• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Partoutkort 2025

Started by Optimist, October 01, 2024, 20:01:29 PM

solo and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Eivind

Quote from: Corran on November 26, 2024, 15:24:51 PM
Quote from: Eivind on November 26, 2024, 15:19:37 PMNoen som skal bytte partukort fra Frydenbø som har hørt noe mer fra Brann?
Noep
Fikk beskjed om datoen 6 desember når jeg kontaktet dem

Ok takk!

fortune

6. desember vel også fristen for å fornye partoutkortet, så det gir mening.
First is first, second is nothing

Lasaron

Da er to partoutkort fornyet.
Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Corran

Venter enda på at vi kan flytte (igjen)
Fikk sagt farvel til de rundt oss i går som vi kanskje ikke ser igjen etter flyttingen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

pælida

Jeg ble berørt av flyttingen. Sendte mail til brann i går. Fikk da en egen lenke for å fornye mine. Det ser ut til at de må gjøre det manuelt... Fikk litt angst når jeg så datoen på kalenderen...

fortune

Jeg fornyet to kort på Z nå. Kan være villig til å flytte bort på det øvre ståfeltet dersom det viser seg å være bra, men tar ikke sjansen på å bli utsatt for megafoner, voksenkjeft og 90 minutter med flagging i synsfeltet.

Lasaron

Optimaliser trenings- og kampfasiliteter. Optimaliser dyktighet på å utvikle egne spillere og trenere.

Nixon

Det blir spennende å se hvor mange partoutkort som blir ledige til den lange ventelisten. Jeg vet om flere som skal ha færre partoutkort til familien/gjengen, men har fornyet fordi de kjenner noen som vil overta, og så er planen å endre navn med Brann senere. Vet ikke hvor utbredt dette er.
Rød makt på Hansa

Corran

Quote from: fortune on December 03, 2024, 09:49:30 AMJeg fornyet to kort på Z nå. Kan være villig til å flytte bort på det øvre ståfeltet dersom det viser seg å være bra, men tar ikke sjansen på å bli utsatt for megafoner, voksenkjeft og 90 minutter med flagging i synsfeltet.

Litt av det som ødela litt underkampen mot viking
Og all denne blussingen under kampen
Skulle ikke tro de ønsket å se fotballkamper. Kan jo stille seg opp på et tomt jorde for å blusse og synge
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Det spørs jo hvor mange flere partykort som blir lagt ut til neste år, nå som det blir frigjort 500 nye plasser. Skal vi tippe det utgjør 400 ekstra?

Dickens

Quote from: Nixon on December 03, 2024, 10:07:24 AMDet blir spennende å se hvor mange partoutkort som blir ledige til den lange ventelisten. Jeg vet om flere som skal ha færre partoutkort til familien/gjengen, men har fornyet fordi de kjenner noen som vil overta, og så er planen å endre navn med Brann senere. Vet ikke hvor utbredt dette er.

Vet man at det er en lang venteliste? Eller er det bare markedsavdeling til Brann som er helt Temu-inspirert om at "tilbudet går ut om 4 minutter" og "nå er det 200 andre som er inne og vurderer denne varen du også ser på."

fortune

Quote from: Dickens on December 03, 2024, 11:39:14 AM
Quote from: Nixon on December 03, 2024, 10:07:24 AMDet blir spennende å se hvor mange partoutkort som blir ledige til den lange ventelisten. Jeg vet om flere som skal ha færre partoutkort til familien/gjengen, men har fornyet fordi de kjenner noen som vil overta, og så er planen å endre navn med Brann senere. Vet ikke hvor utbredt dette er.

Vet man at det er en lang venteliste? Eller er det bare markedsavdeling til Brann som er helt Temu-inspirert om at "tilbudet går ut om 4 minutter" og "nå er det 200 andre som er inne og vurderer denne varen du også ser på."

2200 på venteliste ifølge Brann, en del av disse faller nok fra om de faktisk får tilbud. Prisene har jo også steget betydelig siden forrige sesong.

På den annen side er man nå garantert 3 hjemmekamper i europa og erfaringsmessig er det vanskelig å få billetter til disse. Så partoutkort kan være en god investering for sjelero, også for dem som er mest interessert i "festaftener" på stadion.

