• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tur til Gøteborg??

Started by Vidarvalium, March 04, 2005, 10:31:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Vidarvalium

Er det noen som skal til Gøteborg????

krøvel vellevold

Ja, selvsagt! Men jeg tror nok ikke du skal regne med noen organisert tur til en torsdagskamp midt på vinteren...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Jepp! Spanderer på meg to feriedager og setter kursen østover. Og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!:)
Rød makt på Hansa

HaterRævBK

Quote from: "Nixon"Jepp! Spanderer på meg to feriedager og setter kursen østover. Og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!:)


ja det e noen som kan slikt...
Skulker skolen, fri fra jobb samtidig som eg vinner på oddsen denne helgen så skal du ikke se bort fra at eg tar turen :wink:
S slaur.....

gtuborg

Jeg selv bor nå fortiden på østlandet å har skjekket litt på tog priser fra oslo tur retur, får faktisk billetter til 398kr tur/retur.. eneste ulempen er at tog tilbake ikke går før kl 0630 eler der omkring mårningen etter...

Nixon

Quote from: "gtuborg"Jeg selv bor nå fortiden på østlandet å har skjekket litt på tog priser fra oslo tur retur, får faktisk billetter til 398kr tur/retur.. eneste ulempen er at tog tilbake ikke går før kl 0630 eler der omkring mårningen etter...


Buss tur/retur koster kun kr. 300,-. Blir litt venting her også da bussen går først kl. 03.05, er i Oslo 06.45.
Rød makt på Hansa

andreas27

må få anbefale rubinen hotell midt på avenyen.

Rational

Fölgende hotell ligger i krypeavstand fra nattklubbene:

Excelsior
Rubinen
Lorensberg ***
Liseberg Heden
Onyxen ***
City Hotel
Opalen (5-10 minutter)
Elite Park Avenue
Gothia Towers (5-10 minutter, ved Liseberg)

Sier ingenting om priser og standard.

Nattklubber:
Nivå
BLVD
Deep
Excet
Valand

ligger alle midt på Avenyn
Fredagspils ligger på rundt 30 kroner på de fleste steder inkludert buffe-mat. Mye folk ute på pubber fredag ettermiddag 17-22, deretter er det nattklubb.
idenskap kjenner ingen grenser...
Brann i Göteborg

andreas27

Elite Park Avenue
Gothia Towers (5-10 minutter, ved Liseberg)

dette er virkelig flotte hotell Gothia Towers er samme opplegg som oslo plaza.

rubinen hotell ligger sentralt på avenyen og er vel et 4 stjerners hotell, de to førs nevnte 5 stjerners.

Nixon

Kampen har blitt flyttet til 18.30.
Rød makt på Hansa

sekto

Er det noen som faktisk hadde bestilt eller seriøse planer om tur til Gøteborg, som blir rammet av at kampen nå er flyttet?

Som aktiv sofasitter, så er jeg bare glad for at den kommer til å gå på TV.

krøvel vellevold

Royal League går NFF en høy gang, og klarer altså å omberamme en kamp på tre dagers varsel. TV styrer alt der i gården! Stakkars dem som har bestilt reise og satset på å komme til Gøteborg en time eller halvannen før kampen...
Legg ned hele klubben!

Geir

Quote from: "krøvel vellevold"Royal League går NFF en høy gang, og klarer altså å omberamme en kamp på tre dagers varsel. TV styrer alt der i gården! Stakkars dem som har bestilt reise og satset på å komme til Gøteborg en time eller halvannen før kampen...
ndelig SERIEMESTER

YadaYada

Noen som vet hvor vi samles i Gøteborg før kampen?

QuoteHater, hater, hater NFF!
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Go Up