsene vi har sett i høst med SHN. Kornvig kan dog bli en ressurs som indreløper som tidligere nevnt. 

Ikke helt uenig med deg. Men tempo vi kjører i dag er høyere enn hva vi gjorde vår23. Derfor evner vi heller ikke å stå løpet helt ut ennå. Dog var det bedre mot Tromsø enn RBK. Veldig spent på om Hornis kjører dem helt i senk i landslagspausen.

Enig at vi trenger backer som er mer overlappende, der har vi et ganske stort forbedringspotensiale. Soltvedt er god mot lavtliggende lag men har alt for liten fart til å håndtere de beste kantene defensivt.

Kornvig er god offensivt og ganske ok på midten som ryddegutt. Hans store svakhet er forsvar av egen boks. Han misset minst 2-3 innløp som ga Tromsø noen store sjanser sist. Pga scoringen hans kom dette litt i bakleksa men han har misset på dette i tidligere kamper også. Skal han vokse i rollen må orienteringsevnen hans opp ett par hakk.

Jeg vurderer allikevel midtbanen som bedre nå enn på våren 23.

fortune

Quote from: chris_henrik on October 28, 2024, 22:19:41 PM

2007 betydde ingenting for fortsettelsen. Det var heder, det var ære og ja ganske artig.

Men å vinne i 2024 gir 150mill+ i garanterte inntekter. Samt vissheten om at vi minimum skal spille EL neste høst.
DET gjør også jobben til POL betydelig lettere. Agenter kommer å renne ned dørene.

2007 gav vel akkurat den samme muligheten til CL, da røk vi i playoff, spilte gruppespill i EL og røk mot everton. Premiepengene for EL var kanskje lavere, men overgangssummene var også langt mer spiselige.

Problemet var at geniet RBH styrte skuten og satte den rett på grunn.
First is first, second is nothing

chris_henrik

Nei, det var 2.plass fra 2006 som gjorde at vi spilte UEFA i 2007/08 og kom videre fra gruppespill og røk mot Everton.

I 2008 røk vi mot Marseille i CL Q3. Så havnet vi i 1runde av UEFA og røk mot Deportivo på straffer etter at Huseklepp herjet noe voldsomt i første kampen hjemme. Så ikke noe gruppespill.

Å vinne serien 2024 garanterer seriespill i EL når vi ryker ut av CL-playoff. 2.plass gjør veien til CL/EL langt vanskeligere.

RBH..... Var som å få veggdyr. Medførte søvnløse netter, var umulig å bli kvitt og har siden spredd seg til naboene..

<BRANN> ..... DKFM

Hickok

Et moment til. Vinner får champions path, og potensielt mestere fra lavere rangerte nasjoner. 2.plass gir main path, og 3-4 plassene fra mye større nasjoner. Den siste veien er nok antakelig vanskeligst.

Superjack

Fortsatt Glimt som er store favoritter til gullet i år.

At Brann er på skuddhold på et seriegull 4 runder før slutt er over min forventning før denne sesongen.

Innspurten blir spennende, er jo åpenbart. Både med tanke på lagene bak og laget forran.

Brannsupporter.

Lasaron

Vi klarer ikke gull. Men et lite symptom av gullfeber vil være bra for å fyre opp folk til neste sesong.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

esp123

Unnskyld jinxingen, men er Glimt sultne nok? Måten de uttaler seg på etter kampen. Bryr de seg nok? Er de litt mett på Eliteserie-suksess? Når man ser på oppmøte på tribunen, så virker det jo ikke som bodøværingene bryr seg noe særlig.

Spelaren

Glisne tribuner, kanskje.
Gå av.

ostraume

Tja. Det handler vel og om å ta av press og fokusere på prestasjoner og neste kamp? De der kjedelige tingene.

At det blir litt glissent på Stadion når det er Europakamper å konkurrere med er vel heller ikke så rart. Vi så jo samme tendensene her og vi er ikke i nærheten av like blaserte som Glimt-fansen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Superjack

Molde Stadion er vel tom uansett. Stort sett.

Glimtfansen stiller ganske bra opp fortsatt. Var litt glissent i Bodø i går mot RBK, men en 19:00 kamp en mandag i sluddstorm hadde nok ført til noen ledige seter på Stadion også.
Brannsupporter.

Erlend

Avisen Nordland sine tallknusere har visstnok regnet på det og kommet frem til 17% sjanse for gull til oss.  Jeg har ikke sett på tallene, men jeg tipper de ikke har tatt hensyn til B/G sitt tette program i forhold til oss.  Men da tar vi gull ca 1 av 5-6 ganger.  Det er ikke så dårlig.  

De mente også at det var mer sannsynlig at vi tok gull enn at vi endte på tredjeplass.

Pokker og, jeg lovet meg selv å ikke bli revet med av gullsnakket i år, men det gikk dårlig...

Kruxleiven

Brukte VGs kalkulator. Glimt endte på 64 poeng. Vi fikk 59. Etter mine utregninger. Siste kamp er mot Viking. Det laget har vi ettertrykkelig bevist at vi ikke kan slå. Statistikk er til for å brytes sier de da..

Superjack

Jeg forstår egentlig ikke den negative vinklingen som Glimtspillerene har nå.
At gullkampen er vidåpen, at de ser opp til Brann osv.
Hadde det vært en motsatt situasjon, der det frem til nå hadde vært likt, og Glimt etter denne runden hadde stått med 2 poeng forran og alle målene, så er jeg sikker på at de aller aller fleste ville sagt at gullkampen er avgjort i Glimt sin favør.

De virker rett og slett defensive i hodet.
De leder med 2 poeng og ørten mål.

Selv om Brann vinner alle 4 kampene sine, som er ganske lite sannsynlig, så har Glimt alt i egne hender. De kan til og med gå på en uavgjort, og selv da vinner de serien.

Taper Glimt denne, så er det en mental kollaps de har fått.
Brannsupporter.

krakra

Glimt har tatt fire poeng de siste fire kampene. De kan avi poeng mot både Molde og FFK

Superjack

Og Lillestrøm i siste.
Brannsupporter.

krakra

Ja, jeg har litt troen jeg. Vi er i flyten, Glimt er ikke det. Ser man på form de siste 10 kampene burde vi være favoritter. At noen mener sjansen er så fjern handler nok om "fordommer" og ikke realitetene. Sier ikke vi er favoritter, men at tallene egentlig tilsier at vi burde være det.

Vi har et poengsnitt på 2,5 de siste ti kampene. Over fire kamper gir det 10 poeng. Glimts poengsnitt er 1,8, som over fire kamper gir 6,4 poeng. Som vi kan runde ned til seks eller opp til sju. Det plasserer dem fortsatt bak oss.

De siste fem kampene er det enda større forskjell, så trenden er tiltakende.

Go Up