• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

AIK Bajen Vi är överallt Tøff melodi, noen sangforslag?

Started by nils13, August 25, 2008, 19:47:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

nils13

http://www.youtube.com/watch?v=op0NgJHE3cc&feature=related

Noen som vet om denne har vært postet før? Evt om noen gidder å prøve seg med tekst forslag til bruk på stadion?


thesevs

Hehe.. nils13 (13 = alderen din?) - denne melodien er ikke en vi noen gang kommer til å bruke. Det finnes 13 (!) andre supportergrupperinger som kan bruke den...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

nils13

Ser at Dere er kritisk, og det er greit nok det, men likefullt mener jeg denne melodien er mye bedre enn noen av forslagene her inne. Vi får nok respektere hverandre sine meninger, og nei jeg er ikke 13 år. Uansett så ser vi en mye dårligere stemning i år på stadion enn i fjor, og det er i år vi burde støttet laget bedre.

Exim

Quote from: nils13 on August 26, 2008, 11:16:19 AM
Ser at Dere er kritisk, og det er greit nok det, men likefullt mener jeg denne melodien er mye bedre enn noen av forslagene her inne. Vi får nok respektere hverandre sine meninger, og nei jeg er ikke 13 år. Uansett så ser vi en mye dårligere stemning i år på stadion enn i fjor, og det er i år vi burde støttet laget bedre.


Da burde man heller lære seg de nye forslagene som allerede er godkjente, i stedet for å få flere sanger mengden har problemer og lære seg. Bedre med 5 sanger med skikkelig trøkk, en 10 sånn halveis...

Northside

Quote from: thesevs on August 25, 2008, 21:35:47 PM
denne melodien er ikke en vi noen gang kommer til å bruke. Det finnes 13 (!) andre supportergrupperinger som kan bruke den...


Om det er det som avgjør sangvalget vårt så bør vi kanskje revurdere Bakke - og "Følg på"-sangen igjen? En av de mer brukte melodiene rundt om ;)

thesevs

Quote from: Northside on August 27, 2008, 15:59:22 PM
Quote from: thesevs on August 25, 2008, 21:35:47 PM
denne melodien er ikke en vi noen gang kommer til å bruke. Det finnes 13 (!) andre supportergrupperinger som kan bruke den...


Om det er det som avgjør sangvalget vårt så bør vi kanskje revurdere Bakke - og "Følg på"-sangen igjen? En av de mer brukte melodiene rundt om ;)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

skuteviken

Stakkars nils13, her er en som kommer med et kreativt forslag som jeg er helt enig med vi aldri burde bruke, men med den innstillingen enkelte viser her på forumet så fremstår jo ikke akkurat vi som særlig inkluderende.

Det går an å forklare på en saklig måte hvorfor denne sangen ikke passer inn.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

thesevs

Da får du presisere hva du føler var "usaklig" i denne debatten...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

abe78

Quote from: SKBMiller on August 25, 2008, 20:03:51 PM
Tror du vil få bedre respons her:

www.kanarifansen.no


Dette er ikke videre saklig... En som ikke har lest de 100 trommediskusjonene på forumet vil ikke forstå dette uten videre.
.og husk!

Charmless Man

Sangen er jo grei den, kunne blitt bra med en orginal tekst.

Men det er jo som kjent ikke lenge til Lillestrøm, Rosenborg, Aalesund, Fredrikstad, Hønefoss og Molde m.fl. begynner å bruke den. "Vi e Tornekrattet, vi holder med MFK" etc.
Ladish on the Foot

crm

Så lenge teksten er god, er stort sett alle melodier brukbare...
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Go Up