• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BENGT SĂ?TERNES

Started by pathel, August 11, 2005, 21:01:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

davew_uk

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=83656

SĂŠternes nektet Ă„ ta straffespark ifĂžlge bt.no.   Tid Ă„ gi Dylan sjanse mot BodĂž.

apop

I tillegg sÄ har vi denne saken http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=OU4UPWI003TS1QFIMUNSFEQ?articleID=83656

Nekter Ă„ ta straffesparkene, Hvor totalt uten selvtillit er man da?

Benk ham en kamp eller to, det gÄr ikke ann Ä spille med slike holdninger.

Helegbe_er_en_stor_dverg!

Helt enig med trÄdstarter; SÊternes fortjener ikke Ä starte mot B/G.

Gi BigMac en mulighet til Ă„ vise seg frem, SĂŠternes har ikke prestert nok til Ă„ fortsette.

PS: Var lovende spill av Helegbe i kveld!!
i e Brann!!

Lurkin

La Bengt spille mot Glimt, mannen lider av mangel pÄ vinger.
BerĂžmte Brann fra Bergen

Charlie Winters

kjÞp michael Owen.... han vil jo vekk fra real madrid no...da fÄr vi en toppscorer!!!
RANN vinner!

DJ_ADG

snakker vi om topp scorreren i Norsk Tippeliga?
ĂŠr med Ă„ stĂžtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Bengt, er ikke det han med mest mÄl (sammen med noen andre) og mest mÄlgivende i hele TP dette Äret? Mener bestemt at han leder VG sin bÞrs der....

Toa

Mjelde mÄ slutte Ä synes synd pÄ de, og piske de i rÊven!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt Ă„ putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

DJ_ADG

9 mĂ„l, 3 MĂ„lgivende pasninger,    5,12 pĂ„ VG bĂžrsen.

Og sÄ kommer listen det bare é Robbie foran;
Poengligaen - 2005
(mÄl/assist)

Robbie Winters, Brann    13 (6/7)    
Bengt SĂŠternes, Brann    12 (9/3)
ĂŠr med Ă„ stĂžtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Kruxleiven

Quote from: "DJ_ADG"snakker vi om topp scorreren i Norsk Tippeliga?


Spiller ingen rolle. FjorÄrets toppscorer i eliteserien ble ogsÄ slaktet av sine egne fans som en udugelig spiller som det er komistund med hver gang han prÞver Ä Cruijff vendingen sin. Tilbake til Bengt er jeg enig med trÄdstarter. Sjelden man kan ta de som scorer mye mÄl. Det er jo det viktigste i fotball det, men med Bengt er det nÊrmest et unntak. I de siste kampene har han ikke gjort en dritt annet enn Ä vÊre ute pÄ banen og trakke oppÄ markeringen sin (mÄl mot VIF da, men likevel). Har inntrykk av at hver gang det spilles en ball pÄ han sÄ mister han den eller spiller milelang stÞttepasning langt bakover pÄ banen. La han fÄ en eller to kampers hvile og gi Dylan eller noen andre sjansen. Klippekortet hans bÞr vÊre tomt nÄ snart.

power


enavgutta


Candyman

Quote from: "Charlie Winters"kjÞp michael Owen.... han vil jo vekk fra real madrid no...da fÄr vi en toppscorer!!!

Nei, Cristiano Ronaldo!! Da har vi ving da!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spÞrsmÄlet...

jeglĂžh

Endelig! Endelig! Endelig!

Har blitt slaktet for Ă„ ha dette synspunktet tidligere. Flott at det fins andre der ute med Ă„pent sinn som ikke blindt trekker frem cupfinalen.

I tillegg til Ä spille dritdÄrlig er han 110% interesselÞs. Tidligere gadd han ihvertfall Ä gÄ i offside. Mener DM er en stor klÞne, men han viser nÄ tÊl. PÄ tide med bytte, ja.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blÄst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Her benytter trÄdstarter ett dÄrlig resultat til Ä ri egne prinsipper. Forbannet 5. kolonist!

jeglĂžh

Quote from: "Xminator"


SÄ ikke kampen, men det er ikke viktig. Siden LSK kampen har BS vÊrt elendig. Forskjellen pÄ han og andre elendige (jmf DM, MK osv. er at han er uinteressert samt har klippekort pÄ laget.

