• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

liland

Started by Kristin, May 06, 2005, 21:37:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kristin

hvor ligger liland banen da? tenkte jeg skulle se kampen men vet ikke hvor jeg skal.. noe hjelp eller?
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Nixon

Ligger i Blomsterdalen oppe ved Flesland.
Gå inn på www.gneist.no
Trykk på linken til venstre: Baner, haller - finne frem.
Der finner du banen.
Rød makt på Hansa

DJ_ADG

fra Gneist.no

Lørdag 7. mai
1. runde i Cup'en på Liland kunstgress kl 16.00

Det blir en stor begivenhet!
    Voksne    kr 50
    Barn    kr 20
    Parkering    kr 20

(NFF krever at alle betaler)
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Hvordan blir det med bluss og pyro? er jo ikke noen regler for det når det e 3 divisjonslag? Kan heller ikke tenke meg det e mye politi der.

(synd eg ikke kan gå på kampen)

Nixon

Blir jo litt spennende å se hvor mange som tar turen opp i ettermiddag. Det kan jo bli årets korteste bortetur så alle som har mulighet bør vel komme og støtte laget i en vanskelig tid. I alle fall dere unge som ikke har familie og slikt å ta hensyn til bør ha en god unnskyldning!:)

Uansett burde kanskje BBB tenke ut måter å registrere folk som drar på slike kamper med tanke på en eventuell cupfinalebillett.
Liverpool har et slikt lojalitetsprogram og supporterne der får ikke billetter til CL-finalen dersom de ikke har kvalifisert seg gjennom å ha reist på tidligere runder.
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Nixon"Blir jo litt spennende å se hvor mange som tar turen opp i ettermiddag. Det kan jo bli årets korteste bortetur så alle som har mulighet bør vel komme og støtte laget i en vanskelig tid. I alle fall dere unge som ikke har familie og slikt å ta hensyn til bør ha en god unnskyldning!:)

Uansett burde kanskje BBB tenke ut måter å registrere folk som drar på slike kamper med tanke på en eventuell cupfinalebillett.
Liverpool har et slikt lojalitetsprogram og supporterne der får ikke billetter til CL-finalen dersom de ikke har kvalifisert seg gjennom å ha reist på tidligere runder.


Mener litt lengre borteturer bør telle forann en kort kjøretur til Blomsterdalen.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Mener litt lengre borteturer bør telle forann en kort kjøretur til Blomsterdalen.


Selvsagt. Men alt bør telle med i mer eller mindre grad. Og ikke for det; det kan jo være like tiltak å bruke en lørdag ettermiddag i Blomsterdalen som å reise til Bekkestua for å se en semifinale. Tror nok vi ikke blir like mange i dag som vi var da. Og det sier vel litt om at man kanskje skulle belønne de som prioriterer å se Brann2 i ettermiddag.
Rød makt på Hansa

enavgutta

I bilene folkens ! Kombinèr kampen med handling på Lagunen f.eks.;-)

Kristin

Quote from: "enavgutta"I bilene folkens ! Kombinèr kampen med handling på Lagunen f.eks.;-)


hahaha akkurat det vi skulle vettu!jentegjengen på tur
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

SKB e BEST!!!

Då e kampen over..ka syns dåkkar?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

DJ_ADG

Vaktene var dårlig. De tok røykbombene våre, Men Politiet var grei som ga de te bake etter kampen :D

Kampen var grei. Og 5-0 var et greit resultat, Gneist hadde et annulertmål, mer enn det var det ikkje mye de hadde av sjangser.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

brannfrik

joda, kampen var grei nok den. e glad for at dylan fikk et løft i dag med tre mål. også må eg gratulere spurkeland med et herlig første mål for A-laget.

hjemmelaget hadde et stort oppbud av supportere i form av jenter mellom 8 og 11 år inni container på den ene langsiden. bortesupporterne plasserte seg i den ene svingen, der vi drev massiv mobbekampanje mot hjemmlagets keeper i 2.omgang, dedikerte den gamle hasund sangen til tom sanne og øvde inn "dylan the bush kangaroo" alt i alt en trivelig men kald lørdagsettermiddag på Liland

brann gal jente

Vi lagde ikkje akkuratt lite liv vi heller då, en liten jente gjeng på ca.10 stk.. der med Brann sin innbytterbenk, alle de andre utenom meg spiller på Gneist, og eg på trane... men vi sang no!!0

GO BRANN!!
ull til Bergen!

SKB e BEST!!!

Vi var ikkje bare jenter! Flest gutter faktisk og liv lagde vi, men ufyselig høy fjortissfaktor :cry:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Brann-Peter!

Så du erkjenner at du var en av de som stod å pekte mot oss bak målet
og ropte "hater - hater - hater skb?"
Og høy fjortisfaktor? jo, men det var ikke rart i det hele tatt da alle som faktisk oppholdt seg der var 14 eller under..
Nei, still deg heller blant brannfans neste gang..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

SKB e BEST!!!

hehe, erkjenner nok ikkje det, men spiller selv for Gneist, e derfor eg sier ``vi``.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Go Up