• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kapasiteten på The Champ (mulig of topic)

Started by stla, April 11, 2005, 09:47:46 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stla

Noen som vet sånn ca hva kapasiteten på The Champ er?  evt hvor mange storskjermer de har der? og hva 1/2 literen koster?

Emom

Geir

Champ tar 50-60 inne og 30-40 ute, så er det knallfullt. Ingen stor pub det her, men det har gått bra plassmessig før.
Det er 1 storskjerm og mange små tv'er der inne, så du vil alltid ha utsikt til en skjerm.
Lappin Kulta til 39 kr (Brann-pris). Ikke så godt som Hansa, men 100 ganger bedre enn Ringnes
ndelig SERIEMESTER

stla

Tror du det kommer mange i dag? en ide å være tidlig ute?

[bat]

Jeg stiller i hvertfall med 4-5 mann (og et par kvinner :p)
Regner med det blir trøkk i kveld!
stolt og kry-

hjallisen

trodde fotikken var stedet der tørste branntilhengere skulle møtes før kamp....
ed beina plantet på bakken

[bat]

Regner med det er Champ i oslo vi snakker om ja :)
stolt og kry-


Geir

Quote from: "stla"Tror du det kommer mange i dag? en ide å være tidlig ute?


Kan være greit å være litt tidlig. Er i Bergen selv i dag, men vet omtrent sikkert at det blir stinn brakke og kanskje vel så det.
ndelig SERIEMESTER

Mick

Det var relativt fullt der under RL kampene, men man skal ikke se bort ifra at det blir enda fler der idag. Blir nok ganske dårlig med plass, men hva ofrer man ikke for stemmningen.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

[bat]

Takk for i kveld, Champs!
Stinn brakke og god stemning her i oslo gjorde at regnværet i hovedstaden (Bergen) ikke var så veldig savnet ;)

En bra serieåpning forholdende tatt i betrakning. Og en veldig godkjent kamp av Thorbjørnsen!
stolt og kry-

sveines

Quote from: "Geir"Champ tar 50-60 inne og 30-40 ute, så er det knallfullt. Ingen stor pub det her, men det har gått bra plassmessig før.
Det er 1 storskjerm og mange små tv'er der inne, så du vil alltid ha utsikt til en skjerm.
Lappin Kulta til 39 kr (Brann-pris). Ikke så godt som Hansa, men 100 ganger bedre enn Ringnes


hmmm, Er ikke lappin Kulta ett Ringnes produkt???



??Bøykott Ringnes! FY produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Lapin Kulta, Arendals og Tou.???
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

YadaYada

Jo, dvs. produktet er finsk men blir tappet av Ringnes i Oslo..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

KennethS

Quote from: "hjallisen"trodde fotikken var stedet der tørste branntilhengere skulle møtes før kamp....


Ja, eg pleier og ta med meg fotikken til Oslo i baklommen annenhver helg.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "sveines"
Quote from: "Geir"Champ tar 50-60 inne og 30-40 ute, så er det knallfullt. Ingen stor pub det her, men det har gått bra plassmessig før.
Det er 1 storskjerm og mange små tv'er der inne, så du vil alltid ha utsikt til en skjerm.
Lappin Kulta til 39 kr (Brann-pris). Ikke så godt som Hansa, men 100 ganger bedre enn Ringnes


hmmm, Er ikke lappin Kulta ett Ringnes produkt???



??Bøykott Ringnes! FY produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Lapin Kulta, Arendals og Tou.???


Lapin Kulta ble lansert i Norge i 1996 og inngår som en del av Ringnes importølportefølje.
tå på Brann

YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Geir

Ifølge Martin på Champ, importerer de det selv, men det vet jeg ikke mer om enn han har sagt, men det er bare å spørre når du kommer dit. De hadde jo Koff før (også finsk) men skiftet merke i fjor høst.
ndelig SERIEMESTER

the_bjarne

Skal på Champ i kveld, men kor ligg den egentlig? Nåken som kjenner adressa?

Nixon

Quote from: "the_bjarne"Skal på Champ i kveld, men kor ligg den egentlig? Nåken som kjenner adressa?


Oslo Spektrum. Plaza. Oslo S. Trenger du mer?:)
Rød makt på Hansa

the_bjarne

Quote from: "Nixon"

Oslo Spektrum. Plaza. Oslo S. Trenger du mer?:)

ja, skjønte egentlig at det var i nærheten av karl johan... har du ei gateadresse?

Kathrine


Mick

Vil oppmuntre alle Brann supportere som skal på kampen om å møte på Champ før kampen, så vi kommer i stemmning før vi banker Enga! Få dem til å spille litt d12m, Thue og diverse Brannlåter så vi er på topp når vi tar turen til det grusomme anlegget ved navn Ullevål.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Go Up