• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Pappaguttene e misunnelige på oss.

Started by KennethS, August 18, 2004, 21:00:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Stabæk er vel ikke akkurat klubben som skal klage over å få pengestøtte.. De har i årevis vært avhengig av sine "pappaer" til å sponse dem på alle fronter i drømmen om å bli det ledende laget i Europa med Stadion som rommer hele fylke og CL seier...

Hansakongen

Ja enig med dere der ja... kanskje jeg kan tenke meg grunnen til det... de vil kanskje ikke være med å kjøpe spiller til brann da siden det er slik chess har gjort for deres penger da ikke vet jeg hvorfor de sutrer....... Det er vel typisk soser det..... ikke vet jeg=S..

Stoffi

Det er vel maks 50 stk som leser den siden der uansett.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

Quote from: "Stoffi"Det er vel maks 50 stk som leser den siden der uansett.

e vel normalt og tro at alle medlemene i stabæk support leser den, altså 20 :D , 50 var vel litt mange? :D
tå på Brann

Candyman

Faen, jeg jobber for Aker Kværner, vil det si jeg sponser Molde? Arg, jeg sier opp......hehe

Eneste jeg boikotter er Ringnesdrittet...de stinker!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

sekto

Trenger ikke si opp.. Bare begynn å ødelegg firmaet fra innsiden.. Når du har underslått 70% av Kværner sitt overskudd, så kommer Molde til å slite.. :0P

Felt F forever

Overskudd i Kværner? Molde KAN KOMME til å slite?? Hallo... Candyman må gjøre en helvetes jobb allerede!!  :lol:

cyp

Hehe...har en onkel som bor i bærum og som noen ganger har gått på en hjemmekamp på Nadderud i ny og ne, og han sier han aldri har sett mer snobbete folk som ikke eier lidenskap for klubben...de gidder så vidt å klappe for laget sitt :P, og at det står på Stabæk sin hjemmeside at de oppfordrer alle til å ikke benytte seg av Chess er jo totalt patetisk, men som det har blitt sagt her, kommer nok ikke mange til å besøke den siden der...
elt O e snobbete!!

Go Up