Gulløl

December 03, 2024, 13:10:36 PM #62 Last Edit: December 03, 2024, 13:13:50 PM by Gulløl
BT meldte 04 november at det var 3300 på venteliste. Nå har det gått ytterligere fire uker, så det antallet har nok økt en del. I nærheten av 4000 pr.i dag tipper jeg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Å få høre Championsleague hymnen på Stadion. Tenk å være garantert det.

Angrer ikke på at jeg kom i gang med partoutkort kjøret igjen i 2022. Spart meg for litt billettangst.
Brannsupporter.

fortune

Quote from: Superjack on December 03, 2024, 14:38:54 PMÅ få høre Championsleague hymnen på Stadion. Tenk å være garantert det.

Angrer ikke på at jeg kom i gang med partoutkort kjøret igjen i 2022. Spart meg for litt billettangst.

Spiller man hymnen i kvalifisering? Kan ikke huske at det skjedde verken mot Marseille eller Levski, men det begynner jo å bli en stund siden..

ostraume

Trodde kanskje hymnen kom først i playoff?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Superjack

Mener de kjørte den i Bodø i kvallik, før playoff også. Kan ta feil.
Brannsupporter.

olebrann3

Mener det også kun er i playoff. Har vell vært likt med conference league. Der har vi de spilt himmelen i kvalifiseringen, men i playoff ble det vell den offisielle conferce league hymnen(som er samme som europa league?)

opplett

Den nye versjonen av CL-hymnen er helt flat uansett, dessverre. De mikset ut all punch og grandiositet og endte opp med tynne saker.

Europaligahymnen er ikke så aller verst egentlig. Har fått en fin aura over seg etter hvert.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Lasaron

kabelmann

Fire kort fornyet på deadline day.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Corran

Billy Elliott

Selvsagt fornyet. Å ikke fornye når man vet at det innebærer forkjøpsrett på minst tre Europa-kamper (med gode muligheter for mer) er jo regelrett galskap.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

Ja fornye skal eg det er brennsikkert
Har hatt partoutkort siden tidlig 90 tallet

Gulløl

5976. Imponerende.

Klipp fra BA:
På tribunen der de mest hardbarkede supporterne står, er fristen for å fornye partoutkortet 17. desember. Forsinkelsen der skyldes det nye utvidede ståfeltet på tribunen. Dette feltet vi øke kapasiteten på Stadion til 17.150.
- Per dags dato har vi 5976 personer på venteliste for å få partoutkort, forteller Mads Liabø, som er markedsansvarlig i Brann, til BA.

https://www.ba.no/star-du-pa-venteliste-for-a-fa-partoutkort-her-er-noen-darlige-nyheter/s/5-8-2842094

Nixon

Nesten 6000 på venteliste og all time high gjenkjøp.
Ingen god kombinasjon for førstnevnte gruppe.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Superjack

Hadde de hatt på plass en fin løsning for å selge plassen sin de gangene folk ikke kan/vil gå så kunne de greit økt til 13000 partoutkort. Ville gitt 3400 tilgjengelige billetter til vanlige kamper.
Brannsupporter.

opplett

Så da antar jeg man må vente til den forsinkede fristen 17. desember før man får flytte på seg på Frydenbø?
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Eivind

Driver å veier for og i mot for hvilke tribune vi skal flytte til da vi skal flytte partoutkort fra nedre Frydenbø. Vi hadde sett for oss Fjordkraft, men er bare ledig fra rad 7 og nedover. Noen som har erfaring med hvorvidt det regner inn på den raden eller om det er "regnsone"?

Hickok

Quote from: Eivind on December 09, 2024, 12:33:14 PMDriver å veier for og i mot for hvilke tribune vi skal flytte til da vi skal flytte partoutkort fra nedre Frydenbø. Vi hadde sett for oss Fjordkraft, men er bare ledig fra rad 7 og nedover. Noen som har erfaring med hvorvidt det regner inn på den raden eller om det er "regnsone"?
På Fjordkraft er det over rad 8 som gjelder. Da er en rimelig trygg på å holde seg tørr. Nedenfor det kan gå bra, men ikke på de verste dagene.

