• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rosenborg-Brann (Royal League)

Started by Kruxleiven, November 05, 2006, 20:24:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "Remi"
Quote from: "Klaus_Brann"Deilig!Fantastisk dårlige kommentatorer, at de knapt klarer å kjenne igjen hvem som er hvem ut på der er utrolig!


mener du da de trodde Gashi lagde hands, men så var det Haugen?


Jaja, "ehh var det der ehh Gashi...ehh nei..ehh...jaja...gult kort ehh ble det i alle fall"
Og når vi scora..."var det der ehh Bjørn Dahl da??ehh".
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Remi

er det bare meg, eller har dere og sett at spesielt Brann spillerne holder på å tryne på *banen* flere ganger???

Mr_Soma

Sæternes-syndromet kalles det

Corran

Hater når fotballspillere må løpe i bue når de skal stoppe Faens bane
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Toff

JAda takk skal du ha keeper.....Huseklepp fortjente den....vært god i dag synes jeg
off

duttleif

jaggu.. huseklepp har vore god i dag :) godt da ikkje e berre opdal med tabber.. hehe

ChrisBGG

hahaha... Det var kanskje årets keepertabber i RL! :shock:
 R A N N

Corran

Huseklepp varier utrolig Fra helt konge til hjelpesløs (spes defansivt)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Og først der fant de ut at Brann byttet
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

duttleif

haugen ut og monkam inn.. kan verta interesant..

enavgutta


ajjah

Der snudde lykken gitt, fin fint d, men de kommentatorene,"fikk på øret her at det ikke var offside for jeg kan ikke se det" mulig. Flott at også tv-norge følger stor mic foran bortesvingen bølgen.....

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

duttleif

må dei jaggu bestemma seg!! huseklepp hadde fortjent eit mål..!

Corran

Fikk ikke huseklepp mål da? Gikk ikke frisparket direkte
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Remi

huseklepp eier banen til tider

håper også at Monkam gjør det bra.

Mr_Soma

Humor på høyt nivå i kommentatorboksen...

Toff

Huseklepp skal sette den der altså. En liten kipp så går den i mål. Alle vet at keeper setter seg når man kommer alene.
off

Roald

Quote from: "Mr_Soma"Humor på høyt nivå i kommentatorboksen...

Skremmende dårlig. Er dette det beste TVNorge kunne få tak i?
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

ChrisBGG

Det er en bane full av sand.... Det burde jo passe for roar strand.. UT MED PAKKET! for noen idioter i boksen..
 R A N N

Remi

klarte ikke finne ut om du var sarkastisk eller ikke nå:P

ajjah

synspunkter pÃ¥ 4-5-1?  lurer forresten pÃ¥ om kommentatorene vet at noen hører pÃ¥ dem....tragisk

duttleif

Quote from: "Roald"
Quote from: "Mr_Soma"Humor på høyt nivå i kommentatorboksen...

Skremmende dårlig. Er dette det beste TVNorge kunne få tak i?


e da berre meg elle e da kun brann spelarane som dei rote med?
hakje hørt feil med rbk spelarane..

elles så e da berre tullprat med dei, har ikkje peiling ka dei snakke om. jaffal filosofen normark.

Mr_Soma

Iversen? Sapara? Hvem er det? Noen som har sett de?

ajjah



Toff

HEHHEHEHEHEH jeg ler så jeg ramler ut av stolen. DET er så digg
off

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

enavgutta


hocey

Jeg synes kommentatorene er god underholdning. Det er en svært god kamp. Det betyr...... hva betyr det egentlig? Er det offside når det var snakk om et potensielt frispark? Helt konge!

Brann har imponert!
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Toff

synes Brann har været gode i denne omgangen. De har virkelig reist seg fra det begredelige som de viste mot Viking. I god Ivar Hoff stil deler jeg ut blomster til Huseklepp for en strålende 1 omgang.
off

anders_flanderz

tenk om dette skjedde 22.oktober dåh..åh.!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Toff

Quote from: "anders_flanderz"tenk om dette skjedde 22.oktober dåh..åh.!


Kan ikke gråte over spilt melk. Her må vi heller se mot neste sesong og håpe at det holder inne da
off

Marek

Har en ting å si om disse to kommentatorne: ABER KLASSE!

Monkam klarer seg finfint!
ons Ivar skal hem...

Memelli

Konge med rødt til Riseth! :D

Pondan

Godt å se en dommer som ikke er kjøpt og betalt og dømmer alt for rbks veine.. Godt å se en helt nøytral dommer!

Mr_Soma

Kommer "Bengt på ræv" inn nå da eller?

Corran

Håper ikke kampen blir som sesongen God første halvdel og ja trenger eg si mer
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Marek

Hva får han gult kort for? Filming? Fantastisk å se!
ons Ivar skal hem...

Chrisstah

huseklepp er god ut på der! riseth sendt i dusjen deilig!! virker ikke som mikkene er skrudd opp på lerkendal for vi hørte rbk veldig godt der oppe! fin stemning blant brann fansen!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

ChrisBGG

Det er situasjonen som er før.. riseth er røff.. Men de får det ikke på film...
 R A N N

ajjah

hva skjedde med at ikke brann fikk straffe da? riseth ble jo utvist...i eget straffefelt

Corran

Eneste eg ser han gjør er å filme Og hvorfor får Moen da gult Og gjør riseth noe gale først skulle det vel vært straffe???

Eneste forklaring er at Moen får gult for dytt og riseth for overspill?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Riseth hadde aldri blitt utvist med norsk dommer i TL. Det er klokkeklart.

Ellers til tider veldig positivt av Brann. Selv om trønderne klabber uvant mye skal Brann ha ros for sin innsats. Og vi burde ledet mer. Huseklepp må slutte å sikte så åpenlyst!
Rød makt på Hansa

ChrisBGG

overspill på en takling\handling som gir gult kort så må du jo ha med deg spesial effects..
 R A N N

Marek

Quote from: "Nixon"Riseth hadde aldri blitt utvist med norsk dommer i TL. Det er klokkeklart.

Ellers til tider veldig positivt av Brann. Selv om trønderne klabber uvant mye skal Brann ha ros for sin innsats. Og vi burde ledet mer. Huseklepp må slutte å sikte så åpenlyst!


Tror det ja, han dommeren her likte tydeligvis ikke Riseth, og hvem kan bebreide han.

Hva i HELVETE drev Huseklepp med før han bommet?
ons Ivar skal hem...

Chrisstah

Quote from: "Marek"
Quote from: "Nixon"Riseth hadde aldri blitt utvist med norsk dommer i TL. Det er klokkeklart.

Ellers til tider veldig positivt av Brann. Selv om trønderne klabber uvant mye skal Brann ha ros for sin innsats. Og vi burde ledet mer. Huseklepp må slutte å sikte så åpenlyst!


Tror det ja, han dommeren her likte tydeligvis ikke Riseth, og hvem kan bebreide han.

Hva i HELVETE drev Huseklepp med før han bommet?


tror nok de ikke var enige om hvem som skulle ta ballen
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

duttleif

helstad må bjynna å treffa no!!

Corran

Helvete så de bommer i dag da Men men de har sjangser og da kommer målene og
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up