• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-rbk utsolgt?!

Started by FredrikOslo, June 06, 2005, 14:41:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

FredrikOslo

Ville bare nevne at disse bilettene nå er utsolgt i følge ticnet.
De hadde to biletter igjen på hele brann stadion når jeg ringte og bestillte for fem min. siden. blir nok rimelig trøkk på den kampen ja...

vet ikke om ticnet regner med utvidet dispensasjon da... eller er dette bestemt nå?
RANN!

arild

Brann - Rosenborg, søn 19.juni   

Ledig: 3460 plasser
Kun 2 single sitteplasser

Total kapasitet: 17500. Ant. ledige plasser er oppdatert: mandag 6.juni kl.13.45

odde

ticnet.no har de fremdeles billetter igjen... men bare stå plasser

enavgutta

Vi bør klare fullt hus og utsolgt til denne kampen ! Alle mann til Stadion !

Austevolling

Det er ikkje utsolgt. Eg kjøpte nettopp 3 biletta
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Northside

Dersom de sier det er utsolgt på ticnet eller narvesen så tar du turen til stadda, alltid noe tull med disse andre... snakker om egne erferinger.

uansett så tar vel ikke ticnet med bbb medlemmer, der blir det jo aldri fult uansett så vi kan nok ta livet med ro :wink:

Brannfrelst

Fortsatt 3500 billetter å oppdrive på Stadion. Sitteplasser kun på W tribunen. Blir vel utsolgt her kan eg tenke meg.
2.10.07-Gullet kom hem!

TcK

Mal klokkesvingen rød!

Dette må bare bli bra. Min onkel kommer fra Botswana for å se kampen. Ikke det at han ikke reiser for andre grunner også, men uansett.

Alle mann til stadion!

tck
Jesus elsker alle barna

BL

Quote from: "TcK"Mal klokkesvingen rød!

Dette må bare bli bra. Min onkel kommer fra Botswana for å se kampen. Ikke det at han ikke reiser for andre grunner også, men uansett.

Alle mann til stadion!

tck


Noen ler sikkert! Men se på "danskebåten" stadion. Mer betong enn seter. Korfor ikkje male betongen? Er en del betong på stadion og, se på hansasvingen etter at reklameskiltene ble tatt vekk. Mye grå betong som kunne vært rød, hvit og svart! SS også!
Hansa-
Felt Z

enavgutta

Vedkommende som tegnet Hansaen kan ikke ha vært riktig klok med tegnebrettet nei. Ryktene vil ha det til at det er samme fyr ( som visstnok er kjent som ubrukelig i arkitektkretser ) som står bak tegningene av de nye tribunene også.

Kan noen vennligst ta hånd om betongarkitektene før det er for sent ! ;-)

Go Up