Lasaron

Jeg er på rad 12 på Fjordkraft. Da har vi i verste fall fått ubetydelige dråper yr svevende inn på oss. Fjordkraft ligger sånn til at det aldri regner "vannrett" inn på den. Det er det først og fremst Hansa og Spv som opplever. Så lenge det regner rett ned, eller vanlige retninger, vil jeg tippe rad 5-7 er tørre.

Corran

Quote from: Eivind on December 09, 2024, 12:33:14 PMDriver å veier for og i mot for hvilke tribune vi skal flytte til da vi skal flytte partoutkort fra nedre Frydenbø. Vi hadde sett for oss Fjordkraft, men er bare ledig fra rad 7 og nedover. Noen som har erfaring med hvorvidt det regner inn på den raden eller om det er "regnsone"?

Er det alt mulig å se hva som er ledig hvor?

Christian

Har hatt plass på rad 7 siden Fjordkraft åpnet og har aldri blitt våt-våt. På de dårligste dagene har det kommet litt yr drivende, men det har aldri vært et problem. Allerede på rad 5 vil jeg tro det kan være det.

Eivind

Takk for svar! Vi er en litt stor gruppe som skal sitte i lag så fikk bare svar på mail om at det er vanskelig over rad 7 da det meste der allerede er partukort. Tror ikke man kan se noe oversikt noe sted.

Superjack

Rad 1 og 2 blir du våt, rad 3 og 4 er det litt avhengig av vindrettning. 5-7 er stort sett ok. Min erfaring.
Brannsupporter.

Gulløl

December 23, 2024, 17:58:44 PM #86 Last Edit: December 23, 2024, 18:29:29 PM by Gulløl
Kun 900 som ikke fornyet.

Klipp fra BT:
Brann har bestemt at de ikke skal selge mer enn 10.000 partoutkort. Alle disse ble solgt til 2024-sesongen.Nå er det klart at det bare var 900 som ikke ville fornye. De fleste av de nær 6000 på venteliste til å få kjøpe partoutkort får altså ikke mulighet til det.

https://www.bt.no/sport/ballspark/i/8q7891/nesten-6000-staar-paa-venteliste-for-partoutkort-de-fleste-kan-glemme-aa

andreas1989

Er ikke 900/10000 egentlig ganske mange?

Lasaron

Nesten 10% tenkte, av ulike grunner, at dette vil de ikke.

Det kan handle om prisøkning for noen. Helse. Trenerskifte og usikkerhet. Noen flytter eller har andre logistiske grunner.

Pancho P

Det er nesten alltid ein del ledige plassar på Frydenbø, sjølv når kampane er utselde. Tippar det er partoutkortinnehavarar som av ein eller annan grunn aldri kan gå. Flott om dei i så fall ikkje fornyer korta sine.

Superjack

En effektiv måte å videreselge plassene sine hadde vært en grei løsning.

Kan ikke være en umulighet.
De fikser det i England.

Brannsupporter.

fortune

Quote from: Pancho P on December 24, 2024, 00:50:24 AMDet er nesten alltid ein del ledige plassar på Frydenbø, sjølv når kampane er utselde. Tippar det er partoutkortinnehavarar som av ein eller annan grunn aldri kan gå. Flott om dei i så fall ikkje fornyer korta sine.

Det er relativt mange på Frydenbø som ikke benytter sine tildelte plasser, men heller stiller seg på bataljonsfeltet, trappene mellom C og D, etc. Sistnevnte gjeng har til og med fått seg et navn, «Barmen army trappen».

Spelaren

Mange utenbysfra kjøper haugevis av barne-partoutkort i den hensikt å gi klubben mindre inntekter.  8)
Gå av.

Dickens

Er alltid en god del ledige seter på SPV som bedrifter har partoutkort på.

Superjack

Enkelte tyske klubber har «oppmøteplikt» på sesongkort. Om sesonkortet ikke er benytter x antall kamper i sesongen så mister en det for neste sesong.

Til kampene som det er billettangst  på Stadion så stiller stort sett alle grupper.

Brannsupporter.

Go Up