• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Haugesund, lørdag 13. juli 2024 kl 19:15

Started by Kagain, July 08, 2024, 07:56:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Falkman

Quote from: Larsendos on July 13, 2024, 19:12:31 PM
Quote from: esp123 on July 13, 2024, 19:04:53 PM
Quote from: Larsendos on July 13, 2024, 19:03:02 PMHåper vi spiller med spiss i andre omgang.
Lol.
Denne må dere tåle. Han er jo tydeligvis så godt trent for tiden. I 45 minutter var han godt plassert mellom stopperne til FKH. Må jo ha vært verdens enkleste jobb for dem.

Men vi kan vei tross alt være enige om at det hsdde sett verre ut med Finne.

andreas1989

Quote from: Falkman on July 13, 2024, 19:17:05 PM
Quote from: Larsendos on July 13, 2024, 19:12:31 PM
Quote from: esp123 on July 13, 2024, 19:04:53 PM
Quote from: Larsendos on July 13, 2024, 19:03:02 PMHåper vi spiller med spiss i andre omgang.
Lol.
Denne må dere tåle. Han er jo tydeligvis så godt trent for tiden. I 45 minutter var han godt plassert mellom stopperne til FKH. Må jo ha vært verdens enkleste jobb for dem.

Men vi kan vei tross alt være enige om at det hsdde sett verre ut med Finne.

Vi mangler jo totalt bredde på siste tredjedel, så det er ikke gitt.

Men nå er ikke dette Heggebø sin feil, det er laguttaket.

Larsendos

Quote from: Falkman on July 13, 2024, 19:17:05 PM
Quote from: Larsendos on July 13, 2024, 19:12:31 PM
Quote from: esp123 on July 13, 2024, 19:04:53 PM
Quote from: Larsendos on July 13, 2024, 19:03:02 PMHåper vi spiller med spiss i andre omgang.
Lol.
Denne må dere tåle. Han er jo tydeligvis så godt trent for tiden. I 45 minutter var han godt plassert mellom stopperne til FKH. Må jo ha vært verdens enkleste jobb for dem.

Men vi kan vei tross alt være enige om at det hsdde sett verre ut med Finne.
Mot Sandefjord endret det seg totalt. Så deler ikke dine tanker, dessverre.

esp123

Quote from: Larsendos on July 13, 2024, 19:12:31 PM
Quote from: esp123 on July 13, 2024, 19:04:53 PM
Quote from: Larsendos on July 13, 2024, 19:03:02 PMHåper vi spiller med spiss i andre omgang.
Lol.
Denne må dere tåle. Han er jo tydeligvis så godt trent for tiden. I 45 minutter var han godt plassert mellom stopperne til FKH. Må jo ha vært verdens enkleste jobb for dem.
Du er det mest forutsigbare medlemmet her, ihvertfall!

esp123

Det er helt utrolig st den norske versjonen av VAR eksisterer. Hvordan i alle dager kan de si at det der er offside?!

Billy Elliott

Hvordan kan VAR ta den? Ballen er jo ikke synlig på reprisebildene.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

Offside, ingen straffe og ingen utvisning. Som vanlig for lite rytme og en nedtur moralmessig. VAR dreper fotballen.
Gå av.

esp123

Jaja, da var det farvel til Heggebø. Det er bare å selge han hvis han ikke får mer enn under 60 min her.

andreas1989

Når man endelig får innpå en kant, da skal Heggebø ut.

Hold igjen Finne 10 minutter til og skyv da eventuelt Heggebø ned som indreløper/hengende spiss.

krakra

Quote from: esp123 on July 13, 2024, 19:32:38 PMJaja, da var det farvel til Heggebø. Det er bare å selge han hvis han ikke får mer enn under 60 min her.
Jeg syns det er helt greit. Heggebø første timen og Finne siste halvtimen har vært en suksessoppskrift selv. Litt synd for Heggebø at han ikke får spille med en skikkelig høyrekant.

esp123

Quote from: krakra on July 13, 2024, 19:35:49 PM
Quote from: esp123 on July 13, 2024, 19:32:38 PMJaja, da var det farvel til Heggebø. Det er bare å selge han hvis han ikke får mer enn under 60 min her.
Jeg syns det er helt greit. Heggebø første timen og Finne siste halvtimen har vært en suksessoppskrift selv. Litt synd for Heggebø at han ikke får spille med en skikkelig høyrekant.
Heggebø får en time i et fullstendig ubalansert angrep, uten noen som helst form for bredde eller bakromstrussel. Hva slags «oppskrift» det skal være er jo usikker på. Og hvis Finne scorer her, så spiller han neste kamp. Som i og for seg er greit hvis det er et slikt lag vi skal spille med.

