• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK - VIF 0-1

Started by Snorri, February 17, 2005, 22:22:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snorri

Denne kampen har ingen betydning for Brann, men det var spennende å se Branns to store motsandere til neste år vise muskler. Jeg må innrømme at jeg var mer imponert av VIF enn trønderne. Selv om jeg ikke er så voldsomt glad i hverken VIF eller RBK, så føler jeg sympati for bl.a. Daniel Fredheim Holm som måtte tåle drittbehandling fra apekatten Vidar Riseth som skulle vært utvist.

Så var det jo morsomt å se hvordan Nils Arne Eggen ikke klarte å sitte på tribunen og være tilskuer, over i andre omgang satt han jo på RBK benken og synset seg foran RBK-treneren, hvis navn jeg ikke har tenkt å lære meg siden hans karriere ikke kommer til å være langvarig... Jeg tror ikke Eggen klarer å være i noen annen posisjon enn no. 1, og mistenker at han kanskje tar over trenerjobben mer og mer i løpet av den kommende sesongen... Men det er spekulasjon.

Til neste år frykter jeg nesten VIF mer enn RBK, men jeg sier ikke at RBK skyter med løskrutt heller...

Og vi skulle hatt Ishizaki... :(
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Lurkin

Jeg er enig med alt bortsett fra at kampen har betydning for oss. Vil heller møte Djurgården enn RBK i neste runde.
Berømte Brann fra Bergen

Kruxleiven


Blææ

Ganske latterlig denne hypen Engen prøvde seg på i går,vi vinner over Rosenbord med B laget osv...
ont follow me,Im lost too

Henki

Ballen skal fremover!

bahus

har ventet lenge på at rosenborg skal vakle, bare håper at det varer
ergen vest bistro boys

Digg Jan

Quote from: "Blææ"Ganske latterlig denne hypen Engen prøvde seg på i går,vi vinner over Rosenbord med B laget osv...


Enga sitt lag va langt fra et B lag. Men de viser klasse om dagen, fortsetter de slik kan de fort vinne serien neste år..
Gull til Enga ikke bra..
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

arneg

"Enga sitt lag va langt fra et B lag#. Dette er nok riktig, men samtidig så er det så mange som 4 muligens 5 mann som ikke spilte fra start som nok kommer til å gjøre det i de fleste kampene.  Det viser at Osloklubben blir å regne med.  Regner faktisk Brann og Vålerenga som favoritter i år, knapt foran RBK.

makrellen

Tromsø har ikke gjort det noe dårlig heller i RL synes eg. Skal ikke se bort fra at de er med helt oppi toppen i år også.

I fjor håpet jeg faktisk at Vif skulle ta gullet på bekostning av RBK.  I år e eg mer usikkert, tenke seg til Hulsker som seriemester. Fy faen..

Løsningen må vel bli selvfølgelig bli at Brann vinner! :D

KennethS

Quote from: "Henki"Nå roper de på Eggen...  :D

http://kjernen.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=70962&page=0&fpart=6&vc=1


Seff. Alle vil jo klubbens beste. ka e gale med at de vil ha en av norges beste trener igjenom alle tider tilbake?
tå på Brann

arneg

I år e eg mer usikkert, tenke seg til Hulsker som seriemester. Fy faen..

Tenk på Berre da :wink:
Ellers så håper jeg at Brann også vil komme foran RBK.  Desverre så er jeg isåfall redd for at dere må skaffe dere en ny keeper.  Vil bety mange poeng forskjell Arason kontra Opdal

gull05

Ken i helvete bryr seg om de 2 tegneserielagene? Eg Bryr meg om Brann og hater deres motstandere i 2 x 45 min thats it! disponer kreftene dokkars til det har direkte betydning!
ød makt.

Lurkin

Er fryktelig usikker i år.. VIF med Ivers, Fredheim Holm, Arason, Johnsen, Holm, Isizhaki osv. er fryktelig sterk. RBK kan man ikke skrive av, de har Braaten, Helstad, Johnsen x 2, Kvarme og talenter i Tettey osv.
Blir ikke skuffet over bronse i år. Vil heller at RBK vinner atter en gang enn at VIF vinner. VI skal ta tronen når noen først skal slå trønderpakket.
Berømte Brann fra Bergen

eksilbergenser

Dønn enig med deg. Orker ikke tanken på at VIF skal stikke av med gullet. Men VI skal gi dem kamp til døren i år!  :twisted:
lt for Brann!

Go Up