• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Lyn: Ingen interesse??

Started by Lynmann, May 24, 2005, 11:24:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lynmann

Gratulerar med "nytt" forum! Likar at de har lagt opp til ei seriøs linje; slitsomt med alle fjortisidiotar som kastar bort vår tid.

Men kvifor ingen kamptråd på Brann-Lyn? Er de så sikre på seier etter overkøyringa i fjor haust at de er heilt sikre på seier?

Eller har de så god sjølvtillit at de berre brukar energien på eige lag? På vårt forum;
www.bastionen.no
er det alltid stor interesse for neste kamp og det er p.t. mellom 40 og 50 innlegg på foreståande kamp.

Skal sjølv til Bergen til helga. Kvar pleier de Ã¥ møtast før kamp? Hadde vore moro Ã¥ møta nokon av de siviliserte der borte i provinsbyen!   :)

Vedlegg til slutt det beste tribunebiletet frå cupfinalen i fjor:
http://www.bastionen.no/Tifo.asp

May the best team....
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

pusuren

Quote from: "Lynmann"

Vedlegg til slutt det beste tribunebiletet frå cupfinalen i fjor:
http://www.bastionen.no/Tifo.asp
og dere venter fortsatt!

SKB e BEST!!!

Vi pleier jo å ha tråd om hver kamp vi også, men kan jo være at ikkje alle syns denne kampen e like interessant, merkelig nok..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Nixon

En Lynsupporter som skriver nynorsk. Og jeg som trodde jeg hadde sett alt...

http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=4292

Her er tråden du etterlyser. Har falt litt i bakleksen da vi har andre ting å tenke på. Men personlig tar jeg ikke lett på Lyn. Dere har fått en ny vår etter at Henning Berg tok over. Men husk at Brann pleier å spille godt etter tap!
Rød makt på Hansa

Xminator

Vi er fortsatt inne i den litt dypere analysen av forrige kamp. Langt fra sikkert vi kommer frem til en konklusjon før vi har tapt mot Lyn ;)

Straffe!!!

Tifoen har vært behørig diskutert tidligere.

Etter min mening utvilsomt en av de aller beste vi har sett her hjemme på Berget!

abe78

.og husk!

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

Lynmann

Quote from: "Straffe!!!"Tifoen har vært behørig diskutert tidligere.

Etter min mening utvilsomt en av de aller beste vi har sett her hjemme på Berget!



Moro! :)

Har du ein referanse til den tråden?
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

espen

Etter en viss spytteopplevelse og økt fokus på rasisme i fotballen kan nok dette bli dårlig motatt.. så jeg tror kanskje det er lurt å avstå..

Straffe!!!

Nei.

Minnes bare at det ble diskutert på diverse fora både her og der etter cupfinalen, og langt de fleste var vel enig om at den var fin.

YadaYada

Quote from: "espen"Etter en viss spytteopplevelse og økt fokus på rasisme i fotballen kan nok dette bli dårlig motatt.. så jeg tror kanskje det er lurt å avstå..


Ser ikke noe rasisme-problem her. Den sangen der som opprinnelig handler om indianere er jo bare en leke sang. At de i Nigeria er mørk i huden har ingenting med saken å gjøre.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Nixon

Vi var alle enige om at Lyn knuste oss på tifo. Skulle ikke mye til.
Og at vi knuste Lyn på banen. Skulle heller ikke mye til.

NÃ¥r det gjelder "Nigerianersangen" sÃ¥ har den allerede blitt sunget av noen andre. Og da synes ikke jeg vi skal kopiere den. La oss heller finne pÃ¥ noe annet.  F.eks. kan man jo ta melodien til "Tre smÃ¥ kinesere" og lage noe ut av det:

Tre Nigerianere på Ullevaal...

Så kommer jeg ikke på noe mer i farten. I alle fall ikke noe som kan settes på trykk her...:)

Ok da. PÃ¥ utallige oppfordringer.
Men husk at jeg egentlig ikke mener det.

Tre Nigerianere på Ullevaal
Satt og ronket Morgan Andersen
SÃ¥ kom John Shittu
Spurte hva var hendt
Tre Nigerianere på Ullevaal
Rød makt på Hansa

Straffe!!!

