• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Konkurranse om cupfinalebilletter på www.bt.no

Started by Anne, October 05, 2004, 13:50:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ThomasC

Smart å komme med svarene her, så din egen sjanse til å vinne blir enda mindre.....;)

Som den ekte Brann-supporter man er, bør man kunne klare dette selv, og ikke få svarene fra andre! Sååå det så!

Thomas.

Nixon

Quote from: "Anne"Vil dere ha svarene?

Det er 50 spørsmål, etter en del Frøken Detektiv arbeid fant jeg på nettet de jeg ikke kunne svare på selv  :D

En får tre alternativ, de tallene jeg setter her er da altså svaralternativene.  :)

2-2-3-3-1-1-3-3-1-3-2-1-3-3-3-3-1-2-1-3-2-3-3-2-1-3-1-3-3-3-3-2-1-3-3-

2-3-1-1-2-3-1-2-1-2-3-1-2-2-1


Det er kanskje en mulighet for å få billett denne veien?

Heia Brann!


Har gjort det for noen dager siden.
Og nå ble plutselig muligheten for å vinne mye mindre...:)
Rød makt på Hansa

Anne

Mindre sjanser? De fleste får tak i billetter, ene eller andre veien.

Unner alle å komme seg til Ullevål eg.

Men moderator kan jo fjerne den om det er nødvendig.

sekto

Allerede svart 7 ganger eller noe sånn, men nå er i hvert fall det enkelt for selv den største idiot å svare.. Bra du gir fra deg fasitt Anne..

Redd Lynsupportere skulle snappe opp billettene? :0P


Anne

Ikke vanskelig selv for den største idiot å klare å svare da.

Du klarte det jo :)

sekto

Haha.. Ooohh, den var godt gjennomtenkt.. ;0) Sånn sviende kløkt, bringer meg til mine knær..

Nixon

Quote from: "Anne"For noen grinunger!


Så så, gjorde bare en observasjon. Og puttet på smilefjes og det hele slik at man skulle skjønne at jeg ikke er så altfor grinete...:) (Se der! Nok et smilefjes)

Har billett, men tar selvsagt imot en fra BT slik at jeg kan gjøre noen glad!
Rød makt på Hansa

sekto

Ikke prøv å ro deg unna Nixon.. Du gikk til brutalt frontangrep på en liten jente! Slem mann.. Slem.. :0) <- smilefjes..

Anne

Liten jente?

Jeg er sterk og tøff og stor!!! :viser muskler:

:evil:

Anne

Dessuten så quotet du meg med tallene Nixon, så det hjelper jo lite om jeg sletter mine.  :?

Nixon

Quote from: "Anne"Dessuten så quotet du meg med tallene Nixon, så det hjelper jo lite om jeg sletter mine.  :?


He he, det var da svært? Det var bare en spøk fra min side. Innlegget ditt var jo en fin gest til alle de som ikke har billett. Men nå kan jo de bare kopiere fra mitt innlegg. Sjansen til å vinne er minimal uansett...

Ellers bra at du klarer å ta vare på deg selv Anne!:)
Rød makt på Hansa

Anne

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Anne"Dessuten så quotet du meg med tallene Nixon, så det hjelper jo lite om jeg sletter mine.  :?


He he, det var da svært? Det var bare en spøk fra min side. Innlegget ditt var jo en fin gest til alle de som ikke har billett. Men nå kan jo de bare kopiere fra mitt innlegg. Sjansen til å vinne er minimal uansett...

Ellers bra at du klarer å ta vare på deg selv Anne!:)


Jaja, fra idag av er det iallfall du som får det når noen prøver å holde dette "topphemmelige" for seg selv :)

Finfin dag til deg :)

Sees vi i Spektrum så kan vi måle muskler...

Go Up