• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nok nå

Started by Henki, June 05, 2008, 11:18:22 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Henki

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6469&brann=a9ccf9b80c39fc7dae444bf3348baaca

Joda, det er greit det at fotballklubber er komersielle aktører og alt det der, men en Branntannbørste blir litt for dumt.
Ballen skal fremover!

BBB-Tony

Tåpelig eller ikke... Helt sikkert penger å tjene på det! Så den kostet 39,90 på Lerøy mat på Galleriet. Kommer helt sikkert til å selge ut alt av tannbørster!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Jeg ser ikke problemet. Som alltid har vi valget mellom å kjøpe eller ikke kjøpe.
Og de som velger å kjøpe tilfører Brann penger som kan brukes til den sportslige satsingen.

Og hvordan tror dere at andre klubber skaffer sine penger? Vi har jo FCK som alle har lyst å strekke seg etter, de driver med alt mulig for å ha det høyeste budsjettet i Norden. Til og med utleie av feriehus.
Rød makt på Hansa

Xminator

Så lenge den ikke er i elektrisk utgave er det uaktuelt.

olebrann3

hørte espanyol lagger graver på stadion sin til 25000 stykk... De skulle få inn en del mill på det... Gjør Brann det så tjener de peng hehe

LandåsKongen

greit at man kan velge å la vær å kjøpe men jeg er enig i at det er nok nå. Klubben er i ferd med å bli gjennomkommersiell. Kanskje de skulle konsentrert seg mer om å levere et godt produkt på gressmatten?

Tannbørster, sko, brød etc Det holder nå!

Nixon

Tror du virkelig vi har noe sjanse sportslig dersom vi ikke henger med på det kommersielle? Eller ønsker du heller å ta igjen det tapte på økte billettpriser?
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on June 05, 2008, 13:28:47 PM
Tror du virkelig vi har noe sjanse sportslig dersom vi ikke henger med på det kommersielle? Eller ønsker du heller å ta igjen det tapte på økte billettpriser?


Ideelt sett skulle ikke Brann solgt supportereffekter, ikke hatt draktreklame (bare hvis det var for Hansa), ikke hatt sponsorer, ikke hatt investorer, ikke hatt lønnede spillere, kun hatt bergensere på laget, det skulle bare vært ståplasser, det skulle ikke kostet en krone å se kamp, familier/kvinner/barn/gamle/de som har kommet pga medgangen og bedrede fasiliteter, burde ikke ha adgang, osv. Og så skulle vi vunnet serien hvert år.
Legg ned hele klubben!

telge

jeg har kjøpt tannkosten, og den er fabelaktig i bruk:)

28966mustang

Etterlyser herved en Brann-Tannkrem. Trenger også en salve til å smøre beina med for å kunne løpe mer og samtidig forebygge heteslag og baklengsmål.
Hvil i fred- 1963!

krøvel vellevold

Jeg driter i hva som selges med Brann-logo på, men jeg regner med at skepsisen er der fordi "tannbørste er teit". Hadde det vært ølglass, hadde det ikke vært noen som hadde reagert.
Legg ned hele klubben!

HansaInferno

Jeg har en meget genial forretningsidé. Dopapir med påskriften "Trondheim" nedover rullen. Tror den hadde slått an faktisk.
Breiflabben, baby!

Klaus_Brann

Nei akkurat. Synes dette er feiende flott, Brann tjener penger, og DET skjønner jeg ikke problemet med.
Det prøvde å tjene masse spenn i fjor og, og jammen klarte de ikke å ta gull da og.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Quote from: krøvel vellevold on June 05, 2008, 14:53:36 PM
Jeg driter i hva som selges med Brann-logo på, men jeg regner med at skepsisen er der fordi "tannbørste er teit". Hadde det vært ølglass, hadde det ikke vært noen som hadde reagert.


Lurer på om Jæger har vert inne på tanken om "Brann-øl"? Det kan jo selvsagt bli litt problemer når vi ikke får spille med logoen vår på drakten eller for den del bruke logoen i markedsføring generelt...
At vi samtidig ikke lenger kunne hatt "Brann Stadion", det er jo reklame for alkohol, så griner nok ikke styret av den grunn. Tenk hvor mange kroner man hadde fått opp i neven da når det ble Lufthansa Stadion istedenfor!

Det er foresten en liten skandale at ingen har laget rødbrus med brannlogo og kalt det Brannbrus. Fin unnskyldning for å drikke julebrus hele året. Og hvor blir det av Brannisen i varmen?

Innlandsmax

Her på disse kanter selges HamKam-brødet, og det går visstnok noen kroner til HamKam for hvert brød som selges. Personlig har jeg ikke smakt det, men jeg tror det går en del av det. VIF/Klanen hadde/har vel noen planer om helt "vanlige" dagligvare-foretninger drevet av VIF/Klanen.

Min konklusjon er: Her er det på ingen måte nok. Kjør kommers så det holder! Brød, tannkrem, kondomer, murstein, epletrær, ripsbusker, hårspenner, skolisser, ovennevnte brus og is, Pc-er, Tv-er, frysere, hammere, skiftenøkler, biler, tog, fly, muttere, skruer, tegnestifter, oppvaskmiddel. Nok nei!! Dette har såvidt begynt. Kun en forutsetning må innfris: Overskuddet kommer den sportslige satsingen til gode.