Synes og at det er underlig at du velger Ä navngi CM som en som bÞr benkes. De siste seriekampene er det kun han som har vÊrt inspirert og hatt lyst pÄ ballen. GlÞden til CM har i mange kamper vÊrt det eneste lyspunktet.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blÄst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Quote from: "jeglĂžh"
Quote from: "Xminator"


SĂ„ ikke kampen, men det er ikke viktig.


Om du ikke sÄ kampen kan du egentlig holde deg langt borte fra dette forumet og enhver diskusjon rundt hva og hvordan laget og enkeltspillere spilte. Du henger deg pÄ en diskusjon som passer dine trangsynte behov perfekt. Igjen. Drittsekk.

jeglĂžh

Quote from: "Xminator"Om du ikke sÄ kampen kan du egentlig holde deg langt borte fra dette forumet og enhver diskusjon rundt hva og hvordan laget og enkeltspillere spilte. Du henger deg pÄ en diskusjon som passer dine trangsynte behov perfekt. Igjen. Drittsekk.


Du har nok rett, xminator. Hvordan fÄr man et Äpent sinn à la ditt.

Har hĂžrt at du er en bitter, liten mann. Du hĂžres sĂ„nn ut ĂČg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blÄst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

TERD

Quote from: "Xminator"Her benytter trÄdstarter ett dÄrlig resultat til Ä ri egne prinsipper. Forbannet 5. kolonist!


Kan vi derfor forvente at du kommer til Ä kritisere den trÄden som, pÄ et eller annet tidspunkt, etter at Brann har vunnet en kamp, harselerer med de som Þnsket Mjeldes avgang?
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, mÄ resten per definisjon vÊre tapere.

Nixon

Er svÊrt glad for at jeg ikke er i Mjelde sine sko nÄr han skal ta ut spissene til kampen mot B/G.
SÊternes har en utrolig skÄringsvegring for tiden. Bommer pÄ store sjanser. PrÞver Ä finne medspillere nÄr han bÞr fyre lÞs fra god posisjon. Virker ikke som selvtilliten er helt i orden. Det viste vel ogsÄ det at han unlot Ä ta straffene i gÄr.

Men sÄ er det dette med spisser og ketsjupflasken da. SÊternes er sÄ god at det vil lÞsne. Og det kan likegodt skje mot B/G. Og dette vet Mjelde bedre enn de fleste som gammel spiss.
RÞd makt pÄ Hansa

ostraume

Scoringsvegring? Scoret ikke han et glimrende mÄl mot Vif? Tre kamper uten mÄl er altsÄ nok til Ä vrakes?

For all del, SĂŠternes er ikke i sin beste form, men er fortsatt milevis bedre enn Big Mac.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Snublefot


Leffen

berre er ogsÄ toppscorer, men det betyr ikke at han er god

KEO

At seternes bommer litt mĂ„ vi tĂ„le, at han ikke har den stĂžrste selvtillitten nĂ„ kan sĂ„ vĂŠre. men Ă„ benke en match vinner av dimensjoner er galskap nĂ„r vi ikke har bedre erstattere. Blir for dumt Ă„ hyle nĂ„, og neste uke  kaller vi mannen for en gud. Han kommer garantert til Ă„ score 9 mĂ„l til denne sesongen. SĂ„ la han spille
Nu kĂžr vi!

jeglĂžh

Quote from: "Snublefot"


Jeg er enig i alt du sier, snublefot, vedrÞrende hjelpen han fÄr. Men fÞler og at han ikke lenger er "pÄ hugget". Spisser mÄ ofte ta sjanser pÄ lÞp, og "lukte" muligheter. Der synes jeg han har mangler.