krakra

Quote from: esp123 on July 13, 2024, 19:38:08 PM
Quote from: krakra on July 13, 2024, 19:35:49 PM
Quote from: esp123 on July 13, 2024, 19:32:38 PMJaja, da var det farvel til Heggebø. Det er bare å selge han hvis han ikke får mer enn under 60 min her.
Jeg syns det er helt greit. Heggebø første timen og Finne siste halvtimen har vært en suksessoppskrift selv. Litt synd for Heggebø at han ikke får spille med en skikkelig høyrekant.
Heggebø får en time i et fullstendig ubalansert angrep, uten noen som helst form for bredde eller bakromstrussel. Hva slags «oppskrift» det skal være er jo usikker på. Og hvis Finne scorer her, så spiller han neste kamp. Som i og for seg er greit hvis det er et slikt lag vi skal spille med.
Syns Heggebø-Finne-byttet var helt greit, men syns det er uforståelig at man starter med Kartum på kant. Syns Mathisen jevnt over har vørt god, mens Kartum jevnt over har vært dårlig. Så med mindre Mathisen ikke tåler mer enn 30 min, så er det vanskelig å forstå at Kartum skal ha "utkonkurrert" Mathisen. Taktisk sett er det ikke et bytte som gir mening heller da Kartum er en spillertype som tilhører lite til kanten, og vi allerede er svekket offensivt med backene våre.

andreas1989

Man starter kampen med to kanter som passer Finne(bedre) og avslutter kampen med to kanter som passer Heggebø(bedre).

Tanken var vel gjerne at en feilvendt Heggebø skulle kombinere med Castro og Kartum, men når vi har absolutt null fart, bredde og derav bakromstrussel så går jo det som det går.

Skulle gjerne sett Heggebø i den rollen Castro nå får.

Erlend

Og nok en situasjon der Finne hadde vært sikker som banken på våren i fjor som nå skusles bort i ingenting...


krakra


Spelaren

DET ER SÅ PERFEKT!
FOR en pasning av Felix, aldri selg denne karen til Glimt.
Gå av.

andreas1989

Det er vel ikke snakk om å sette innpå en av ungguttene for Castro?

Morkel

Jeg synes det er dust å bruke Kartum som kant. Men jeg tror tanken var at man skulle ha to tilretteleggere for Heggebø. Men det funket jo på ingen måte for bredden (som dere påpeker) forsvant jo helt. Kartum søker jo alltid mot midten.

Spelaren

Det er en stund siden Brann spelte en gøy fotballkamp, det er noe uforløst over laget for tiden.
Gå av.

krakra

De prøvde seg jo med "midtbanespiller på kant"-løsningen mot Glimt også. Vanskelig å si at det ikke funket fordi "kapteinen" ødela så tidlig, men det er jo tydeligvis en tanke de har uavhengig av spiss.

krakra

Quote from: Spelaren on July 13, 2024, 19:54:57 PMDet er en stund siden Brann spelte en gøy fotballkamp, det er noe uforløst over laget for tiden.
Borte er vi bedre enn i fjor, men vi har tapt oss ganske mye på hjemmebane.


Spelaren

Helsiken.
Først et forbannet tåpelig frispark og så nikker han ballen i eget mål. Brann er så tragisk svake for tiden.
Gå av.

Erlend

Kanskje banens beste spiller så langt, men der ble han veldig fort en soleklar syndebukk desverre

andreas1989

Quote from: krakra on July 13, 2024, 19:55:05 PMDe prøvde seg jo med "midtbanespiller på kant"-løsningen mot Glimt også. Vanskelig å si at det ikke funket fordi "kapteinen" ødela så tidlig, men det er jo tydeligvis en tanke de har uavhengig av spiss.

Horneland forklarte vel det med at tanken var å frigjøre Felix mer ved å få inn en i "Børsting rollen", altså Thore Pedersen. Altså en pressspiller.

Så spørs det om det var veldig spesifikt for et lag som Glimt, eller noe man ønsker på generell basis.

