• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamp mot Sogndal

Started by Nixon, October 06, 2004, 10:33:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Tatt fra brann.no:


Treningskamp torsdag

Norge spiller VM-kvalifiseringskamper mot Skottland og Slovenia 9. og 13. oktober og det er derfor ikke Tippeligakamper før 17. oktober. For å få kamptrening har nå Brann og Sogndal avtalt treningskamp.

Brann møter Sogndal på Fana Stadion, torsdag 7. oktober kl. 13.

Gratis adgang!
Rød makt på Hansa

bitta

Tror du det er mange som kommer??
itta savner Olof!

arild

noen som vet om det e tak på fana stadion???

KNUDSEN

eg e 90% sikker på at d ikke e tak over tribunene på fana stadion
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

1. Det kommer helt sikkert ikke mange. Jeg har selv ikke tid og mange med meg som er opptatt med jobb. Men ungdommen som har høstferie kan jo gå?

2. Ja det er tak på Fana Stadion på litt av den ene siden. Og der får alle plass vil jeg tro...
Rød makt på Hansa

Aam

Det er tak over hovedtribunen! Plass til endel folk der.. Eg har en gjeng som ihvertfall skal nedover.. Vi må jo gi gutta støtte.. Uansett imorgen blir det jo sol, eller hur?  :P
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

Brann e livet mitt :)

Kofor så tidlig?? Søren og, kan jo ta fri fra jobben et par timer då... (trosje d nei) D der va kjipt, ellers hadde eg komt.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Tois


KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

enavgutta


Aam

et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

TcK

Jeg kommer, hvis det blir skikkelig.. Mot Fana (Brann 2 kampen)var det bare koselig liksom.. folk satt litt rundt omkring, og enkelte rop hørtes innimellom.. Hadde vært moro med litt sang på Fana stadion!

vi samles under tak!

tck
Jesus elsker alle barna

Nixon

Quote from: "Aam"


He he. Dette er noe som dukker opp her f.eks. ved treningskamper før sesongen og tidlige cuprunder. Men blir det noe synging? Nei! Skal vedde ganske mye på at det heller ikke blir mot Sogndal. Men kan jo være gøy å gå på kampen likevel.
Rød makt på Hansa

Nixon

Det står 1-1 ved pause. To billige straffer melder min SMS-kontakt i Fana.
Rød makt på Hansa

jkippers

Quote from: "Nixon"Det står 1-1 ved pause. To billige straffer melder min SMS-kontakt i Fana.


Også bt.no følger kampen direkte. Imponerende av BT. Dog ikke med minutt-til-minutt oppdatering, men i alle fall med skåringene.
Gull 09

ThomasC

2-2, og snart ferdig. Svakt, det må jeg si. Men nå stiller vi jo ikke absolutt sterkeste lag i dag, men burde likevel være kapabel til å slå Sogndal.

Litt fakta:

Mål: 1-0 Raymond Kvisvik (33, straffe), 1-1 Anders Stadheim (36, straffe), 2-1 Erlend Storesund (55), 2-2 Ahyee Aye Elvis (65)

Brann: Håkon Opdal - Cato Guntveit (Jan Tore Ophaug fra 46.), Egil Ulfstein, Fredrik Klock, Erlend Hanstveit - Martin Knudsen (Tor Jørgen Spurkeland fra 76.), Charlie Miller (Erlend Storesund fra 46.), Helge Haugen, Raymond Kvisvik (Arve Walde fra 46.) - Kristian Ystaas (Thomas Lund fra 46.), Bengt Sæternes (Dylan Macallister fra 46.).

Kommentar til 1. omgang: Greit med uavgjort etter første omgang. Ganske jevnspilt, med et lite Brann-overtak. Kvisvik har vært god, har spilt Ystaas fram til et par store sjanser det ikke ble mål av.

Thomas.

Christian

Vil tro Brann er noget preget av å spille med to "nye" midtstoppere og uten Winters. Og kanskje mangel på motivasjon i en treningskamp...

enavgutta

Var ingenting som imponerte oss i denne kampen. Hadde håpet på flere "spillemål" fra Branns side. Men men, vi hygget oss i godværet på Fana Stadion likevel. Verdt turen :-)

arild

må si at Klock var veldig bra i dag...

Christian

Var Storesund sitt mål bra?

arild


bitta

Enig med arild at Klock var bra! Han imponerte meg veldig!! Syns også Miller spilte bra løp og sto på! Og skaffet en heller tvilsom straffe. kanskje scharner har gitt ham noen tips!!
itta savner Olof!

Go Up