• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bodø/Glimt - Brann, søndag 7. juli 2024 kl 14:30

Started by Kagain, July 02, 2024, 08:30:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Rossi

An argument's a collective series of statements to establish a definite proposition. No it isn't. Yes it is! Look, if I argue with you, I must take up a contrary position. But it isn't just saying, "no it isn't."

opplett

Sorry, men denne lagoppstillingen får meg nesten til å håpe at vi går på en kjempesmell.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

andreas1989

Skal sies at Glimt stiler litt alternativt her de også. Vil tro det er Sjøvold og Evjen på kantene og Mikkelsen som en falsk nier. Bjørkan er også ute. Likefult et langt mer energisk og direkte lag enn det vi kommer med.

Wombat

Quote from: andreas1989 on July 07, 2024, 12:53:22 PMPedersen kan sikkert gjøre en jobb han, problemet her er jo totalen. Kun Finne som tilbyr noe som helst i bakrom og to trauste backer. Castro og Felix skal virkelig ha dagen om dette skal bli mål.

Absolutt, men forutsetningene er dårlige i øyeblikket. På sitt beste er han decent, det er de andre nivåene som er problemet hans.

Jeg spår utvisning på han, han vil pga manglende kamprutine ofte være på etterskudd mot raske glimt
Don't bang the drum like monkeys do

vekkreist

MEGET rar laguttak! som bt.no skriver "Dristig"...


Superjack

Og Glimt kjører Sjøvold på kant. Han er en back.

To lag som ikke stiller med så mye vante relasjoner.
Brannsupporter.

andreas1989

Tanken må jo være at Pedersen skal inn på midten der å gjøre en Børsting jobb. Skal vi vinne så må jo vi lykkes med presspillet.

Kornvig har jo et driv med ballen, men han er vel ikke akkurat en som tar seg forbi folk ute langs linjen så dette er jeg vekdig spent på. Hadde vi spilt med en typisk kant på motsatt så greit nok, men Kornvig og Castro?

Wassberg spilte vel kant i fjor, men det er jo en helt annen bevegelighet og med Wolfe på backen.

vekkreist

Pamer sier i ballspark sendingen at han hadde aldri gjort det Horneland gjør idag.

At han har ikke sett Kornvik som kant, og han er spent hvordan han vil takle det høye presset.


Jeg er helt enig, frykter at dette ikke kommer til å gå bra, og at Ulrik kommer inn til pause


Men har et lite håp. Halmstråen jeg holder meg til at vi har en ok tak på BG

Wombat

Om ikke annet ser det ut til at H har klart noe ingen andre har klart før. Samle forumet i enighetens fred lol
Don't bang the drum like monkeys do

vekkreist

July 07, 2024, 13:23:18 PM #59 Last Edit: July 07, 2024, 13:25:58 PM by vekkreist
haha!

Det mest positive før kampen må jo være utsolgt bortefelt! HYLLER DET!

Superjack

Tror Thore P blir kant
Eller blir det litt Flopassning fotball?
Brannsupporter.

Erlend

Kanskje en tanke om at Kornvig skal komme mye inn i boks og bli truffet av noen innlegg fra Castro her?

Et laguttak som gjør Horneland til enten et taktisk geni eller en komplett idiot i dag

krakra

Et av de kjipeste lagene vi har spilt med under Horneland. Gammelt og grått.

Får håpe presspillet sitter da.

vekkreist


krakra


Erlend


nero

Der tapte vi matchen. Og det var ikke uttaket sin skyld.
Lions led by donkeys.

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

vekkreist

HELSIKEN DA SIVERT!!!

Finne bommer på nesten åpent mål... så rødt kort før 10 minutter

helvete!

Glem det med sendingen.. dette vil jeg ikke se på

Får høre på Ballspark heller. Kanskje....



Wombat

Quote from: nero on July 07, 2024, 13:41:48 PMDer tapte vi matchen. Og det var ikke uttaket sin skyld.

