• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Olofinjana går!

Started by Kruxleiven, April 21, 2004, 16:30:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Forsiden av VG forteller at Torino har lagt inn bud på 8,5 millioner for Seyi Olofinjana. Jeg mener det er i hvertfall 10 millioner for lavt. Nivået er også for lavt for han mener jeg. Torino ligger helt nede på 12.plass i Serie B, men var så sent som i fjort i Serie A.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=224194

Skaumannen

Budet ble avvist i følge bt.no.

2rB

TV2 sporten sa også at det var avvist...

Brann ville ha minst 15 mill.

Betyr dette at han går for litt over 10?

eksilbergenser

Takk og pris, kanskje vi fÃ¥r beholde ham en stund til da!  :D
lt for Brann!

KennethS

frem til sommeren, da har ikkje Brann is imagen lengre og selger han for et skambud på linje med dette, som eg sa på en annen tråd her inne, det som tjener penger pp Olofinjana e ikkje Bran, men en bakgårdsklubb som kjøper han billig. Håper innerlig at Peddien mener det han sier, noe eg tviler litt på, tipper olof forsvinner for en sum mellom 8-10 mill :( :(
tå på Brann

Tom C

Jeg ber til høyere makter om at de som bestemmer i Brann ser verdien av å ha ham som spiller i klubben kontra å gjøre noen kjappe kroner. Synes det er svært rart hvis de gjør noe så dumt som å prioritere økonomien, som allerede er OK, fremfor å gjøre Brann til en sportslig sukksess.

Jeg tror at Seji er så viktig for laget at han kan utgjøre forskjellen på medalje/Royal League og en trist tilværelse midt på tabellen. Det er lenge siden Brann har hatt en landslagspiller på et av verdens beste landslag, så jeg mener at Brann må gjøre alt de kan for å beholde ham så lenge som mulig. Og så er han jo en jækla grei kar i tillegg...!
Aldri mer Obos....

grei

Snakk om å drive skremselspropaganda i tittelen på posten...

2rB


Bjarte

Fikk nettopp melding fra Lesley, engelsk Hartlepool- og Brann-fan.

"Wolves are after Seyi Olofinjana for £2 (altså ca. 15 mill) in the summer in the papers over here."

Branntilegdør

håper at seyi har litt ambisjoner da.. i tillegg håper jeg POL sier blankt nei, så kan de gruble litt til, gjerne de som er virkelig interresert blar opp skikkelig med penger.

Stoffi

15 mill er ikke bra nok, og Wolves er IKKE bra nok for Seyi, de er vel ikke stort bedre enn Brann ville jeg tro.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ã?rnen

Et britisk pund står i 12,25 kroner.

Dersom Wolves er villig til å bla opp 2 millioner pund snakker vi om beløp på rundt 24-25 millioner norske kroner.

B.B.

Er enig at 15 mill ikkje e nok for en spiller av Olofs kaliber. Eg mener vi må kreve minst 20 mill for han. Håper vi får beholde han i Brann ihvertfall ut sesongen, men mener det er urealistisk å forvente dette.

Vi må også tenke på at Brann har et vist ansvar overfor spilleren her. Vi kan ikkje hente inn slike spillere og så nekte å selge dem hvis gode tilbud dukker opp og spilleren vil reise. Tenk på signaleffekten dette gir. Hvis Brann hadde vært kjent på å "ruge" på spillerne ville vi aldri klart å hente inn folk som Olof, Soma og Dylan. Slike spillere vil alltid ha ambisjoner om å utvikle seg for å bli god nok for en stor klubb ute i Europa. Dette må vi akseptere.. Norge er ikke akuratt fotballens mekka!

Det er dessuten en fordel for Brann at klubben omgis av speidere på tribunen. Dette kan gi spillerne et push i ræven slik at de yter maks i alle situasjoner. Det vi har sett av innsats på banen i siste halvdel av sesongen i fjor og så langt i år har vært mangelvare hos Brann i flere år!!

Har stor tro på en kanon sesong i år!! Det er utrolig deilig å se at Brann faktisk kan takke nei til skambud på spillerne sine. Men allikevel må vi som supportere akseptere salg av selv de beste spillerne dersom det kommer gode bud. Det vil bidra til å bedre klubbens økonomi og handlekraft i fremtiden, og dermed øke mulighetene for stabil sportslig satsing i klubben. Håper vi får ihvertfall 20 mill for Olof, eller at han forlenger kontrakten og bestemmer seg for å bli her til evig tid..
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!


Stoffi

Knut N. Kristiansen hintet om at det var en av våre to stoppere.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

hjallisen

2 mill GBP= 24.606.928 NOK pr dags dato
Er jo en grei pris, men tror at Brann kan tjene mer på Olufen ved at han blir ut kontraktstid (Royal league, champaleague ++)

Han er en ung spiller som vil vokse med årene og vil gi oss supportere mange gleder framover.
ed beina plantet på bakken

Andrés

Det skal bli bra kjedelig om vi selger Seyi nå.. Om bare de venter ut sesongen i det minste.. Sist gang vi hadde en midtbane som var god, så gikk jo Hassan El-Fakiri når ferien kom, og da leda vi jo serien :cry:
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

abe78

brann selger Ollo på dagen for 2 mill pund!
.og husk!

Kruxleiven

Quote from: "grei"Snakk om å drive skremselspropaganda i tittelen på posten...


Skal vel ikke se helt bort i fra at det var det jeg prøvde på nei, men det var vel såvidt jeg vet første gang et konkret bud er kommet. Og det kan være ting som tyder på at til sommeren er han ikke i Brann lenger. Det som taler imot det er at han har spilt ganske middelmådig så langt.

Go Up