Nåja, muligens festlig på gutterommet eller etter utallige bjørnunger. Men tror vi skal finne på noe som passer bitte litt bedre sammen. Bokstavrim og sånt vettu, husker sikkert fra grunnskolen.

espen

Quote from: "YadaYada"
Quote from: "espen"Etter en viss spytteopplevelse og økt fokus på rasisme i fotballen kan nok dette bli dårlig motatt.. så jeg tror kanskje det er lurt å avstå..


Ser ikke noe rasisme-problem her. Den sangen der som opprinnelig handler om indianere er jo bare en leke sang. At de i Nigeria er mørk i huden har ingenting med saken å gjøre.


Nei, Men det er stor forskjell på hva intensjonen er og hva oppfattningen er. Jeg bare sier det at folk kanskje er litt ekstra var på dette med rasisme og vil dermed dra forhastede besluttninger. Jeg synest også at det kan være morro å mobbe lyn for hva som skjedde. men jeg bare advarer mot at det er viktig og ikke bare koke sammen noe som vi synest er morrsomt, for det er ikke alle som skjønner at vi ikke har rasistiske tendenser..

Var bare det.. ellers meget godt påfunn

Nixon

Quote from: "Straffe!!!"Nåja, muligens festlig på gutterommet eller etter utallige bjørnunger. Men tror vi skal finne på noe som passer bitte litt bedre sammen. Bokstavrim og sånt vettu, husker sikkert fra grunnskolen.


MÃ¥ alt rime? Jeg driver ikke med barnerim, dette er moderne lyrikk!:)

Spøk til side. Er jo helt klart på kanten. Men på en annen side. Mange har de siste dagene etterlyst mer galskap fra tribunene, fortrinnsvis fra SS slik det var mer av for noen år siden. Og da kan man jo diskutere hva som er galskap og hva som bare er dumt. Mitt forslag er i høyeste grad respektløst. Men kanskje det er noe vi trenger mer av?
Rød makt på Hansa

RC

Den handler vel mer om Morgan enn nigerianerene slik eg ser det...

Straffe!!!

"Morgan Andersen er homoseksuell, han vet det ikke selv, og moren heter Kjell."

Denne  er det vel lenge siden vi har brukt?!

Representerer mye galskap og gode gamle tider med SKIKKELIG stemning på tribunene.

Dessuten vil sikkert Morgan huske den fra hockeytribunen på 80-tallet.

mr-bolstad

hvis noen fler enn meg har sett dagfinn lyngbø så skjønner dere denne!


morgan har en annen seksuel legning enn meg
og det respekterer eg
så lenge han ikje prøver seg på meg!

hehe
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Stalin

Joda, interesse er det..

vi trenger nok bare litt tid på å komme over det latterlige 3-2 tapet over start!

Brannfrelst

Blir vel 12.000 på Stadion den kampen. Noe som ikkje er bra. Skal jo igrunn vere fullt på hver kamp! Alle kamper skal bety like mye,gjør iallefall det for en god supporter. Tror ikkje Brann,eller supporterene tar lett på dette. For Lyn har et spennende ungt lag. Heldigvis i ubalanse etter oppstyret med alle disse Afrikanerene :)
2.10.07-Gullet kom hem!

naitsirk

Ser no ikkje ut som om denne ubalansen har vore so stor.

Lyn og start e vel formlaga i tl.
Trur det blir ein vanskelig kamp.

Lynmann

Eit døgn etter mitt forsøk på ein vennskapeleg liten introduksjon til kampen sundag har eg observert følgjande:

-Interessa for Løv/Ham-Brann er større (p.t. ca 20 innlegg på begge trådar)
-Mest interessant på denne tråden å harselera med nigerianarane og "homoseksuelle" Morgan
-Ingen respons på mitt ymt om eit lite møte før kampen...

