• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Go Ahead Eagles (NL) - Brann, ECL 25. juli

Started by Churchill, June 19, 2024, 13:55:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Vel gjennomført kamp både på banen og tribunen i dag. Deventer viste seg å være en liten hyggelig by med noen gamle hus, noen trange gater og en og annen kanal. Litt som Alkmaar i fjor. Vi begynner å bli gode på nederlandske småbyer!

Og som flere nevner: Dette laget bør vi slå neste torsdag med Felix og forhåpentligvis også dansken tilbake. Men det er vel da vi gjerne ikke gjør det. Merker at min sedvanlige innebygde skepsis slår inn for fullt nå.
Rød makt på Hansa

Wombat

Personlig er jeg veldig fornøyd med resultat, men er nok skuffet over kampen.

En kamp vi burde ha vunnet, ørnene hadde enkelte enkeltspillere som skapte problemer, men alt i alt burde vi ha presset og dominert mer imo

For mye måkeballer i første, og lite spill gjennom ledd som vi kanskje er best på. Skulle ønske H hadde bjøller til å prøve Mathisen/ Warming sammen en kamp, og en midtbane som gir dem noe å jobbe med. Da tror jeg det er uvesentlig hvem som står i box og venter på ball
Don't bang the drum like monkeys do

Utmedsnolken

Skjønner ikke helt grunnen til all optimismen bortsett fra at deres spisser var like kalde som våre. De skulle jo ha vunnet med to mål.
"og der snubler Sæternes igjen"

ostraume

Kanskje fordi laget så håndterbart ut? Borte mot Arouca ble vi rundspilt totalt første 45.

I kampene mot AZ så fightet laget bra begge kampene, men du kunne se at motstanderne var bedre individuelle spillere. Akkurat litt raskere, sterkere og mer pasningssikker.

Dette Eagles-laget er mer på vårt nivå, og da er det grunn til optimisme etter en uavgjort borte. Ikke dermed sagt at det blir enkelt, og enig med deg i at vi er heldige som slapp unna med en uavgjort.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Chrisstah

Quote from: Utmedsnolken on July 26, 2024, 13:06:50 PMSkjønner ikke helt grunnen til all optimismen bortsett fra at deres spisser var like kalde som våre. De skulle jo ha vunnet med to mål.

Go ahead så ut som et topp 8 lag i Norge, frykten var at de skulle være bedre enn de var. Dette bør være overkommelig og jeg mener vi har en reel sjanse til gå videre til neste runde , st Mirren/valur er nok betydelig svakere enn dette nederlandske laget .
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

ostraume

Forresten 0-0 i første kamp mellom Valur og St. Mirren. Skottene hjemme i returen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Rossi

GAE var bedre enn oss i duellspillet og bra til å vende side raskt, og høyrekanten deres var god. Denne Llansana som ble utvist, det virket som han er ganske sentral, og kanskje en fordel oss at han må stå over. Vi får tilbake FHM og forhåpetligvis Sery Larsen.

Føler vi har en stigende formkurve. Det kan gå.
An argument's a collective series of statements to establish a definite proposition. No it isn't. Yes it is! Look, if I argue with you, I must take up a contrary position. But it isn't just saying, "no it isn't."

Go Up