Jeg er nok ekstra kritisk til han fordi kroppsholdningen synes sÄ forferdelig likegyldig.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blÄst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Mico

En ting er at han tydelig ikke eier selvtillit for tiden. SÄnn mÄ man bare regne med at skjer innimellom. Det som er irriterende er at han er uinteressert og lat. SÄ lenge han skorer bryr man seg selvsagt ikke om at han ikke viser innsats, men nÄr han spiller elendig blir jeg veldig sint av Ä se en spiller som ikke gidder.

jeglĂžh

Quote from: "Mico"En ting er at han tydelig ikke eier selvtillit for tiden. SÄnn mÄ man bare regne med at skjer innimellom. Det som er irriterende er at han er uinteressert og lat. SÄ lenge han skorer bryr man seg selvsagt ikke om at han ikke viser innsats, men nÄr han spiller elendig blir jeg veldig sint av Ä se en spiller som ikke gidder.


Veldig godt sagt. Du forklarer det pĂ„ en atskillig mer artikulĂŠr mĂ„te enn meg, men det er dette jeg ĂČg prĂžver Ă„ si nĂžyaktig.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blÄst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

wester

Xminator skrev:
Om du ikke sÄ kampen kan du egentlig holde deg langt borte fra dette forumet og enhver diskusjon rundt hva og hvordan laget og enkeltspillere spilte. Du henger deg pÄ en diskusjon som passer dine trangsynte behov perfekt. Igjen. Drittsekk.

--------------

hva er vitsten med Ă„ kalle folk for "drittsekk"  fordi de er uenig med deg...?  hva slags diskusjon er det?

pathel

Quote from: "Xminator"
Quote from: "jeglĂžh"
Quote from: "Xminator"


SĂ„ ikke kampen, men det er ikke viktig.


Om du ikke sÄ kampen kan du egentlig holde deg langt borte fra dette forumet og enhver diskusjon rundt hva og hvordan laget og enkeltspillere spilte. Du henger deg pÄ en diskusjon som passer dine trangsynte behov perfekt. Igjen. Drittsekk.


NÄ var jeg dum nok til Ä tro her forleden at Xminator var en seriÞs debattant med en god porsjon saklighet. sÄ feil kan man altsÄ ta. Han er altsÄ tydeligvis en typisk drittunge som slenger drit til alle og enhver som har meninger som gÄr imot hans, og er stort sett til Ä le av hele karen. Vi andre er trangsynte, drittsekker eller 5.kolonister og gud vet ikke hva. Dette er altsÄ mÄten Ä vÊre tÞff i trynet med folk som har hjertet i den samme klubben, men kun er sÄ syndige Ä lufte sine meninger pÄ d forumet som denne Xminator tydeligvis trodde var hans eget. Og denne karen pÄsto her forleden at jeg etterlyste en diktator som trener....

Folk som vil ha vekk andre fra forumet med motstridende meninger, og/eller slenger dem full i dritt, det er Xminator, og sĂ„ snakker HAN om avsky for diktatorer ???  Mens han har egenskaper som egner seg godt i sĂ„ mĂ„te...  Patetisk type.

Og til det lille han fĂ„r innimellom dritten sin, som gjalt saken her: Det er hĂ„plĂžst Ă„ skylde pĂ„ SĂŠternes etter denne kampen? Er det hĂ„plĂžst Ă„ skylde pĂ„ den mest hĂ„plĂžse utpĂ„ der ??  Og jeg snakker ikke pĂ„ bakgrunn av bare denne kampen, men om det som har vĂŠrt et problem over tid. Og treneren du forguder ikke gjĂžr en dritt med, men lar ham spille uansett hvor hjelpelĂžs han er. Du mĂ„ vĂŠre uenig sĂ„ mye du vil, Xminator, men at du ikke klarer det uten Ă„ komme med de karakteristikkene av andre her inne som du gjĂžr, gjĂžr deg til en usaklig useriĂžs debattant! NĂ„ er du sannsynligvis ikke i nĂŠrheten av Ă„ vĂŠre like  tĂžff i trynet nĂ„r du diskuterer ansikt til ansikt med folk ellers i livet, det er jo sĂ„ mye lettere her, men skulle du mot formidning oppfĂžre deg sĂ„nn ellers i livet mĂ„ du vĂŠre en meget upopulĂŠr type som har skaffet deg mange uvenner. Hadde du vĂŠrt hunkjĂžnn kunne du kanskje skyldt pĂ„ at du er i en premenstruell periode. Men innbiller meg at du er en frustrert guttevalp med litt mangelfull oppdragelse. Uansett, og nok engang: GOD BEDRING!