Er de så lite interessert i omverdenen og er de så busy med Festspel at det kun er igjen tid til halvrasistiske songførebuingar før kampen? :)
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

Xminator

Jeg har jo sagt at vi ikke er helt ferdige med kampen mot Start enda :p Det blir nok litt oppmerksomhet når vi taper søndag, men ikke forvent deg for mye omtale om Lyn ;)

BrannSupporter

Det kom vel 12 900 mot B/G som også ble spilt kl 20:00. Jeg synes selv at Lyn en mer attraktiv motstander enn det B/G er. Vi scoret 6 mål foran et fullsatt stadion sist så jeg har tro på et sted mellom 13 000 og 13 500 tilskuere på den kampen. Selv må jeg ta til takke med TV'en.

abe78

Vi driter i Lyn ja - om det er det du vil frem til.

Et av de lagene jeg håper rykker ned hvert år. Lite tilskuere på hjemmekampene i Norges største by er bare latterlig.
.og husk!

BrannSupporter

Quote from: "abe78"Vi driter i Lyn ja - om det er det du vil frem til.

Et av de lagene jeg håper rykker ned vært år. Lite tilskuere på hjemmekampene i Norges største by er bare latterlig.


Ja, tipper Lyn sitt snitt vil ende på rundt 5000 hvorav 1/4 er bortesupportere...

lovebrann4ever

May the force be with you Obi "Wan" Mikel (where ever you are)
K Brann, det er på tide NO!

SKB e BEST!!!

To dager til kamp! Forventinger? 4-2 til Brann og i overkant av 12000 tilskuere.. Håper virkelig Lyn rykker ned i år, sammen med bøndene fra Trøndelag :lol:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Lynmann

Quote from: "Xminator"Jeg har jo sagt at vi ikke er helt ferdige med kampen mot Start enda :p Det blir nok litt oppmerksomhet når vi taper søndag, men ikke forvent deg for mye omtale om Lyn ;)


5 dagar seinare: Ferdig med startkampen no??

Merkeleg forum dette!

De har tydelegvis nok med dykk sjølve så det er vel kanskje slik me kjenner bergensarar frå før av.

Greit nok med de som ynskjer at Lyn rykkjer ned, men hadde jo håpa at det hadde vore mogeleg med ein konstruktiv meiningsutveksling i forkant av kampen, og at det hadde kome ein invitasjon frå ein eller annan til supportersamvær i forkant av kampen.

Men skal godt klara å kosa meg saman med eit hundretals Lynvenner som besøkjer byen eg!

Usiviliserte provinstullingar.....   :)

Unnskyld, ein skal ikkje sei slikt i ein klubb der folk har vanleg folkeskikk...

Jepp, riktig at me har eit snitt på 5.000 og er godt tilfreds med det. Jepp, ein fjerdedel av desse er gjester. Jepp, dei er også velkomne!

Matematikk: Det vil i snitt sei at på Lynkamp er det 3.750 urbane siviliserte tilskuarar med vanleg folkeskikk!

Dette talet vil endra seg drastisk i neste heimekamp som er den einaste fotballkampen som er viktig for meg i år: Lyn-Voff. Samt returkampen då... Har ikkje problem med tap for andre lag; men desse må vinnast! Og det følest godt å ikkje ha tapt for dei sidan 1983...

Meir matematikk: I den kampen vil det vera oss og 20.000 usiviliserte. Altså er det i den kampen 85% gjester. Eller slik eg ser det: 85% tilhøyrer det primitive stammefellesskapet på Oslo aust.

Ser jo på forumet her at fleire vil ha Lyn ned; Kulturen her er kanskje nærmare den som er å finna i strøksforeningen på Oslo aust...
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

Nixon

Quote from: "Lynmann"Dette talet vil endra seg drastisk i neste heimekamp som er den einaste fotballkampen som er viktig for meg i år: Lyn-Voff. Samt returkampen då... Har ikkje problem med tap for andre lag; men desse må vinnast! Og det følest godt å ikkje ha tapt for dei sidan 1983...


Vi diskuterer gjerne vi.
Men fortrinnsvis med supportere.
Du vet slike som synes alle kamper er viktige.
Og som har problemer med å tape i alle kamper.
Kan du finne en slik Lyn-supporter til oss er vi med!

