• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

kampen på torsdag

Started by fettnok, March 08, 2005, 15:05:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

fettnok

er det noen som vet om steder man kan se kampen på tv uten at man er 18 eller har bekjente som skal se kampen?
ette går aaaaaldri bra!

byen e bergen

Quote from: "fettnok"er det noen som vet om steder man kan se kampen på tv uten at man er 18 eller har bekjente som skal se kampen?


Er ikke helt sikker på hva du mener men kampen går i hvertfall på canal digital.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

sekto

Er det ikke bare å gå på fotballpuben da? Må vel ikke være 18 for å se kampen der?

YadaYada

De kommer nok til å ha dørvakter på fotballen på Torsdag mtp. stort antall folk der. Og når øllet flyter fritt der inne så settes nok aldersgrensen i døren. De fleste pubene kommer nok til å vise kampen så det er sikkert bare å kikke rundt.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Bombefar

På Champions har jeg alltid kommet inn hvertfall

Tois

Det vise på Canal Digital.

fettnok

vet at det sendes på canal digital. men hvis champions er kjipe på å slippe folk inn er det da noen alternativer?
ette går aaaaaldri bra!

Erik

Har dere ikke bekjente som har canal digital?? Eller er det bare puber i Bergen som har det....

fettnok

er derfor jeg skrev at hvis man ikke har bekjente som skal se kampen.
ette går aaaaaldri bra!

Erik

Det må vell finnes noen andre enn Puber som viser kampene, tippeboder eller noe...

Nixon

Gå på Expert og få de til å vise kampen på alle TV-apparatene. Blir sikkert fett! Og hvis du er heldig får du ta med godterier...:)
Rød makt på Hansa

pusuren


Jokke


Nixon

Quote from: "Jokke"Hotellene er også kjempegode alternativer om man er på byen og må drite. Dassene på utesteder egner seg sjelden til denslags på kveldstid og på Hotell Norge er dassene alltid nyvasket og innbydende. Ikke så veldig relevant i forhold til spørsmålet men ett godt tips er det ihvertfall!


Like relevant som mye annet her...:)
Rød makt på Hansa

Geir

Er det noen som vet en bra pub i nærheten av Nya Ullevi der vi som drar nedover kan få oss en pils eller 5 før kampen?
ndelig SERIEMESTER

sekto


Rational

Tror at Bryggeriet på Avenyn kan väre ett alternativ. Billig ihvertfall.
idenskap kjenner ingen grenser...
Brann i Göteborg

Geir

Quote from: "Rational"Tror at Bryggeriet på Avenyn kan väre ett alternativ. Billig ihvertfall.


Billig er bra.   :lol:
ndelig SERIEMESTER

Rational

idenskap kjenner ingen grenser...
Brann i Göteborg

Geir

Quote from: "Rational"


Fikk svar på änglarnes forum at vi var hjertelig velkomne der, men nå ble jeg litt usikker.  :?
ndelig SERIEMESTER

Rational

Idag klokken 0900 er det overskyet og 0-5 plussgrader i Gbg. Det ser veldig bra ut for kampen, kaldt for oss på tribunen men det er vi jo vant til nå etter Malmö kampen.
idenskap kjenner ingen grenser...
Brann i Göteborg

Kai-Olai

jeg har et lite problem folkens! Har klart kunsten å flytte til Kristiansand et år, for å gå på skole.. Men her er det ingen som har Canal+
Er vel ikke telfeldigvis noen andre her på forumet fra Kristiansand, eller nærheten, som har det, og skal se kampen?? Eller evt. noen som vet om et sted jeg kan reise å se kampen??

Rational

Fikk akkurat vite at det skal väre sluttspillkamp i hockey klokken 1900 så det kommer til å väre lange köer i Scandinavium for å få billetter der. Kom tidlig hvis du tenkte å kjöpe billett på plass! (de selger jo tydeligvis ikke billetter på Nya Ullevi idag)
idenskap kjenner ingen grenser...
Brann i Göteborg

Drunkie

Quote from: "Kai-Olai"jeg har et lite problem folkens! Har klart kunsten å flytte til Kristiansand et år, for å gå på skole.. Men her er det ingen som har Canal+
Er vel ikke telfeldigvis noen andre her på forumet fra Kristiansand, eller nærheten, som har det, og skal se kampen?? Eller evt. noen som vet om et sted jeg kan reise å se kampen??


Hva med å lokalisere en pub som vanligvis sender kamper? De vil vel mest sansynlig sende Brannkampen kan eg tenke meg.

Kai-Olai

Det var planen også..
Men hadde vært digg med litt fler folk.. Men er vel ikke helt på rett plass nå da...

Kan forøvrig melde at på www.brann.no er allerede kampen igang.. hehe..

Zander:)

Så på Champions kommer man lett inn?

Har blitt tatt for å være 18 endel ganger, verdt å prøve?

Go Up