Xminator

Skal vi se:

Du er en dritdÄrlig maler, men jeg har ikke sett maleriene dine.
Du kan bare slutte Ă„ synge for jeg har ikke hĂžrt deg synge.
Du kan bare stÄ over neste kamp for jeg sÄ ikke kampen.

Kommer da ordet "drittsekk" fordi man er uenig, eller fordi pÄstanden faktisk kommer fra en?

pathel

Quote from: "KEO"At seternes bommer litt mĂ„ vi tĂ„le, at han ikke har den stĂžrste selvtillitten nĂ„ kan sĂ„ vĂŠre. men Ă„ benke en match vinner av dimensjoner er galskap nĂ„r vi ikke har bedre erstattere. Blir for dumt Ă„ hyle nĂ„, og neste uke  kaller vi mannen for en gud. Han kommer garantert til Ă„ score 9 mĂ„l til denne sesongen. SĂ„ la han spille


Jeg er en av de som mener at han pr. i dag absolutt bÞÊr benkes, da han presterer sÄ dÄrlig at Dylan absolutt kan prestere bedre og definitivt fortjener en skikkelig sjanse.
Intressant pĂ„stand om at han GARANTERT kommer til Ă„ score 9 mĂ„l til denne sesongen!!!  dvs. nĂžyaktig ett mĂ„l i snitt resten av sesongen da det gjenstĂ„r 9 kamper. PĂ„ de fĂžrste 17 kampene har han et snitt pĂ„ 0.53 mĂ„l pr. kamp. At han da er toppscorer forteller jo bare hvilket nivĂ„ der er pĂ„ de beste spissene i Norge for tiden, men altsĂ„: Han skal mĂ„lt i antall mĂ„l prestere dobbelt sĂ„ godt som hittil i sesongen, og da vet vi at han for Ăžyeblikket er helt utenfor! Optimistisk det! Men ingen blir mer glad enn meg om sĂ„ skjer...

jeglĂžh

Quote from: "Xminator"Skal vi se:

Du er en dritdÄrlig maler, men jeg har ikke sett maleriene dine.
Du kan bare slutte Ă„ synge for jeg har ikke hĂžrt deg synge.
Du kan bare stÄ over neste kamp for jeg sÄ ikke kampen.

Kommer da ordet "drittsekk" fordi man er uenig, eller fordi pÄstanden faktisk kommer fra en?



Xminator, vi har da ved flere anledninger vÊrt uenig tidligere. Har alltid synes hadde interessante meninger. Hvorfor plutselig sÄ aggressiv mot meg og andre debattanter. Folk som du her inne har angrepet har tydeligvis en annen mening enn deg, men det er da oppriktige og Êrlige meninger.

ForeslÄr at vi legger Þksen til side nÄ. Ser frem til videre debatter med deg.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blÄst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Lurkin

BerĂžmte Brann fra Bergen

jeglĂžh

Quote from: "Lurkin"


Jada, jada. SelvfÞlgelig skal det ikke rettes kritikk mot noen av vÄre helter siden vi alle skal ha "dÞ for Brann, alle mann, blod e tjukkere enn vann" mentalitet.

Dere som er villige til Ă„ dĂž for Brann kan fortsette Ă„ rosemale alt som skjer i Brann. Vi med selvstendige tanker kan fremdeles vĂŠre kritiske hvis noe ergrer oss. OK?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blÄst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

BL

Dylan inn for SĂŠternes? No synker vi lavt her.
Hansa-
Felt Z

leverpostei

At Saeternes gjoer det bra paa VG-boersen sier vel mer om tabloid-pressen. Saa lenge Brann var gull-kandidat ser det bra ut for avisene aa ha Saeternes i poeng-toppen. Naa raser det nok nedover sammen med gullmedaljene.