Henki

Quote from: Innlandsmax on June 06, 2008, 09:37:08 AM

Min konklusjon er: Her er det på ingen måte nok. Kjør kommers så det holder! Brød, tannkrem, kondomer, murstein, epletrær, ripsbusker, hårspenner, skolisser, ovennevnte brus og is, Pc-er, Tv-er, frysere, hammere, skiftenøkler, biler, tog, fly, muttere, skruer, tegnestifter, oppvaskmiddel. Nok nei!! Dette har såvidt begynt. Kun en forutsetning må innfris: Overskuddet kommer den sportslige satsingen til gode.


Hvis Brann-kondomene hadde vært like hullete som forsvaret vårt tror jeg vel at de ikke hadde solgt så veldig bra. Men det hadde jo vært en bra måte å sørge for flere bergensere da, om ikke annet. :D
Og i tillegg hadde paven sikkert blitt Brann-supporter, og han har jo kontakter med høyere makter...
Ballen skal fremover!

nummer9

«- Som hånd i hanske
Branns keeper Oppdal anbefaler brannkondomen»

«- Holder løsungene unna
Tidligere brannspiller Martin Andresen er storbruker av brannkondomen, og anbefaler den på det sterkeste»

«- Viktigere enn leggbeskyttere
Branns toppscorer Thorstein Helstad vet hvilken beskyttelse som er viktigst, brannkondomen»

Her er bare noen av reklamemulighetene, hva stopper dere brann? :P

Xminator

Brannbrødet er foresten i salg på Rema1000 her på nordsiden av fjordfylket...

Christian

Dette snakket om Brannbrød og kondomer gjorde meg lett forvirret...

Henki

"Kjøp Brannkondomer og få med et valgfritt Brannbrød på kjøpet". Den hadde sikkert slått ann hos en del av den kvinnelige delen av befolkningen.
Ah, argurktid altså!
Ballen skal fremover!

TheRock

Quote from: nummer9 on June 06, 2008, 11:25:34 AM
«- Som hånd i hanske
Branns keeper Oppdal anbefaler brannkondomen»

«- Holder løsungene unna
Tidligere brannspiller Martin Andresen er storbruker av brannkondomen, og anbefaler den på det sterkeste»

«- Viktigere enn leggbeskyttere
Branns toppscorer Thorstein Helstad vet hvilken beskyttelse som er viktigst, brannkondomen»

Her er bare noen av reklamemulighetene, hva stopper dere brann? :P


Evt. "Tenkt å score ikveld?"

Tannbørsten så jeg minst 2 ganger i byn idag, og humret lett. Ikke noe jeg personlig skal gå til anskaffelse av, men sålenge det har en positiv innvirkning på Branns økonomi stiller jeg meg ikke negativ til det.

Innlandsmax

Eller rett og slett putte...

olebrann3

Eg kjøper gjerne Brann tannkost, eg hadde kjøpt brann bord, brann sofa, brann tv og brann data osv. Om det ikke hadde vært sykt mye dyrere eller ikke vært fint

smaalanda

Ja, men du kjøpte jo Brann sneakers i tillegg da olebrann3. Så du kjøper vel i grunn det meste som står Brann på...
KMO!!!

crm

"Så lenge det er gress på plenen, er det lov å spille!"
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

gitarbroiler

Hva med de som har barbert med Brann-høvel da? Er det ikke lov å spille lenger da?  ;D

thesevs

Så lenge vi ikke snakker kunstgress så er det vel bare å kjøre på
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Markmus

Quote from: nummer9 on June 06, 2008, 11:25:34 AM
«- Som hånd i hanske
Branns keeper Oppdal anbefaler brannkondomen»

«- Holder løsungene unna
Tidligere brannspiller Martin Andresen er storbruker av brannkondomen, og anbefaler den på det sterkeste»

«- Viktigere enn leggbeskyttere
Branns toppscorer Thorstein Helstad vet hvilken beskyttelse som er viktigst, brannkondomen»

Her er bare noen av reklamemulighetene, hva stopper dere brann? :P


hahahaha jævlig bra. Ta og send forslaget til Jæger/Lokøy. Men for all del, skriv Opdal heretter ;)

Synes det er helt greit det Brann driver med. Fotballen ER kommersiell og det må man bare innse om man skal ha en sjanse.
Ka du ve?

Markmus

Skulle gjerne sett at Rosenborg lagde Rbk-toaletter. Har alltid ønsket å drite på Rbk.
Ka du ve?

gitarbroiler

Beste produktet som Brann kan sette navnet sitt på må jo være fyrstikker eller lighter!

Eller hva med opptenningsbriketter? Ved?  ;D  ;D

kabelmann

Med tanke på bilselgerbakgrunnen til Jæger er det rart vi ennå ikke har sett en Toyota Brannbil i butikkene. Sikkert mange guttedrømmer som hadde gått i oppfyllelse på den måten, selv om det skulle dreie seg om en femdørs med xeonlys i steden for en Simon Snorkel med blålys.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up