Erlend

Her hadde vi forjent et resultat, utrolig irriterende at en eller meget god Sery Larsen leverer en slik hjerneblødning.  Og så kommer jo kanskje årets keeperprestasjon i eliteserien også

Superjack

Brann er ikke god å forsvare seg.

Horneland virker litt feig i de siste kampene. Og gjør «trygge» valg som Kartum, Kornvig, Felix og Thore P, i stedet for Mathisen og Warming.

Det tror jeg straffet seg i dag.

Brann må vinne på å score mer enn motstander.

Brannsupporter.

Spelaren

Drittkamp. Det er null utvikling på laget, og mengden av dødskjedelige kamper begynner å bli mange nå. Du bare forventer at en eller annen skal gjøre noe idiotisk, sånn som å lage et frispark utenfor 16 når motspiller er på veg ut mot linjen. Det er jo ingen grunn til å glede seg til kamp lenger, for man vet at man får endeløs balltrilling og unødvendige blemmer bakover.
Gå av.

Billy Elliott

Da fikk vi svaret på hva som var igjen av dette laget uten SHN. Ikke så veldig mye dessverre. I alle fall ikke strukturelt.

Tenk om vi selger FHM også. Det er bare å grøsse ved tanken.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Wombat

Jaja, vi puttet nå 2 + 1 annulert...

Uforståelig startoppstilling, så skal jeg la være å komme med noe mer enn det
Don't bang the drum like monkeys do

fortune

Quote from: andreas1989 on July 13, 2024, 20:00:13 PM
Quote from: krakra on July 13, 2024, 19:55:05 PMDe prøvde seg jo med "midtbanespiller på kant"-løsningen mot Glimt også. Vanskelig å si at det ikke funket fordi "kapteinen" ødela så tidlig, men det er jo tydeligvis en tanke de har uavhengig av spiss.

Horneland forklarte vel det med at tanken var å frigjøre Felix mer ved å få inn en i "Børsting rollen", altså Thore Pedersen. Altså en pressspiller.

Så spørs det om det var veldig spesifikt for et lag som Glimt, eller noe man ønsker på generell basis.

Tipper håpet er at presspillet alene skal skaffe sjanser, Klopp sa vel en gang at presspillet er den beste playmaker. Den planen fungerer imidlertid dårlig nå som motstanderne har innsett at det er bare er å slå lange pasninger/fremspill i lengeretning for å unngå å bli brutt i farlige situasjoner. Og da har Brann nesten ingen offensiv kraft med dagens mannskap.
First is first, second is nothing

Morkel

Brann skal tydeligvis gjøre det til en ting å være dårlige i sommerferien.

krakra

Quote from: andreas1989 on July 13, 2024, 20:00:13 PM
Quote from: krakra on July 13, 2024, 19:55:05 PMDe prøvde seg jo med "midtbanespiller på kant"-løsningen mot Glimt også. Vanskelig å si at det ikke funket fordi "kapteinen" ødela så tidlig, men det er jo tydeligvis en tanke de har uavhengig av spiss.

Horneland forklarte vel det med at tanken var å frigjøre Felix mer ved å få inn en i "Børsting rollen", altså Thore Pedersen. Altså en pressspiller.

Så spørs det om det var veldig spesifikt for et lag som Glimt, eller noe man ønsker på generell basis.
Da burde Kornvig vært benket. Men jeg syns han gjør en grei ballvinnerjobb jeg.

krakra

Sitter virkelig med følelsen av at vi igjen har gått i fellen og tro at én god sesong betyr at vi er et topplag, og at vi skal agere deretter. Det innebærer både denne genierklæringen og tidlige forlengelser med Horneland(som vi også gjorde med LAN), og en spillerlogistikk som viker fra sportsplanen fordi vi "har blitt et topplag tidligere enn forventet".

Så får man denne motgangen som er en helt naturlig korrigering etter den voldsomme flyten vi hadde i fjor høst, og i starten av året sesong. Noe som ikke hadde vørt noen krise hvis vi hadde fulgt sportsplanen og strategien, men siden vi har vært kortsiktige og bygd en gammel stall, så er det egentlig ganske alvorlig.

krakra

Quote from: Billy Elliott on July 13, 2024, 20:16:26 PMDa fikk vi svaret på hva som var igjen av dette laget uten SHN.
Fjas. Vi var ikke noe bedre mot Godset, med SHN på laget.

