• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tap

Started by Xminator, April 25, 2004, 21:03:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

* Dårligere innsats enn VIF i alle spillets faser og av samtlige spillere
* For dårlig presisjon
* Fremdeles svake på dødball både for og imot

Og ... Dommeren tar ihvertfall ett poeng fra Brann, hadde det vært ett vist annet lag (som spiller i sort og hvitt) hadde det vert straffespark.

grei

Oluf er ikke i form. De foran har ikke helt roen. Knarvik gjør et skuffende innhopp. Men uflaks at vi ikke putter. Synes Brann fremstår som et bedre lag enn VIF kampen sett under ett.

Zander:)

Mye dumme dommeravgjørelser!

Karsten

Det ironiske jeg har lagt merke til er at vi spiller jævlig dårlig når det regner. I og med at vi er et spillende lag med en teknisk midtbane (Kvisvik,Olofinyana samt Knarvik) Så bør det være en tør matte og oppholdsvær for at de skal slå skikkelig til.

Min teori i hvertfall :lol:

Erik

Håpe på sol på søndag da;) syns synd i gjengen som drar hem no uten poeng... de gjorde en go jobb.. stolt av de:)

Branntilegdør

Quote from: "Karsten"Det ironiske jeg har lagt merke til er at vi spiller jævlig dårlig når det regner. I og med at vi er et spillende lag med en teknisk midtbane (Kvisvik,Olofinyana samt Knarvik) Så bør det være en tør matte og oppholdsvær for at de skal slå skikkelig til.

Min teori i hvertfall :lol:

ser sånn ut ja. Tenkte det samme da jeg så det dårlige været. I tillegg spiller Kvisvik ræva som oftest så lenge han ikke spiller foran storestå føler no jeg.

Ricky

Quote from: "Xminator"* Dårligere innsats enn VIF i alle spillets faser og av samtlige spillere

Helt uenig. Brann kjempet godt, men det er ikke denne typen anti-fotball vi er flinke til. Vi fikk et rævvamål imot som ingen kunne gjøre noe mot (klabb og babb inne i feltet på et frispark), og vi vant vel sjansestatistikken ganske klart. Sjeldent at et bortelag skaper så mye mer enn et hjemmelag i Tippeligaen, og ikke minst, har vilje til å skape så mye. En slik kamp vinner vi 6 av 10 ganger, og spiller uavgjort 3...

Andrés

niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Xminator

Joda Ricky, det var ikke mangel på innsats fra Brann, men den var dårligere enn det VIF viste. Gang på gang taper vi dueller og andreballer. Midtbanen er veldig ofte feilplasert og gir mye rom - både til angrep og forsvar. VIF ville ha krig, de fikk krig, og de var best til det.

Vi vet hva som venter når Odd kommer på stadion. Det blir krig. Vi kan håpe i det lengste att Odds gode seriestart gjør at de kommer til Bergen for å spille fotball. Gjør de det blir det slakt. Blir det krig håper jeg Brann er bedre forberedt enn mot VIF.

Kvisvik må trene cornere :p

Men for å si det slik, det er ren uflaks som gjør at vi ikke tar med oss poeng fra Oslo. Brann kommer til å være over VIF på tabellen når sesongen er avsluttet.

DrMeland

Surt å tape for et middelmådig Vålerenga lag, men alt i alt synes jeg vi spiller bra og produserer mye. Så lenge spillet sitter har vi mye å se frem til. Synes det sier mye at Vålerenga ikke produserer mer enn 3-4 målsjanser på hjemmebane. Vi har et bra forsvar og Ivar var knapt nok våt i ræven etter kampen!