Trist at Dylan er beste (les: jeggo) erstatter.
eggo

leverpostei

Quote from: "Lurkin"


Det blir jo helt latterlig aa insuere at man ikke er skikkelig Brann-supporter fordi man ikke alltid sier "flott gutter" uansett hva som skjer med laget. Sitter kanskje Lurkin og Xminator uten en eneste kritisk tanke om de siste 4 kampene, eller er det bare det at man skal bare 'tenke det' og ikke 'si det hoeyt', i frykt for at man da ikke er skikkelig supporter.

En god supporter er engasjert omkring laget og har meninger om hva som kunne ha vaert gjort annerledes.

Lurken mener visst at:
Vi scorer ikke - "eg vil dĂž for Brann"
Vi vinner ikke - "eg vil dĂž for Brann"
Vi slipper inn mÄl - "eg vil dÞ for Brann"

er en forbannet god supporter, mens en som vil si noe om hvor skoen muligens trykker er det motsatte. Voks opp.
eggo

naitsirk

vg-bĂžrsen,dagblad-bĂžrsen,bt-bĂžrsen osv e ei subjektiv meinig som i dei fleste tilfeller gjev utslag i fĂžlelser for spelaren.

Synst forÞvrig at denna trÄden kom litt seint dÄ sÊternes har vore rett og slett elendig ganske lenge.
sÄg tendensar mot aafk(innsats og gÞts), men da resulterte ikkje i mÄl.
SĂŠternes,kvisvik og miller har samme statusen og da e eigentlig ikkje vits Ă„ diskutera noko om da.
kvar gong nokon kritisere "gudane" so kjem da kvar gong at:han e jo toppscorar og best i poengligaen.
hjelpe ikkje brann so fryktlelig mykje om sÊternes score 25mÄl i ein kamp og ingen i dei resterande 25 kampane.
ja han e god,men for meg so e winters endÄ betre.
han e meir stabil og spele meir for laget.

Snublefot

AltsÄ!!

jeg har ingen problemer med Ă„ sette sĂŠternes pĂ„ benken en kamp eller to... (ikke det at det er JEG personlig som gjĂžr det..;)  

men vi mĂ„ jo se hva vi har i bakhĂ„nd her ogsĂ„!!!  Miller kan gjĂžre en god jobb pĂ„ topp, og er kanskje den som kan spille sammen med winters, eller sammen med sĂŠternes der fremme,, om noen skal benkes..,

Men Dylan? hvorfor roper folk pĂ„ dylan?  jeg har sympati for gutten, han virker som en hyggelig kar, og dama mi synes han er kjekk.. men gutten har ikke de egenskapene som trenges.. Muligens dette skylder lite kamptrening og selvtillit fra toppnivĂ„.. men av det jeg har sett, sĂ„ mener jeg fortsatt at sĂŠternes er et bedre valg, selv i dĂ„rlig form! MEN...

Jeg forstĂ„r at folk mener sĂŠternes skal jobbe mere.. men husk at jobben hans er ikke i utgangspunket Ă„ jage hver lille ball som kommer frem , jobben hans er Ă„ komme seg inn i 16 meteren og avslutte..   det er de andre som skal fĂ„ ballen til sĂŠternes inne i 16 meteren!  selv om jeg ikke sier at ikke han skal jobbe litt utenom det og da.

Men sĂŠternes er ingen Batistuta.. en spiller som skaper en mĂ„lsjanse av den minste lille feil , for korte tilbakespill, eller uoppmerksomheten til forsvarende lag..  sĂŠternes er en goalgetter som trenger avslutninger innenfor 16.... og nĂ„ for tiden tydeligvis ganske mange..;)   men dette hĂ„per jeg kommer seg snart!

naitsirk

om dylan e ikkje e god nok so hadde vel han aldri spelt pÄ brann.
dylan vs sÊternes blir litt dumt Ä samanlikna, dÄ dei har totalt forskjellig spelestil.(gÄr ann Ä smanlikna antall mÄl,men...)
dylan har vore god i enkelte kampar og sist kamp han starta (mot odense i vh) sÄ scora han to.
kanskje pÄ tide at mim gjev han sjansen og leverer han ikkje varene so kan lika godt hamkam fÄ han.

