• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Video dømming N�!!!!!!

Started by The Fan, April 25, 2004, 21:16:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

The Fan

Dommer standen i dette landet er så jæv... elendig at det er på tide å få innført video dømming!!! Klart dette kan virke mot oss, men på sikt så vil vi få en mye bedre og mere rettferdig dømming!! Noen vil si at hele "sjarmen" med fotball vil forsvinne i det teknologien skal dømme kampene, i stedet for en eller annen bonde!! Vi ble snytt for et sole klart straffe i dag og fikk feilaktig annulert et mål mot Rosenborg!!!

Video dømming nå!!!!

Superjack

Brannsupporter.

KennethS

tå på Brann

Zander:)

Norge har ikke dommere som klarer og dømme på det nivået det spilles på i tippeligaen..

sekto

Vi ligger to poeng i minus nå pga inkompetente dommere.
Den mot Rosenborg, greit, jeg kan svelge den, men den i dag, det ble for mye.

Jeg satt hele kampen og sa til dem rundt meg, om en Brannspiller når en av de stikkballene og får en tå på den før keeperen, så er det straffe, for han kom jo ut i den farten hver gang..
Endelig skjedde det, og nei, ingenting.. Enten så må han dømme straffe der, eller filming. Var ikke sjansen at Robbie hadde skutt der, og keeper holdt ikke ballen, da er det ikke så mange alternativer igjen.

Venter i spenning på å høre hva dommeren har å si eter kampen...

Superjack

Som jeg har nevnt over, dommeren gjorde en kjempekamp.
Det var ikke noe straffe. Sier Robbie selv.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=YYXN0YNUPYRRHQFIMUDCFEQ?articleID=60743

Kampen mot Vif ble tapt på udyktighet på topp, det hadde ikke dommeren noe med.
Brannsupporter.

Xminator

Dette gjevner seg ut etter sesongen. Det er uansett surt at dommeren (satt på spissen) gir VIF 2 poeng og tar ifra Brann 1.

Nå er det jo ikke mer enn 4 poeng frem til serielederen da (og 2 til bunnen :p), så fortsetter Brann det gode forsvarsspillet (som også var veldig bra søndag) og har litt mindre uflaks i dueller/dommer/stolper, ja da er vi blant de 4 første etter sesongen.

Xminator <- optimist!

Ã?ge

Var mye rar dømming i går. Vi skal være glad Dylan slapp unna med gult og ikke rødt når han spente etter Hagen.
Men nff slår vell til igjen å gir han tre kampers karantene etter å ha sett videobildene.

2rB

Problemet igår var ikkje enkelt-episoder. Gjennomgåande dårlig dømming.

Eit stor problem var at dommeren måtte blåse HEILE tida...
Trudde dommeren skulle LEDA kampen - ikkje STYRA kampen...
Og den jævla VIF-keeperen skulle ha vært sendt av banen for uthaling av tid.

Ser også med undring på at ingen i VIF-muren på overtid fekk kort då dei NEKTA å gå lengre bak når dommeren stod å drog i dei... Gjekk sikkert langt over 1 minutt med berre å få den muren på plass. Dette er også eit minutt dommeren velger å ikkje legge til. (ikkje at eg trur det hadde hjulpe...)

grei

Med videodømming hadde vi nok spilt uten Dylan i deler av kampen i går.

GhostDog

Quote from: Var mye rar dømming i går. Vi skal være glad Dylan slapp unna med gult og ikke rødt når han spente etter Hagen.

Var ikke bare Dylan som hadde stygge tendenser, også Winters hadde en unødvendig ettersleng eller to.


Quote from:
Men nff slår vell til igjen å gir han tre kampers karantene etter å ha sett videobildene.

Har ikke videodømming i Norge, da hadde vel Brann fått kreditert 1 poeng fra Lerkendal.. Kanskje, hvis verden hadde vært rettferdig...

Men Brann tapte ikke denne kampen pga dommerprestasjonene, det klarte de helt selv ved elendig utnyttelse av sjansene sine. Videre var jo høyresiden til Brann på kollektiv ferie i angrepsfasene. Virker som Brann er blitt for fokusert på Kvisvik, når han blir pakket inn så stagnerer hele angrepsspillet fra flankene. Kanskje på tide å se etter flere alternativer til å komme ned til dørlinjen og få slått inn foran mål?
 Beer a day keeps the doctor away!

Ã?ge

Quote from: "GhostDog"


Quote from:
Men nff slår vell til igjen å gir han tre kampers karantene etter å ha sett videobildene.


Har ikke videodømming i Norge, da hadde vel Brann fått kreditert 1 poeng fra Lerkendal.. Kanskje, hvis verden hadde vært rettferdig...



Var ikke det eg mente. Men at nff kommer i ettertid Ã¥ gir han karantene slik som  uefa gjor med chelsea i mesterligaen forrige uke


Knixen

Quote from: "2rB"


Og i denne saken så så jo dommeren situasjonen, og Dylan fikk gult kort. Så eg kan egentlig ikkje forstå at det skulle komme noen form for straff mot Dylan.

Go Up