• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hansa.no... mack.no?

Started by KennethS, April 15, 2005, 09:55:11 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

koffor får Tromsø fortsatt spille med Mack.no på draktene? når Brann måtte fjerne hansa.no før cupfinalen?
tå på Brann

Xminator

Jeg synest vi skal holde oss for gode til å ødelegge for Tromsø. Vi oppnår ikke å få hansa.no tilbake på drakten, alt vi oppnår er å fjerne mack.no. Og da er vi ikke ett sekund bedre enn pakket i Ringnes.

Nå klarte ikke BT's journalist å holde kjeft, og spurte myndighetene om det samme. Så det blir ikke lenge de har mack.no iTromsø. Hvor glade hadde vi vert om en eller annen tromsø-journalist hadde gjort det samme mot oss? Ikke spesielt nei...

Roffarne

Reagerte også på at BT "monset" på Mack.
Utrolig lite sympatisk, men så ser et også ut til at BT beveger seg mot det tabloide "bacon og bensin"-mønsteret.
Hadde en eller annen Nordlysjournalist gjort noe tilsvarende ville vel bander av Branntilhengere satt fyr på aviskarusellene hos Narvesen.

Grey

Maybe a Greyhound could be my way

Roffarne

"Alt" har vært diskutert her før.
Ligg ned hele forumet.

Saken er at vi var klar over tilstanden i Trømsø, men ingen følte for å ødelegge for dem slik Rignes ødela for oss.
Men så var det en gluping i BT som så sitt snitt til å gjøre "scoopet".

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Geir

Tromsø er også pålagt å fjerne mack-reklamen på drakten, men har på samme måte som Brann, anket saken inn for markedsrådet.

Ellers anbefaler jeg alle å sende klage til Rusmiddeldirekterotet på ringnesreklamen på hustaket på Strandkaien. Er mye mer ølreklame det enn både Hansa og Mack sin tilsammen. Bør jo være likhet for loven. Ringnes har vel ingen særstilling her, selv om de synes å tro det.
ndelig SERIEMESTER

gaz

Jeg synes Hansa stadion er et glimrende navn. Sier allt om byen og Bergen. På folkemunne vil det likevel het "stadion" som det alltid har blitt benevnt som. Siden liten gutt har jeg alltid hørt om at folk hadde tenkt seg på "stadion" idag, og slik vil det alltid være. Folk skal på "stadion" for pokker. Om det formellt heter "Hansastadion" eller "Rieberstadion" spiller liten rolle, det viktigste er at Brann blir der, og at klubben går med overskudd, og beholder naturgresset der.

Med Ulriken i bakgrunnen, og den utrolige beliggenheten vil alltid folk forbinde stadion med det det er , en praktfull arena.

Go Up