:)
Rød makt på Hansa

Skotten

Quote from: "Lynmann"Usiviliserte provinstullingar.....   :)


Jada, jeg ser at du har en smiley bak. For det er noe med språket ditt som ikke øyeblikkelig får meg til å tenke på den enorme urbane gryten på østlandet som kalles oslo. Det er litt fint å tenke på; Hva skal vi egentlig med Paris, New York og London når vi har vår egen metropol, bare en behagelig NSB - reise unna? Dømmer jeg ut i fra ditt nydelige skriftmål har du tydeligvis tenkt samme tanke.

Men det mest interessante med innlegget ditt er at du virker oppgitt over at interessen for Lyn er minimal, samtidig som du selv medgir at den eneste interessante kampen for deg i år er mot vålerengen. Aner vi en liten freudiansk sleiv?
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Brannmann rob

Quote from: "abe78"http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/lyn/article393265.ece

Flere som er med på å synge dette? Hehe,...


ja dette va morsomt.... ikke rasistisk... dette må vi synge :P

BrannSupporter

Det er solgt 10 611 billetter til Lyn-kampen.  Da synes jeg det bør komme nærmere 13 000.

lovebrann4ever

hvor mangen kommer fra lyn då?? jeg var på lyn oslo`s hjemme bane sist sesong, det var cup finalen, då satt jeg nesten inne i lyn bataljonen(d.v.s to seter vekke fra der den første lyn supporten) og det var vel 200 stk eller noe?? og vi fra Bergen var over 20.000 på ullevoll. det var ca. 30.000 i oslo den helgen.. det er greit man kan ikke sammen ligne det menne jeg lurer på om lyn har "giddet" å arrenskjere en tur til verdens navle Bergen. og då tenker jeg ikke på tre stk.!?
K Brann, det er på tide NO!

pusuren


Nixon

Quote from: "pusuren"http://www.bastionen.no/Nyhet.asp?id=406
ser ut som det blir noen par busser..


To busser fra Oslo er vel..., la meg se...,  sÃ¥nn ca. to flere busser enn det som normalt sett kommer fra Bergen. SÃ¥ vi bør vel ikke briefe sÃ¥ altfor mye nÃ¥r det gjelder arrenskjerte turer.

Ellers bør vi vel gi Lynsupporterne litt respekt. Minste motstandsvei i Oslo er jo å henge seg på Klanen.
Rød makt på Hansa

Northside

vi er et stort lag å møte, derfor kommer det alltid mange bortesupportere når vi spiller kamper... Lyn er ikke et stort lag, derfor bryr ikke vi oss så veldig mye mer enn vi gjør med andre "vanlige" kamper...

Alexåsane

Quote from: "Nixon"
Quote from: "pusuren"http://www.bastionen.no/Nyhet.asp?id=406
ser ut som det blir noen par busser..


To busser fra Oslo er vel..., la meg se...,  sÃ¥nn ca. to flere busser enn det som normalt sett kommer fra Bergen. SÃ¥ vi bør vel ikke briefe sÃ¥ altfor mye nÃ¥r det gjelder arrenskjerte turer.

Ellers bør vi vel gi Lynsupporterne litt respekt. Minste motstandsvei i Oslo er jo å henge seg på Klanen.


Lyns indre kjerne er imponerende, men mangfoldet mangler. En liten gjeng som fortjener respekt.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Kruxleiven

Lyn er vel de klubbene jeg liker best ved siden av Brann sammen med kanskje underlig nok for deg Lyn mann, kanarigjengen. Har kanskje noe med at dere står da sammen mot hviff og at vi har et godt vennskap med kanaris.

Fansen vår består i altfor stor grad unge tenåringer som ikke reiser på bortekamp og som ikke bryr seg stort om motstanderen heter Lyn eller Odd. De eldre har en fiendtlig instilling stort sett uansett hvem motstanderen er. I det hele tatt er fansen vår en merkelig gjeng som jeg ikke synes ligner på noen andre her i Norge. Kanskje det har noe med å gjøre at vi ikke har noen naturlige fiender. Vi må liksom håpe på at Løv Ham eller Fyllingen skal komme opp i eliten, og selv om det skulle skje så er sjansen minimal for at de kommer til å få stort mer enn 10-20 fans med trommer og 2 sanger pr kamp.