Billy Elliott

Jeg håper for øvrig Ballspark eller noen andre spør NFF hvordan VAR kan gripe inn i en offside-avgjørelse der man ikke kan se ballen på bildene.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Morkel

Quote from: krakra on July 13, 2024, 20:24:04 PM
Quote from: Billy Elliott on July 13, 2024, 20:16:26 PMDa fikk vi svaret på hva som var igjen av dette laget uten SHN.
Fjas. Vi var ikke noe bedre mot Godset, med SHN på laget.

Ja. La oss være forsiktige med å konkludere for fort. Jeg synes vi tidvis henger litt dårlig sammen i dag, men det virkelige svaret på dette får vi over de neste 10 kampene.

Pete05


krakra

Quote from: Morkel on July 13, 2024, 20:37:18 PM
Quote from: krakra on July 13, 2024, 20:24:04 PM
Quote from: Billy Elliott on July 13, 2024, 20:16:26 PMDa fikk vi svaret på hva som var igjen av dette laget uten SHN.
Fjas. Vi var ikke noe bedre mot Godset, med SHN på laget.

Ja. La oss være forsiktige med å konkludere for fort. Jeg synes vi tidvis henger litt dårlig sammen i dag, men det virkelige svaret på dette får vi over de neste 10 kampene.
Tendensene var uansett der før SHN dro. Vi har ikke vært gode på hjemmebane i år. Jeg syns egentlig tendensene har vært der siden i fjor høst, men jeg fikk kjeft fordi vi vant så mange kamper. Ser man på statistikken bak dagens kamp, og kampene fra i fjor høst så tror jeg imidlertid man vil se at det er marginer som skiller. I fjor hadde vi ekstremt flyt. Nå har vi middels minus flyt.

I dag ødelegger en marginal offside og en "freak" offside. Skulle SHN hindret disse tingene?

Pete05

Quote from: Superjack on July 13, 2024, 20:13:24 PMBrann er ikke god å forsvare seg.

Horneland virker litt feig i de siste kampene. Og gjør «trygge» valg som Kartum, Kornvig, Felix og Thore P, i stedet for Mathisen og Warming.

Det tror jeg straffet seg i dag.

Brann må vinne på å score mer enn motstander.



Siden du mener Horneland er feig? Vil du gjerne rykke ned? Hvem inn i h.... skal erstatte de spillerne her? Vi har jo ingen på benken som er i nærheten. Jepp, ta ut Kornvig og Felix, lykke til

krakra

Quote from: Pete05 on July 13, 2024, 20:45:39 PM
Quote from: Superjack on July 13, 2024, 20:13:24 PMBrann er ikke god å forsvare seg.

Horneland virker litt feig i de siste kampene. Og gjør «trygge» valg som Kartum, Kornvig, Felix og Thore P, i stedet for Mathisen og Warming.

Det tror jeg straffet seg i dag.

Brann må vinne på å score mer enn motstander.



Siden du mener Horneland er feig? Vil du gjerne rykke ned? Hvem inn i h.... skal erstatte de spillerne her? Vi har jo ingen på benken som er i nærheten. Jepp, ta ut Kornvig og Felix, lykke til
Han skrev jo hvem som skal erstatte dem. Felix skal selvfølgelig starte, men mener du virkelig vi rykker ned hvis Mathisen starter istedenfor Kartum?

Pete05

Quote from: krakra on July 13, 2024, 20:47:47 PM
Quote from: Pete05 on July 13, 2024, 20:45:39 PM
Quote from: Superjack on July 13, 2024, 20:13:24 PMBrann er ikke god å forsvare seg.

Horneland virker litt feig i de siste kampene. Og gjør «trygge» valg som Kartum, Kornvig, Felix og Thore P, i stedet for Mathisen og Warming.

Det tror jeg straffet seg i dag.

Brann må vinne på å score mer enn motstander.



Siden du mener Horneland er feig? Vil du gjerne rykke ned? Hvem inn i h.... skal erstatte de spillerne her? Vi har jo ingen på benken som er i nærheten. Jepp, ta ut Kornvig og Felix, lykke til
Han skrev jo hvem som skal erstatte dem. Felix skal selvfølgelig starte, men mener du virkelig vi rykker ned hvis Mathisen starter istedenfor Kartum?

Niks, men han vil ha ut både Kornvig og Felix? Jeg er helt enig at Kartum er tvilsom men da får han skrive det.

krakra

Quote from: Pete05 on July 13, 2024, 20:49:24 PM
Quote from: krakra on July 13, 2024, 20:47:47 PM
Quote from: Pete05 on July 13, 2024, 20:45:39 PM
Quote from: Superjack on July 13, 2024, 20:13:24 PMBrann er ikke god å forsvare seg.