Tja, med hvordan Kornvig opptrer i vanlig rolle er jeg 76,32% sikker på at han hadde tatt den duellen
Don't bang the drum like monkeys do

vekkreist

Der er det mål

Denne er tapt, spørsmålet er hvor stygge sifrene blir

Dette er tungt mentalt for de 10 som er igjen der innpå

kabelmann

Bra kapteinsjobb av Sivert i dag. For en løk.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krakra

Bare å intensivere jakten på en erstatter for SHN både som kaptein og spiller. Ikke til å stole på når det gjelder.

BlobbyWin77

Mange som har brukt mye penger å reise opp til Bodø for å støtte laget og kapteinen ødelegger hele kampen i løpet av 10 min. utilgivelig.

Christian

Resten av laget leverer ganske bra, då. Mulig BG har tatt foten litt av gassen etter 1-0, men Brann henger i alle fall greit sammen nå.

krakra

Tror nok Glimt bare mørner oss. Det blir for stygt på slutten hvis vi ikke får en annullering som snur momentet i kampen.

Kjell249

Merkelig å fortsette med Castro. Dette kampbilde passer absolutt ikke han. Nå kan det være rom for en rask og ustrukturert Warming og/eller Mathisen
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

opplett

Gir bort mål. Er det mulig. Glimt er ikke veldig gode. Så dette er vi fullt og helt skyld i selv.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

andreas1989

Sirkus Sivert leverer igjen, tredje gang det menneske kortslutter sesongen vår i juli måned.

God innsats og tidvis tendenser fremover av de andre selv om det er noen kortslutninger bakover som vi ikke blir straffet for.

Så da scorer selvfølgelig Glimt på to dødballer.

andreas1989


vekkreist

July 07, 2024, 14:23:03 PM #82 Last Edit: July 07, 2024, 14:25:48 PM by vekkreist
Jeg har gitt opp Finne etter idag. Den skal han score på!!! fyflate

Nå må vi få inn en ny spiss. Slutt å være så gniten med pengesekken Kalvenes og co.


Ellers så blir jeg bare mer og mer oppgitt over hodemisten til SHN, overtent fra start av.
Spesielt det 2 gule kortet er TOTALT unødvendig. Midt på banen, en slik takling? kom igjen!!


Nå må det fokuseres på få inn spillerene med lite match tid, Hellan kanskje? Warming?

Og komme oss videre , fokusere på Europacup kamp i slutten av juli
og ikke minst, smadre Haugesund på hjemmebane 13 juli for å ligge fortsatt der oppe, nå er det 2 plass som gjelder

krakra


Erlend

MÃ¥ gi lytt skryt til de 10 som fortsatt spiller.  Ã… spille en sÃ¥pass jevn kamp mot Glimt under disse forholdene er beundringsverdig.  Denne mÃ¥ kapteinen ta 99% pÃ¥ sin kappe

andreas1989


Belfort

Sivert bør fristilles fra kontrakten i løpet av morgendagen

Billy Elliott

July 07, 2024, 14:34:35 PM #87 Last Edit: July 07, 2024, 14:38:42 PM by Billy Elliott
På 2-0-målet blir Kornvig revet ned like før han skal heade ballen vekk, men ingen sier noe, ingen protesterer og følgelig er det heller ikke noe dommerteamet eller VAR-rommet gidder å befatte seg med.

Dette i ganske sterk kontrast til Glimt-spillerne når SHN får sitt andre gule. Hobber Nilsen er iferd med å la den fare uten kort, men de omringer han og nærmest krever gult nummer 2. Der har du forskjellen på et lag med erfaring med å vinne og et uten.

Uansett kommer nok ikke disse situasjonene til å ha en avgjørende påvirkning på resultatet. Det røde var korrekt, og SHN kan takke seg selv, men det er likevel påfallende hvor dårlig man er på å håndtere pressede situasjoner.