Det finnes nok noen som er interessert i å møte Lynfans for en øl eller to før kamp, men her inne er stort sett tonen at Lyn rykker ned og Lyn ikke har noen fans. Nja. Lyn har jo faktisk en rimelig stor syngende skare, men dere burde kanskje vurdere å flytte tilbake til cola eller starte bygging av ny og mindre stadion. Tydeligvis synes hviff dere er verdt å hate i hvertfall.

Ganske absurd egentlig at folk ønsker dere ned. Vi slo dere 4-1 i cupfinalen og har ikke tapt siden 2000 eller noe såvidt jeg vet. Det er litt mer naturlig å mislike de man taper mot enn de man vinner ofte mot. Tilskuertall er et dårlig argument for hvem som skal være i toppen. Ville mye heller hatt ned bedritne Aalesund enn dere. Heldigvis ser det ut som om det kan bli realitet. Også Tromsø kan stikke ned. Det er bare for langt opp der. Fredrikstad er bare uvant. Klarer ikke å venne meg til dem. De kan også gå ned. Opp igjen med godset, Bryne og Stabæk.

Angående kampen tror jeg nok vi vinner igjen. Siden vi har mange skader og ikke stiller med vårt beste lag tror jeg det blir en jevn kamp med 2-1 seier til oss etter nok en tabbe av mesterkeeperen Opdal. Dere skulle vel ikke være interessert i å selge Al Habsi eller Nuno til oss? :lol:

Lynmann

Til Kruxleiven!

Takk for seriøst svar! Det er slike som deg som er morsomme å møta! Du er velkomen til å vitja oss ved neste Lyn-Brann kamp!

Motsatsen din er jo ein Brannsupporter som er inne på vårt forum om dagen med følgjande fantastiske innlegg: (Besvart med 50 humoristiske svar frå Bastionens side!)



Helvettæ Brann ska ydmykæ dåkkar!!!
Det skal bli like jævli for dokkar no som ifjor!
Lyn hasje supportare engang! LOOOOOOSER!!!
Fakkatn for en dritt klubb... hasje dokkar bere å ta dokkar te enn å hæie på de?
Brannn e BEST! vi slåt dokkar bare vent å se... ingen trodde på seier over LSK heller, vo slo de 6-2... py det.. og Winters å Sæternes ska leke seg me Lustü, eller ka faen han heter -visje vite det heller! - Og Berntsen... Gru dokkar! kor mange stiller opp no då? 3 stk. då ska eg få Store stå me meg på applaus for at dokkat stiller såpass mange... kor amnge va dokkar på cup finalen? 2000? ca... Vi va over 20.000!!!! Syyyynde det!!!!!

HEIA BRANN!!!!!!!!!!
_________________
Håkon Opdal + Bengt Sæternes = Mine helter
------------------------------------------------

JA, til og få Kvisvik te FFK!!!
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

chris_henrik

QuoteHelvettæ Brann ska ydmykæ dåkkar!!!
Det skal bli like jævli for dokkar no som ifjor!
Lyn hasje supportare engang! LOOOOOOSER!!!
Fakkatn for en dritt klubb... hasje dokkar bere å ta dokkar te enn å hæie på de?
Brannn e BEST! vi slåt dokkar bare vent å se... ingen trodde på seier over LSK heller, vo slo de 6-2... py det.. og Winters å Sæternes ska leke seg me Lustü, eller ka faen han heter -visje vite det heller! - Og Berntsen... Gru dokkar! kor mange stiller opp no då? 3 stk. då ska eg få Store stå me meg på applaus for at dokkat stiller såpass mange... kor amnge va dokkar på cup finalen? 2000? ca... Vi va over 20.000!!!! Syyyynde det!!!!!


Hehe, tror denne jenten har gitt lyd fra seg her inne også. Må dere være litt snill med henne der borte i bastionforumland. :wink:
<BRANN> ..... DKFM

haar

Og korti ble det interesse for lyn-kamper? Er det 2000 på kampene nå?

Stoffi

Quote from: "Lynmann"Til Kruxleiven!