Horneland virker litt feig i de siste kampene. Og gjør «trygge» valg som Kartum, Kornvig, Felix og Thore P, i stedet for Mathisen og Warming.

Det tror jeg straffet seg i dag.

Brann må vinne på å score mer enn motstander.



Siden du mener Horneland er feig? Vil du gjerne rykke ned? Hvem inn i h.... skal erstatte de spillerne her? Vi har jo ingen på benken som er i nærheten. Jepp, ta ut Kornvig og Felix, lykke til
Han skrev jo hvem som skal erstatte dem. Felix skal selvfølgelig starte, men mener du virkelig vi rykker ned hvis Mathisen starter istedenfor Kartum?

Niks, men han vil ha ut både Kornvig og Felix? Jeg er helt enig at Kartum er tvilsom men da får han skrive det.
Jeg syns Kornvig gjør mye bra som ødelegges i siste innvolvering. Litt som en junior. Nå har han ikke konkurranse som indreløper, men han burde hatt det. Kartum er hjelpesløs på kanten. Selv om han hadde en genial dragning.

andreas1989

Quote from: fortune on July 13, 2024, 20:18:42 PM
Quote from: andreas1989 on July 13, 2024, 20:00:13 PM
Quote from: krakra on July 13, 2024, 19:55:05 PMDe prøvde seg jo med "midtbanespiller på kant"-løsningen mot Glimt også. Vanskelig å si at det ikke funket fordi "kapteinen" ødela så tidlig, men det er jo tydeligvis en tanke de har uavhengig av spiss.

Horneland forklarte vel det med at tanken var å frigjøre Felix mer ved å få inn en i "Børsting rollen", altså Thore Pedersen. Altså en pressspiller.

Så spørs det om det var veldig spesifikt for et lag som Glimt, eller noe man ønsker på generell basis.

Tipper håpet er at presspillet alene skal skaffe sjanser, Klopp sa vel en gang at presspillet er den beste playmaker. Den planen fungerer imidlertid dårlig nå som motstanderne har innsett at det er bare er å slå lange pasninger/fremspill i lengeretning for å unngå å bli brutt i farlige situasjoner. Og da har Brann nesten ingen offensiv kraft med dagens mannskap.


Det er vel en sannhet i det og vi vet jo av erfaring at vi har lyktes ekstremt med dette mot Glimt tidligere, et lag som har et motspill som passer oss.

Men det funker altså mot Glimt og kanskje et naivt RBK. Mot de andre lagene blir det særdeles vanskelig, iallfall på stadion.

krakra

Fortsatt ikke sikker på at offsiden var korrekt. På bildene vi ser er Castro i offside, men det er ikke klart at det stoppes i det millisekundet ballen går.

Slike situasjoner burde det ikke dømmes offside på. Fordi det er en feilmargin i teknologien som overgår marginen i offsiden.

andreas1989

July 13, 2024, 21:00:29 PM #96 Last Edit: July 13, 2024, 21:05:20 PM by andreas1989
Quote from: krakra on July 13, 2024, 20:20:32 PM
Quote from: andreas1989 on July 13, 2024, 20:00:13 PM
Quote from: krakra on July 13, 2024, 19:55:05 PMDe prøvde seg jo med "midtbanespiller på kant"-løsningen mot Glimt også. Vanskelig å si at det ikke funket fordi "kapteinen" ødela så tidlig, men det er jo tydeligvis en tanke de har uavhengig av spiss.

Horneland forklarte vel det med at tanken var å frigjøre Felix mer ved å få inn en i "Børsting rollen", altså Thore Pedersen. Altså en pressspiller.

Så spørs det om det var veldig spesifikt for et lag som Glimt, eller noe man ønsker på generell basis.
Da burde Kornvig vært benket. Men jeg syns han gjør en grei ballvinnerjobb jeg.

Hva planen var i dag var ikke så godt å si, og hvordan det hadde fungert i Bodø er jo heller godt å si.

Men det er vel ingen tvil om at man må finne ut av konstellasjoner på nytt i dette laget. Opsahl kan vel tilby oss kombinasjoner og boksåpner egenskaper som Felix, men det løser jo ikke kabalen sentralt. Hadde vært interessant å se Kornvig i den dype rollen med Kartum som indreløper selv om det da gjør at Kornvig ikke får brukt drivet sitt med ball og fysikken i boks, men her må vi vel fort prøvd det som er mulig å prøve for å finne ut av ting. 