Når scoringene begynner å sitte, kommer dette til å bli en fin-fin sesong. Så vi får trøste oss med at Vålerenga virker spillemessig like svake som i fjor og kommer til å slite som f... i årets sesong.
rMeland

Skumling

Bittert tap, vi hadde så absolutt sjanser nok til å ta både ett og tre poeng. Det er en underlig følelse å sitte igjen med to tap på tre kamper med de positive taktene Brann tross alt har vist, normalt sett ville jeg allerede ha kjent et snev av nedrykksangst, men når skuffelsen etter gårsdagens tap begynner å slippe taket litt ser jeg likevel lyst på sesongen videre. Tror serien blir ekstremt jevn, det er 8-9 lag som er bortimot jevngode, og når Olofinjana/Winters finner storformen (forhåpentligvis) skal vi bli vanskelig å slå.

Xminator

Quote- Klart jeg ble forbannet med det samme, og jeg kunne gått rett på banen og klinket han ned. Men Dylan ba om unskyldning, og da er det greit, sier Hagen.
Fra lokalavisen til Oslo.

Det der hørtes pinglete ut...

Jani

Det største problemet til Brann i dag er at vi går med på å spille anti-fotball. For at vi skal vinne disse kampene mot VIF, LSK osv. er vi nødt til å få ballen ned på gresset å spille vår type fotball.

Hvis vi hadde greid å spille fotball og ikke gått inn i krigen i går ville vi sansyneligvis fått mer ut av spillere som Kvisvik, Olofinjana og Winters.

For å vinne fotballkamper er en nødt til å spille på det en er god til, noe vi ikke klarte i går.

Jani

Det største problemet til Brann i går var at vi går med på å spille anti-fotball. For at vi skal vinne disse kampene mot VIF, LSK osv. er vi nødt til å få ballen ned på gresset å spille vår type fotball.

Hvis vi hadde greid å spille fotball og ikke gått inn i krigen i går ville vi sansyneligvis fått mer ut av spillere som Kvisvik, Olofinjana og Winters.

For å vinne fotballkamper er en nødt til å spille på det en er god til, noe vi ikke klarte i går.

Bent

uff... kontoret mitt er dekt med vålerenga effekter etter at jeg tapte veddemålet med salgssjefen :( og jeg må beholde de der i en uke... argh
Ut med RBH

Ricky

Quote from: "Skumling"Bittert tap, vi hadde så absolutt sjanser nok til å ta både ett og tre poeng. Det er en underlig følelse å sitte igjen med to tap på tre kamper med de positive taktene Brann tross alt har vist, normalt sett ville jeg allerede ha kjent et snev av nedrykksangst, men når skuffelsen etter gårsdagens tap begynner å slippe taket litt ser jeg likevel lyst på sesongen videre. Tror serien blir ekstremt jevn, det er 8-9 lag som er bortimot jevngode, og når Olofinjana/Winters finner storformen (forhåpentligvis) skal vi bli vanskelig å slå.

Enig; vi skapte 10 målsjanser borte mot VIF (NTB), 6 målsjanser på Lerkendal og gud-vet-hvor-mange sjanser mot Molde. Det skulle normalt sett ha vært nok til å stå med minst 7 poeng etter tre kamper, og slike ting jevner seg forhåpentligvis ut over 26 serierunder.
Det er jo bare å se lyst på det; de andre resultatene gikk jo forsåvidt vår vei. Bare 4 poeng opp til førsteplassen, med et vesentlig enklere kampprogram i tiden fremover :) Og lyspunktet over alle lyspunkt; alle de andre antatte topplagene har slitt til nå. Molde, Viking, Bodø/Glimt og Lillestrøm... vel, de ligger BAK oss alle sammen. Rosenborg har 7 poeng, men sliter spillemessig. Med fem strake vanskelige kamper foran seg er det ikke utenkelig at vi kan holde følge med dem frem til sommeren (minst!).

Greier Brann å innfri mot Odd og Sogndal, så ligger vi helt i tetstriden på 16.mai. Har vel egentlig en liten følelse av at Brann kommer til å drite seg ut i en av de viktige kampene mot et eller annet bunnlag (opplevde det så altfor ofte på 90-tallet), men vi ligger faktisk bra an alle forhold tatt i betraktning.

Go Up