• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VG-børsen ble suksess for Brann

Started by Snorri, October 30, 2004, 22:54:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snorri

http://fotball.vg.no/bors/best_bors.php?sesong_id=24

1.  Robbie Winters,  Brann 5,65 (130/23)    
2.  Ragnvald Soma,  Brann 5,58 (145/26)    

Husker at Robbie ble fortalt at han ledet VG-børsen, og han sa at han aldri hadde hørt om den, men var smigret. Dette er en perfekt avslutning på Robbie's beste sesong noensinne for Brann. Og han fortjener dette og Fair Play prisen.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

olry

Er vel verdt å ta med kvisviken også:
10.  Raymond Kvisvik,  Brann 5,21 (125/24)

Nixon

Og Harald Martin Brattbakk nederst!:)
Rød makt på Hansa

Xminator

Er den listen der oppdatert med de siste kampene? Det er ikke lagt inn karakterer i kampreferatene, så jeg tviler litt på att børsen er oppdatert enda.

Får Soma en 5 så går West forbi.

sekto

Oppdateringer kommer vel kanskje først i morgen ja.. Har ikke sjekket, men ser uansett bra ut, og veldig gledelig

Felt F forever

Soma har nå fulle 26 kamper (145 poeng på 26 kamper), og dermed er alle kampene i årets tippeliga tatt med! Med resultat; vi har første, andre og tiendeplass på børsen!!

En kjempeprestasjon av våre gutter!!

Felt F forever

Og siden vi er inne på strålende børskarakterer :

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article296560.ece

SOMA er vår mann!!

Neste år blir det gull...

olry

- Det er på ingen måte noen nedtur å spille for Brann. De har de beste supporterne i landet, og klubben er i ferd med å bygge seg veldig opp, og går i riktig retning.

Ser ut som vi liker han, og han liker oss!

HaterRævBK

den setningen likte eg også veldig godt!


Ingen tvil om at Some gjør en kjempe jobb, han har spilt alle minuttene i serien, ikke gjort en eneste dårlig kamp, og heller ikke gjort noen kjmpe tabber.
HÃ¥per dette fortsetter"
S slaur.....

Tom C

Men eg må nesten le når eg ser børsen til BT... Greit at de alltid er negativ til alt som har med Brann å gjøre, men hvis ikke de skjønner at de har drete på draget når de rangerer Hoftun foran Soma, så begynner eg å lure....

Eg kjøper ihvertfall aldri den drittavisen...
Aldri mer Obos....

Xminator

Quoteog heller ikke gjort noen kjmpe tabber.


Glemt selvmålet allerede?

Xminator

Dessuten synest jeg nettavisen har ett mer riktig bilde av spillerene våre. Soma har spilt gjevnt bedre enn Winters.

HaterRævBK

Quote from: "Xminator"
Quoteog heller ikke gjort noen kjmpe tabber.


Glemt selvmålet allerede?


ja, glemte d i farten....
S slaur.....

Jani

Fortjent at robbi'en  troner øverts pÃ¥ VG-børsen. Fy faen som han har reddet oss i Ã¥r. Tenker da spesielt pÃ¥ de to siste kampene.

Ole Brom

Quote from: "olry"- Det er på ingen måte noen nedtur å spille for Brann. De har de beste supporterne i landet, og klubben er i ferd med å bygge seg veldig opp, og går i riktig retning.

Ser ut som vi liker han, og han liker oss!


Dette er vel standardfraser fra en fotballspiller at lagets egne supportere er best.

olry

Joda, sant nok, men han nevnte det selvom intervjueren ikke nevnte det i det hele tatt.

Brann/Bergen

Men folkens, e vi ikkje landets beste supportere då?? :) Ingen kan si at vi ikkej engasjerer oss i alle fall!!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

KennethS

tå på Brann

grei

Quote from: "Brann/Bergen"Men folkens, e vi ikkje landets beste supportere då?? :) Ingen kan si at vi ikkej engasjerer oss i alle fall!!


Dersom det var en egen klasse for "unge supportere" (sånn det ofte er med "beste unge spiller") så ville nok Brann tatt prisen.

Nixon

Quote from: "KennethS"Vg børsen suger big time.


Har vel inntrykk av den rager ganske høyt blant spillere i Tippeligaen. Og noe sier meg at du ikke tilhører den gruppen...
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"Vg børsen suger big time.


Har vel inntrykk av den rager ganske høyt blant spillere i Tippeligaen. Og noe sier meg at du ikke tilhører den gruppen...


Ja seff, for spillere bryr seg om børser. Spesielt Bengt Sæternes hadde blitt glad for en slik pris.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"Vg børsen suger big time.


Har vel inntrykk av den rager ganske høyt blant spillere i Tippeligaen. Og noe sier meg at du ikke tilhører den gruppen...


Ja seff, for spillere bryr seg om børser. Spesielt Bengt Sæternes hadde blitt glad for en slik pris.


Sitter du her og sier at det ikke er prestisje å vinne VG-børsen? Da har du fulgt veldig dårlig med de siste årene. Men du kan jo ringe Winters og si at han vant noe useriøst tull!
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"Vg børsen suger big time.


Har vel inntrykk av den rager ganske høyt blant spillere i Tippeligaen. Og noe sier meg at du ikke tilhører den gruppen...


Ja seff, for spillere bryr seg om børser. Spesielt Bengt Sæternes hadde blitt glad for en slik pris.


Sitter du her og sier at det ikke er prestisje å vinne VG-børsen? Da har du fulgt veldig dårlig med de siste årene. Men du kan jo ringe Winters og si at han vant noe useriøst tull!


Mulig en del spillere bryr seg om vg børsen, ikkje dermed sakt at eg skal like den fordet? Ikkje kom her og fortell meg at Vif hadde 3 forsvarsspillere i helgen som var bedre en Soma.
tå på Brann

Go Up