Superjack

July 13, 2024, 21:03:56 PM #97 Last Edit: July 13, 2024, 21:06:19 PM by Superjack
Quote from: Pete05 on July 13, 2024, 20:45:39 PM
Quote from: Superjack on July 13, 2024, 20:13:24 PMBrann er ikke god å forsvare seg.

Horneland virker litt feig i de siste kampene. Og gjør «trygge» valg som Kartum, Kornvig, Felix og Thore P, i stedet for Mathisen og Warming.

Det tror jeg straffet seg i dag.

Brann må vinne på å score mer enn motstander.



Siden du mener Horneland er feig? Vil du gjerne rykke ned? Hvem inn i h.... skal erstatte de spillerne her? Vi har jo ingen på benken som er i nærheten. Jepp, ta ut Kornvig og Felix, lykke til

Innlegget var dårlig skrevet.
Vil også starte med  Kornvig og Felix og  , men laget behøver Mathisen og eller Warming på kantene. Ikke indreløpere på kantene.

Nå er det indreløpere på kant, og veldig begrensede spillere offensivt på back.

Brannsupporter.

Morkel

Quote from: andreas1989 on July 13, 2024, 21:00:29 PM
Quote from: krakra on July 13, 2024, 20:20:32 PM
Quote from: andreas1989 on July 13, 2024, 20:00:13 PM
Quote from: krakra on July 13, 2024, 19:55:05 PMDe prøvde seg jo med "midtbanespiller på kant"-løsningen mot Glimt også. Vanskelig å si at det ikke funket fordi "kapteinen" ødela så tidlig, men det er jo tydeligvis en tanke de har uavhengig av spiss.

Horneland forklarte vel det med at tanken var å frigjøre Felix mer ved å få inn en i "Børsting rollen", altså Thore Pedersen. Altså en pressspiller.

Så spørs det om det var veldig spesifikt for et lag som Glimt, eller noe man ønsker på generell basis.
Da burde Kornvig vært benket. Men jeg syns han gjør en grei ballvinnerjobb jeg.

Hva planen var i dag var ikke så godt å si, og hvordan det hadde fungert i Bodø er jo heller godt å si.

Men det er vel ingen tvil om at man må finne ut av konstellasjoner på nytt i dette laget. Opsahl kan vel tilby oss kombinasjoner og boksåpner egenskaper som Felix, men det løser jo ikke kabalen sentralt. Hadde vært interessant å se Kornvig i den dype rollen med Kartum som indreløper selv om det da gjør at Kornvig ikke får brukt drivet sitt med ball og fysikken i boks, men her må vi vel fort prøvde det som er mulig å prøve for å finne ut av ting.  

Men hva er egentlig tanken bak Kornvig i den dype rollen? Jeg ser at det nevnes her og der. Men han er jo ikke en defensiv midtbanespiller. Har han posisjoneringen til å stenge ned eller er han god i det defensive presset? Mulig det er noe jeg ikke ser, men tenker isåfall at det er bedre å skyve opp en stopper eller bruke Pedersen. Alternativt må man i såfall bygge litt om på konstellasjonen.  

Pete05

Quote from: Superjack on July 13, 2024, 21:03:56 PM
Quote from: Pete05 on July 13, 2024, 20:45:39 PM
Quote from: Superjack on July 13, 2024, 20:13:24 PMBrann er ikke god å forsvare seg.

Horneland virker litt feig i de siste kampene. Og gjør «trygge» valg som Kartum, Kornvig, Felix og Thore P, i stedet for Mathisen og Warming.

Det tror jeg straffet seg i dag.

Brann må vinne på å score mer enn motstander.



Siden du mener Horneland er feig? Vil du gjerne rykke ned? Hvem inn i h.... skal erstatte de spillerne her? Vi har jo ingen på benken som er i nærheten. Jepp, ta ut Kornvig og Felix, lykke til

Innlegget var dårlig skrevet.
Vil også starte med  Kornvig og Felix og  , men laget behøver Mathisen og eller Warming på kantene. Ikke indreløpere på kantene.

Nå er det indreløpere på kant, og veldig begrensede spillere offensivt på back.



Der er vi veldig enig

Go Up