Northside

Quote from: "leverpostei"At Saeternes gjoer det bra paa VG-boersen sier vel mer om tabloid-pressen. Saa lenge Brann var gull-kandidat ser det bra ut for avisene aa ha Saeternes i poeng-toppen. Naa raser det nok nedover sammen med gullmedaljene.

Trist at Dylan er beste (les: jeggo) erstatter.


At Brann er/var en gull-kandidat har no ingenting Ä si nÄr VG skriver hvem som har mest mÄlgivende og mÄl i TP? De ville jo ikke skreve han har scort ferre mÄl dersom Brann ikke var gull-kandidat? tÄpelig post....

leverpostei

Trist at Dylan er beste (les: jeggo) erstatter.[/quote]

At Brann er/var en gull-kandidat har no ingenting Ä si nÄr VG skriver hvem som har mest mÄlgivende og mÄl i TP? De ville jo ikke skreve han har scort ferre mÄl dersom Brann ikke var gull-kandidat? tÄpelig post....[/quote]

Det har du selvfoelgelig rett i Northside. Det var spillerboersen jeg mente. Hepp hepp
eggo

DjZilver

Helt sant at bengt e lite synlig, men sĂ„ e jo han den type spilleren som plutselig e der til rett tid!!  Har vĂŠrt dĂ„rlig me lĂžp pĂ„ fyren de siste kampene, men han duker jo til stadighet opp foran mĂ„l nĂ„r innlegene kommer! syns bengt bĂžr starte mot B\G!!

naitsirk

sÊternes kan plutselig slÄ til ja, men da skjer jo altfor sjelden.
brann kan ikkje basera seg pÄ at sÊternes har dagen kvar 5 kamp elle 3 kamp.
me treng ein som score jevnt og trutt og personlig kunne eg godt ha bytta helstad med sĂŠternes.

Motyka

Quote from: "Xminator"



Xminator, burde du ikke faktisk lese trÄdstarters innlegg skikkelig fÞr du slakter han? Pathel nevner ikke Alliansi kampen med ett eneste ord, han kritiserer BS sitt spill igjennom store deler av sesongen. Dette prÞver ogsÄ denne JeglÞh fyren Ä fortelle deg, men da igjen velger du Ä slakte en meddebatant.
Vil bare gi deg et velmenende og konstruktiv oppskrift pÄ Ä skrive innlegg her;

I den rekkefÞlgen, tror du gjorde det omvendt i denne trÄden. Alle kan gjÞre feil!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stÄtt i Brann!

Halvgjort er velgjort!

28966mustang

Til pathel:Har en formening om at det er bedre at du tar en pause fra Brann enn at SÊternes gjÞr det. Ha en fin sÞndag, ta en tur i skogen eller pÄ sjÞen.
Hvil i fred- 1963!

saibot

SĂŠternes er en meget dyktig og alltid farlig spiller, og vil alltid vĂŠre en prioritet blant motstanderene.

AngÄende det med at han "nektet" Ä ta straffene, sÄ sÄ jeg et intervju fra btv etter kampen der han forklarte at han pÄ det fÞrste straffen ble felt selv, og han tar aldri straffer nÄr han selv blir felt. PÄ det andre straffen stod visstnok Miller pÄ streken med en gang det ble klart at det ble straffe, og SÊternes ville ikke gÄ og skubbe vekk Miller for Ä ta det selv.

gamlefar

NÄ har SÊternes fÄtt gult kort mot Glimt og mÄ derfor stÄ over neste kamp mot Fredrikstad

Nixon

Quote from: "gamlefar"NÄ har SÊternes fÄtt gult kort mot Glimt og mÄ derfor stÄ over neste kamp mot Fredrikstad


Idiotisk Ä sparke vekk ballen. Burde vÊre unÞdvendig nÄr han vet at han er i faresonen.
RÞd makt pÄ Hansa

Go Up