Helvettæ Brann ska ydmykæ dåkkar!!!
Det skal bli like jævli for dokkar no som ifjor!
Lyn hasje supportare engang! LOOOOOOSER!!!
Fakkatn for en dritt klubb... hasje dokkar bere å ta dokkar te enn å hæie på de?
Brannn e BEST! vi slåt dokkar bare vent å se... ingen trodde på seier over LSK heller, vo slo de 6-2... py det.. og Winters å Sæternes ska leke seg me Lustü, eller ka faen han heter -visje vite det heller! - Og Berntsen... Gru dokkar! kor mange stiller opp no då? 3 stk. då ska eg få Store stå me meg på applaus for at dokkat stiller såpass mange... kor amnge va dokkar på cup finalen? 2000? ca... Vi va over 20.000!!!! Syyyynde det!!!!!

HEIA BRANN!!!!!!!!!!
_________________
Håkon Opdal + Bengt Sæternes = Mine helter
------------------------------------------------

JA, til og få Kvisvik te FFK!!!


Ikke for å være stygg mot noen her, men jeg ble rimelig flau på våre vegne nå.

Jeg håper bare jeg rekker kampen, noe jeg tviler på. :-/ Må nemlig rekke et fly
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lynmann

God morgon!

Takk til dei (få!) seriøse på forumet her!

Då er det snart på tide å starta turen over fjellet. Ja; det vart litt for mange for den vetle maxi-taxien vår så det vart to stk. denne gongen. Grunnen til det veit eg ikkje, men det er sikkert på grunn av at me synest Bergen, Brann og bergensarar er fantastisk hyggjeleg bekjentskap.

Sånn sett har jo mitt vekeslange besøk på forumet her bekrefta det.

I mitt opprinnelege innlegg la eg jo litt opp til å få til eit lite møte før kampen med hyggjelege likesinna då. Registrerar jo at det ikkje var nokon som rakte ut ei hånd der...

Uansett: Lukke til med kampen og resten av sesongen!

p.s. Såg at linken om denne Brann ambassadøren som var inne på vårt forum var stengt. Lurte på kva slags sensurtenkning som låg bak den beslutningen...
etre å vera få med vanleg folkeskikk enn å vera del av ein stor primitiv Klan (les: Saueflokk)

Northside

Ta deg en tur til fotballpuben eller et annet sted med Bergensere så blir du nok alltid tatt godt i mot :wink:
Bare hold dere vekke fra de såkalte "guttene", vet aldri ka de finner på....

Green shirt mush

QuoteBare hold dere vekke fra de såkalte "guttene", vet aldri ka de finner på....

Ja de er noen farlige dyr. Hørt at de går med stanley kniv og white pride capser og.
Alvorlig talt:du bør holde deg for god til sånne uttalelser.
i!
ACAB

Northside

Quote from: "Green shirt mush"
QuoteBare hold dere vekke fra de såkalte "guttene", vet aldri ka de finner på....

Ja de er noen farlige dyr. Hørt at de går med stanley kniv og white pride capser og.
Alvorlig talt:du bør holde deg for god til sånne uttalelser.


Hvorfor bør eg det? du har jo selv sett ka noen av de e ute etter!!  Sier ikke det kommer til Ã¥ skje, men det KAN skje pga det har kjedd før!

Green shirt mush

QuoteHvorfor bør eg det? du har jo selv sett ka noen av de e ute etter!! Sier ikke det kommer til å skje, men det KAN skje pga det har kjedd før!

Da bør jo lyn holde seg vekk fra fotballpuben da,for det har jo vært mer baluba med "trær" i det siste,og som du sier det som har skjedd før KAN skje igjen.
i!
ACAB

bonzo

Heia Lyn ( hater FC og oslo)
Gleder meg som en unge til kampen.  Jeg har en dÃ¥rlig  følelse og tror at brann rævkjører lyn..... blir 4-0 ( noe jeg ogsÃ¥ har tippet).
Men i og med at forsvaret deres er ganske b-preget nå så ser jeg lys i tunellen. Bra hanstveit er borte fra venstrebeck, for han er god! Gleder meg til å se om mounir hamoud kan gjøre den nye backen litt svimmel:)

Ellers ønsker jeg laget deres og dere lykke til med kampen.  
MÃ¥tte det beste laget vinne :)
BK= æsj
VIF=æsj

Go Up