• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Medgangsupporterne i Trondheim begynner og vise seg fram.

Started by KennethS, May 18, 2005, 08:33:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277649

Tragisk rett og slett tragisk!

13 seriemesterskap på rad og dette e takken for litt motgang?

Glad det ikkje e slik i Bergen, når vi vinner 15 på rad nå blir det ikkje buing mot spillerne fordet de bare ligger 15 poeng forann i slutten av april :D
tå på Brann

Xminator

Vil helst ikke være for skadefro over det som skjer der oppe, men bare konstaterer at det er lettere å snakke om "godfoten" og kontinuitet når det går bra. Og at de som alle andre leter etter syndebukker når det butter imot :p

Vi har drevet på samme måten selv, såpass rutinemessig at jeg egentlig ikke tror mjelde sitter ut året. Akkurat det blir ihvertfall noe nytt. Eneste grunnen til å kose seg er at de var så forbannet skinnhellige og høyt oppe da det gikk bra. For akkurat det de driver med nå kom det jo *aldri* til å gjøre selv...

morten_61

Ja jeg må si meg enig i at det er tragisk oppførsel av rbk supportere, men jeg mener at vi skal ikke rope for høyt om det, se hvordan noen av spillerne til Brann blir buet på når de skal byttes inn på banen, det er rett og slett flaut og være Brann supporter da.

naitsirk

synst det mest komiske som skjer i trondheim er kommentaren om at rbk alltid har ein dårlig start.
Da samma gjeld vel Eggen sitt utsagn om at serien setter seg ikkje før potetene ska opp av jorda.

Litt kjekt å sjå at rbk har motgang sånn som me har hatt i mange mange år.

PS. Men eg avskriv ikkje rbk endå, har sagt før sesongen at rbk vinn i år og.

Håpe eg tar feil!!!!!!!!

DeeDee

Hvis trønderne var misfornøyd med innsatsen, så er det helt på sin plass å pipe på laget. Man må kunne stille krav, uten at alskens fjortisser og "supersupportere" skal begynne å gnåle om dårlige supportere etc. greit nok at de er medgangssuprotere men ikke pga dette.

Geir

Men når RBK endelig får litt motgang nå, så får vi se hva supporterne deres er laget av. Det er nå vi kommer å få se de ekte supporternen der oppe.
ndelig SERIEMESTER

sekto


enavgutta

Vi piper våre også ut når de er milevis fra å levere varene og det de gjør ute på gresset er en ren forakt mot Stadionpublikummet. Eksempler er 1.omgangen i cupen mot Bryne i fjor og 1.omgangen mot Bødø/Glimt her for leden.

Og RBK kommer sterkere tilbake, de har startet svakt tidligere. Dette er ikke noe nytt. Men herlig å frotse litt "problemene".

Utrolig artig da hele Stadion sang "Rosengborg rykker ned" på 16'ende!

naitsirk

Den delen du snakker om sekto når det gjelder antall supportere som reiser i frå stadion, så vil eg sei at denne andelen er stor.

Har budd eit år i trondheim og veit at om rbk hadde prestert det samma som brann så vil dei hatt maks 10000 supportera på kampane.

Me får vel sjå korleis tilskuertalla blir til slutt i år om rbk ikkje har sjanse på gullet.

Northside

de har norges desidert beste mannskap i følge papiret, de har støttet laget (?) siden seriestart. Når de endå en gang driter på seg og dette skje på 16 mai mot Viking så kjønner eg godt at det blir litt piping....

Men eg leste noen poster inne på kjernen sitt forum, der var det mange som mente noen få ødela for andre, dvs media blåser opp denne saken noe vilt bare pga noen få buer og piper. Dette bør være noe vi brann supportere vet kordan e!  (Sanne/ Ystaas)

Go Up