• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Venstre kanten/ hanstveit

Started by Mr. Walde, July 15, 2005, 00:34:13 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Mr. Walde

jeg satt  Ã¥ tenkte hva men kalven pÃ¥ venstreback og erlend pÃ¥ venstreving til vi finner en god erstatter. husker han spilte der en stund og det gikk ganske bra.

hva syntes dere??????

AtroZ

Hanstveit var ikke god på venstrekanten forgje gang kvisvik forsvant... Mulig han fungerer bedre vis det er en bra back bak han. Det får tiden vise. tror mer på en anne løsning på venstrekant.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Mick

Får vel se hva Helgebe har å tilføre også da! Hanstveit har spilt greit i år, men har vel ikke brilliert offansivt. Hadde vært veldig betrygende om Helgebe glei rett inn i venstrekanten og norsk fotball helt problemfritt, men det er vel ganske urealistisk. Hanstveit er i mine øyne en nødløsning på venstreving, da er Knudsen et bedre alternativ.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Xminator

Etter Kalvenes sitt vikariat på venstrebacken så er jeg 100% overbevist om at Kalvenes ikke har noe å gjøre på ett Brannlag med gullambisjoner. Kalvenes på førstelaget bør være rene unntak og kriseløsning.

Mick

He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Skotten

Quote from: "Bruiser"Uaktuelt.


Du er en mann av få ord...

Forøvrig helt enig. Et lag som skal vinne gull kan ikke ha Hanstveit som ving. Kalvenes som fast på venstreback er også tvilsomt. Vi må diskutere løsninger som kan heve oss, ikke disse nødløsningene. Kommer ikke Vaagan Moen, blir det veksling mellom Guntveit, Knudsen og Helegbe. For å si det sånn, da håper jeg Helegbe er jævlig god.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Lurkin

En ting kunne vært Robbie på venstre, og da hadde Charlie fått spilletid som spiss også.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Ikke noen god ide. Winters er klart best som angriper, og ikke minst bedre enn Miller i samme posisjon (forutsatt at han er i form selvsagt).

Ã?ge

Quote from: "Lurkin"En ting kunne vært Robbie på venstre, og da hadde Charlie fått spilletid som spiss også.

Mener å huske at han ble brukt på venstrekanten uten hell før Raymond kom tilbake fra Austria W. Vil heller se hva HelgeBø (helegbe) er god for.

Go Up