• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er jeg blind?

Started by Lefty, May 05, 2005, 19:58:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lefty

Eller ligger vi under 3-1 etter forste omgang?

PA HJEMMEBANE?????!

Lefty

Xminator

Nei, du så helt rett. Glimt lå høyt første 20 og presset inn 1-1, straffe på kontring og 3-1 på kontring. Brann brente veldig mange klare sjanser denne kampen også.

Candyman

Fy faen....e det mulig!!

Brenne så mange sjanser!
Tape for Glimt hjemme!

Skuffet skuffet skuffet.....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Lefty

At det gar an!?

Men pa vg.nett ser det ut som om det ikke har statt pa sjansene?!

Lefty

Xminator

Skal jo ikke klage på innsatsen, den er jo bra. Kvisvik gjør sin beste kamp så langt, men fremdeles langt under normal standard.

TFL viser hvorfor han burde spille i SK Brann. Noe Hanstveit nok er veldig enig i ;)

Miller kommer til mange avslutninger og innlegg, og er god med ball. Bare så synd at det var 90% feil på avslutningene og innleggene :/

MA er god i perioder, men klarer ikke å holde oppe tempoet gjennom 90 minutter og forsvinner i perioder, og har problemer med kontradekningen.

Bodø/Glimt viser enda en gang at de er eksperter på å slå Brann på Brann Stadion. 3 nye poeng på mandag.

nummer9

Fikk bare med meg kampen halvveis på TV'en på jobb, men sjanser var det. Miller bommet stort på sine, og vi fikk et mål feilaktig annulert, og skulle kanskje hatt en straffe på "handsing".

Slapp dag av mange brannspillere. Soma roter på alle Glimt-scoringene.

YadaYada

Quote from: "nummer9"Fikk bare med meg kampen halvveis på TV'en på jobb, men sjanser var det. Miller bommet stort på sine, og vi fikk et mål feilaktig annulert, og skulle kanskje hatt en straffe på "handsing".

Slapp dag av mange brannspillere. Soma roter på alle Glimt-scoringene.


Dette kunne vært verre.. Opdal gjorde to kjemperedninger. Og når Ludvigsen ble spilt igjennom var han i klar onside og feilaltig dømt offside.
Vi kan godt diskutere om målene som Brann skulle scoret, men som sagt, det kunne blitt verre.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Kristin

Quote from: "Xminator"
MA er god i perioder, men klarer ikke å holde oppe tempoet gjennom 90 minutter og forsvinner i perioder, og har problemer med kontradekningen.

.
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Go Up