For øvrig må, dessverre, Finne nevnes igjen. Han fortsetter å bomme, er fullstendig ute av det, og hvis ikke han benkes snart må jo virkelig Horneland miste all tillit hos de på benken som liksom skal være alternativer i posisjonen. Prikken over i'en i dag var når han bokstavelig talt løp foran Kornvig og stjal ballen fra han i det dansken var på vei til å lade skuddet i en god posisjon inne i Glimts sekstenmeter.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

For de som har sett topp 5 som godt nok denne sesongen, er dette helt ok.
Kjedelig at Finne ser ut til å være en helt middels spiss i år.
GÃ¥ av.

olebrann3

July 07, 2024, 14:36:17 PM #89 Last Edit: July 07, 2024, 14:38:01 PM by olebrann3
Finne med 9 mål siste 32 kamper i eliteserien. Hvor lenge skal vi vente på at han finner formen? Var vell lignende tall han hadde før året i obos og starten på året ifjor. Er vell kanskje her nivået til Finne er.

krakra

Hadde vi hatt et utviklingslag i stigende kurve hadde nok 5. plass vært greit nok, men når vi spiller med et lag på 28 år, og ikke klarer å erstatte nøkkelspillerne vi mister, så er det jo litt mer bekymringsverdig. Da er bobla i ferd med å sprekke igjen.

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Hvor lenge siden er det at SHN måtte byttes ut rett etter pause fordi han var i ferd med å bli utvist forresten?

Spelaren

Quote from: krakra on July 07, 2024, 14:38:27 PMHadde vi hatt et utviklingslag i stigende kurve hadde nok 5. plass vært greit nok, men når vi spiller med et lag på 28 år, og ikke klarer å erstatte nøkkelspillerne vi mister, så er det jo litt mer bekymringsverdig. Da er bobla i ferd med å sprekke igjen.

Eg glemmer hele tiden hvor gammelt laget er blitt. Talentsatsingen, og kanskje vel så viktig, evnen til å satse offensivt på kostbare talenter som kan bli mangemillionersbutikk, ser helt død ut.
GÃ¥ av.

Billy Elliott

July 07, 2024, 14:52:10 PM #94 Last Edit: July 07, 2024, 14:54:49 PM by Billy Elliott
Thore P har levert forferdelig, balltap på balltap, for ikke å nevne den totalt idiotiske corneren han gir vekk før 2-0. Nå må han ut fordi han ikke klarer mer.

Hvorfor Horneland så det som så essensielt at han måtte spille at han omrokkerte både midtbanen og angrepet for å få det til forblir et mysterium.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Quote from: krakra on July 07, 2024, 13:52:15 PMBare å intensivere jakten på en erstatter for SHN både som kaptein og spiller. Ikke til å stole på når det gjelder.

Vi kan jo spørre LSK hvor mye de skal ha for Krygård.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

5-0.

I dag tror jeg vi klarte kunstykket å ikke bare drepe vår egen sesong, men også virkelig kickstarte Glimt sin.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Driter egentlig i denne kampen. Den ble ødelagt av kapteinen. Syns vi stilte med et svakt og grått lag, men vi får jo aldri svar på hvordan det ville gått. Tror dog Glimt hadde tatt oss uansett, selv om vi startet bra.

Mer bekymret for at vi styrer mot en mellomsesong med den situasjonen stallen er i, og den spillerlogistikken vi har. Å miste momentet med et så gammelt lag, der flere av de viktigste spillerne enten er sprengklare for å komme seg utenlands, eller er over toppen og vi ikke har penger eller noen ekstraordinære inntekter å se fram til for å erstatte og forsterke er veldig skummelt.

ostraume

Finne kan fint få sjansen til et eventyr i sommer. Heggebø inn.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

andreas1989

Bare å bli ferdig med denne kampen.

Får vi se nå da hvordan man responderer neste lørdag.



Go Up